Ohhh woman het gaat opschieten nu!! Spannend hoor eind maart uitgerekend? Dan schele onze ukkies een jaartje. Maris, ja ik krijg het langzaam aan nu wel, alleen vriendlief nog niet echt Haha. Maar het liefst zou ik half augustus stoppen met de pil en ik ga er niet vanuit dat we nu weer de mazzel hebben dat het in 1x raak is, maar mocht het wel zo zijn is de kleine meid in ieder geval 2 jaar als nummer 2 wordt geboren. Duurt nog wel eventjes dan
Het is zeker rustig hier Hoop dat het met iedereen goed gaat! Jeetje wat gaat dat hard met jullie kindjes, sommigen al bijna een jaar oud.. ik ben de 23e uitgerekend, kan me nog steeds geen voorstelling maken hoe het straks is om moeder te worden Hoe is het met jou Nienke?
Wauw lieverdje bijna zo ver! Spannend zeg😄. Als de baby er is weet je niet beter, dat hadden wij in ieder geval... Woman ook al een eind op weg. Leuk, alles al klaar? Kelly en maris wat gaat dat snel he? Hier bijna 8 maand en ze kruipt al. Ik smelt ook bij een pasgeboren baby maar nee hier nog kang niet aan toe haha
Kelly : 4 April ben ik uitgeteld,hoewel ik wel het gevoel heb dat ze rond eind Maart komt. Manna : Ja babykamer alleen vloer erin laten leggen en dan kunnen de meubels erin..
Lieverdje, spannend, echt de laatste loodjes!! Zet m op meid! Woman, schiet ook al weer lekker op bij jou Ik kan niet wachten tot wij ook iets verder zijn en met de babykamer aan de gang kunnen Ik hoop zelf het eea te kunnen maken voor de kamer, ik ben wel creatief wat dat betreft, dus wil best zelf wat dingetjes haken en schilderijtjes voor aan de muur maken etc Medinilla, jij ook welkom! Je zit dus bijna op je NOD. Wanneer ben je van plan te testen? Of wacht je je NOD gewoon af? Hier gaat het prima! Alweer 8+2 weken.. Gaat vlot Ik kijk uit naar de 2e echo volgende week dinsdag. Hoop zo dat alles goed gaat en dat de kleine op schema ligt! Heb wel steeds vaker echt last van de maag.. Gister was ik niet veel waard wat dat betreft, maarja, we moeten het er maar mee doen Verder nog steeds weinig klachten hoor!
Lieverdje, voor jou helemaal spannend nu! Woman, voor jou komt het ook steeds dichterbij!! Nienke, hopelijk weer een goede echo dinsdag! Hier morgen alweer 15 weken!! Vrijdag gaan we lekker weekje op vakantie richting de sneeuw. Hond mee en lekker wandelen Helaas wel soort van bekkeninstabiliteit, wat erin resulteert dat mijn spieren verkrampen en daardoor dus vrijwel de hele dag pijn heb. Varierend van amper aanwezig tot behoorlijk pijnlijk met bepaalde bewegingen. Loop bij de fysio, maar haakt to nu toe weinig uit, maar we gaan door! En begin echt dingen te vergeten... Onthield normaal gesproken echt alles, wat mn man ging doen, wanneer ik afspraken had. Moet nu echt alles 4x nakijken en vergeet het dan nog!
Zo lieverdje bij jou kan het ieder moment gebeuren, spannend!! Heel veel succes alvast! Woman, ja zou zomaar kunnen dan eind maart maar je zou ook nog over tijd kunnen lopen hoop ik niet voor je hoor!! Nienke ja nu gaan de kwaaltjes meestal echt beginnen, hopelijk vallen ze bij jou een beetje mee. Nanoe rustig aan hoor als je nu al last hebt van je bekken, ik ben nu 10 maanden geleden bevallen en ik heb er nog steeds laat van, kan nog steeds niet echt lang lopen of sporten, baal ik wel van!
