Woman. Te grappig! Ze zijn soms ook zo lekker doorzichtig he die mannen? Nienke, wat goed dat de kleine op schema groeit! Ja mooi he, dat hartje horen!! En fijn dat je je zo goed voelt! Hopelijk blijft dat lekker zo Wij hebben over 5 weken alweer de 20 weken echo. Hoop stiekem dat we dan zelf het geslacht zien. We hebben afgesproken dat we het ons niet laten vertellen, maar ben inmiddels wel nieuwsgierig!! Hier nog altijd vrijwel geen last meer van mn rug/bekken, maar merk wel dat ik echt niet moet tillen! Morgen gaan we weer richting huis rijden en zaterdag de rest. Dus weer lekker in 2 keer.
Oh sorry Woman, dat was ik even vergeten..!! Nanoe, fijn dat je geen last meer hebt! Goede reis terug!
Hoi meiden Ik ben de 23e om 2:25 na een heftige nacht en een spoed keizersnede mama geworden van onze zoon! Het gaat allemaal nog niet erg goed met hem, vandaar geen berichten van mij afgelopen dagen.. we zitten hele dag in het ziekenhuis bij hem. Als we uit de hele rollercoaster zijn zal ik meer uitleggen Liefs
Lieverdje: Ah meid dat meen je niet.. Begrijp dat je dan even wacht met alles uit te leggen,alle begrip voor! Denk aan je meid!
Sterkte lieverdje, hopelijk gaat het snel beter!!! Maar inder geval gefeliciteerd met jullie mannetje.
Hoi hoi, Eergister groeiecho gehad en ons meisje ligt goed op schema 😄. Mama had alleen ijzer tekort en heeft nu tabletten. Want ik lust geen spinazie..😳🙈. Over 2 weken weer op controle! Lieverdje hoe gaat het met jullie kleine mannetje?
Woman, fijn dat het met haar goed gaat! Lieverdje, ben ook benieuwd hoe het nu met jullie mannetje gaat?
Jeetje heftig lieverdje, sterkte! Maar ook ontzettend gefeliciteerd met jullie zoon!! Hier al een hele tijd niks gepost. Lees met een schuin oog mee. Onze mooie zoon is alweer 8 maanden, tijd gaat zo snel! Hij staat al en is druk aan het kruipen, hebben onze handen vol
Oh ik ben Zaterdag verrast door familie en vriendinnen met een babyshower!! Manlief nam me mee in winkelen en toen we terugkwamen was alles versierd. Super leuk!
Hoi dames, ik zie dat vele van jullie al zwanger zijn, gefeliciteerd! Wij gaan ook voor onze eerste. Dit is de 2e ronde, ik hoop dat wij en iedereen die een kinderwens heeft, snel zwanger wordt!
Sunrose welkom.. Woman wat leuk.. Lieverdje gefeliciteerd met jullie zoontje.. maar ook sterkte.. hoe gaat het nu met hem? Las weer over goeie echo's kloppende hartjes en vooral kindjes die goed groeien. Sommige kindjes al heerlijk op weg zijn.. de tijd gaat zo hard. Hier alweer bijna 8 maanden maar kruipen ho maar. Lig af en toe in een deuk van het lachen op de grond ernaast op handen en knieën voordoen. Maar meneertje gaat liever op z'n voeten staan strekt z'n benen en vooral blijven liggen mer de armen. Komediant is het
Woman wat een leuke verrassing!! Nu gaat het echt opschieten Oh maris wat gaat het hard he, hier is mevrouw alweer Bijna 11 maanden maar ook die kruipt dus echt niet! Ze zit en dat is prima maar pak je haar handjes dan trekt ze zich Omhoog en loopt ze zo de hele kamer rond aan je handen. Denk dat ze het kruipen gewoon overslaat. Sunrose spannende tijden voor jullie! Hopelijk is het snel raak!
Wat leuk!!!! Hier sinds half januari kruipen en sinds dit weekend ook zelf staan. Wordt er aardig druk mee haha nu 8 maand
Sunrose: Welkom! Kelly,Marisje en Nanoe : Ja echt heel gaaf..ja achteraf wel wat doorgehad.. manlief appte met mijn beste vriendin haha.. maja ook niet meer over nagedacht 😛. Vandaag 32weken dus gaat idd snel. Babykamer klaar,bijna alle kleertjes uitgewassen.. Oh wat gaat dat snel bij jullie kindjes.. haha mijn neefje van 1 jaar en 2 maand vertikt het ook om te kruipen maar wel lopen aan de hand.. haha