Nanoe ben je wel bij een bekkenfysio? Dat verschilt behoorlijk in vergelijking tot een andere fysio... Hier ook nog steeds klachten helaas
Manna, ben gisteren weer bij de fysio geweest. Heb nu iemand die bekkenklachten bij zwangere doet. Heb haar eerder gehad en zij is echt heel fijn! Zij gaf aan dat het geen bi is, maar dat mn spieren gewoon vast zitten. Dit kan wel beter worden, maar ze kon niet zeggen of het helemaal over zou gaan. Ze heeft het geprobeerd los te masseren en nog wat oefeningen mee gegeven. Ook gezegd dat ik eigenlijk niet meer moet tillen en op moet letten bij bewegingen die echt zeer doen. Dus, klinkt al een stuk beter! Lieverdje, hoe is het nu met jou? Nienke, gaat alles nog goed?
Toch wel fijn te horen dat het puur de spieren zijn en geen bi. Heeft een warmte dekentje of warm bad ofzo nog effect dat het ietsje beter zou kunnen worden? Hier gaat het nog steeds goed Kijk uit naar dinsdag, dan hebben we weer een echo. Zou het toch wel heel fijn vinden om de kleine weer even te zien en te zien dat alles goed is.. Toch altijd weer spannend, vooral nu de kleine nog niet gevoeld kan worden
Hier gaat alles goed hoor! Maar vanochtend sinds half 6 wakker en flinke menstruatie pijn dje door trekt van mijn rug naar mn buik en word nu steeds erger dus ben maar even naar beneden gegaan.. Benieuwd of dit voor tekenen zijn of gewoon oefen weeën!
Nou lieverdje klinkt spannend hoor, ik hoop snel op baby nieuws 😄 Nanou dat is fijn te horen. Er zit wel verschil in een fysio die zich op bekkenklachten richt en een fysio die echt afgestudeerd bekkenfysiotherapeut is... Bij mij begon het helaas ook met rugklachten. Nienke wat fijn om de kleine dan weer te zien op een echo, veel plezier morgen!
Lieverdje, erg benieuwd of het doorgezet heeft? Manna, ik weet niet of zij daar echt in afgestudeerd is. Maar heb aan haar in ieder geval veel meer dan aan de vorige. Zij heeft het los gemasseerd en sindsdien vrijwel geen last meer gehad. En dat terwijl we de ene dag 5 uur en de andere dag 8 uur in de auto hebben gezeten.
Ah Dames. Ik kan mijn man wel wat.. Hij is aan het appen met mijn beste vriendin en ik mocht het niet zien..waarom heb ik een gevoel dat het over een babyshower gaat 😂😂😂😂
Haha Woman, niet te nieuwsgierig worden.. Laat je verrassen!! Maakt het des te leuker!!! Hoe gaat het bij jou lieverdje? Ben zo benieuwd..!! Wij hebben dinsdag weer een echo gehad. Alles ging goed en kindje was mooi gegroeid! Perfect volgens schema! We hebben ook het hartje gehoord, wauw wat is dat mooi!! 10 februari hebben we de termijnecho en intake en dan worden we ook overgedragen aan de verloskundige. Verder gaat het prima hier. Weinig kwaaltjes.. Gister wel wat meer last van steken en bandenpijn. Savonds ook echt het idee dat ik flink spierpijn in de buik had. Tot nu toe gaat het vandaag wel ietsje beter weer gelukkig
Nienke : Haha ja sorry.. hij lachte ook ineens zo gemeen haha.. en zei toen we in bed lagen : Zeg maar niet tegen haar dat je weet dat ik met haar app 😄😂.. Kheb echt geen geheimen voor je,het is leuk ga daar maar vanuit haha.. Speciaal hé als je voor het eerst het hartje hoort! ❤ Ik vind dat nu nog apart hihi.. Willen jullie het geslacht 'straks' ook nog weten? Ja die kwaaltjes.. 🙄 ik heb ook last van harde buiken omdat ik niet erg 'groot' ben en mijn man is bijna 2 Meter. Ze heeft de benen van papa namelijk haha...
Ja we willen straks wel het geslacht weten! Maar waarschijnlijk laten we dat gewoon door de verloskundige bepalen. Zijn op dit moment niet van plan om vroegtijdig al een geslachtsbepaling te plannen. 3D echo willen we wel gaan doen als we ergens rond 23 weken ofzo zitten De benen van papa ja? Kunnen ze dat zo goed zien op de echo's? Zwangerschap schiet alweer mooi op bij jou Tot hoeveel werken ben je van plan te blijven werken?Bewaren