Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat leuk woman dat ze je zo hebben verrast!!! Gaat echt heel hard he, het klinkt alsof je al goed bent voorbereid ☺️

2. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Manna : Haha ja gaat goed,begin het wel spannend te vinden allemaal..

3. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Woman hoe gaat het? De laatste loodjes nu he.
    Wanneer ga je met verlof?

Lieverdje hoe gaat het met jullie en de kleine man?

4. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Kelly: Ben werkloos op het moment 😯.
    Wel met een thuisstudie verpleegkunde bezig..

5. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ohhh aan de ene kant balen maar aan de andere kant ook heerlijk relax om het nu al rustiger aan te kunnen doen!

6. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Kelly: Ja idd dat klopt 😁.
    Maja vandaag een dag ,pff.. Nergens geen puf voor..erg moe.. herkennen jullie dat 🙈?

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Vandaag juist meer energie, vanwege heerlijke weer!
    Zodra het rond de 10 graden is en de zon schijnt, ben ik helemaal gelukkig ;)

8. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Wij hebben vandaag weer echo gehad.
    Alles goed. Ze is al aan het indalen..

9. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Hoi dames, rust is hier weer een beetje terug dus zal even kort proberen te vertellen wat er nou allemaal gebeurd is..

23e al hele dag buikpijn en Savonds weeën en na 2 uurtjes al 5 cm ontsluiting, maar bij het breken van mijn vliezen bleek dat hij in het vruchtwater had gepoept en ik voelde hem al tijdje niet. Moest naar het Z-H en had hier al 7 cm. Maar na elke wee ging het slechter met hem, hartslag daalde en hij moest eruit, ondertussen had ik volledige ontsluiting en heftige weeën maar werd een spoed keizersnede
    Toen hij geboren was bleek dat zijn suiker ook 0,2 was ipv 2,6 dus dit was ook echt niet oké.
    Hij lag aan allerlei monitoren en infuus met glucose toen hij snachts ineens stopte met ademen, en de volgende ochtend nog eens.
    Verschrikkelijk om te zien 😔 Hij werd overgebracht naar een ander Z-H naar neonatologie waar hij dagen onderzocht werd.
    Na een aantal onderzoeken en mri blijkt hij een hersenbloeding gehad te hebben, voor tijdens of na de geboorte weten ze niet.
    Dit kan gevolgen hebben voor later, is nog onduidelijk en afwachten... hij mocht na 10 dagen eindelijk naar huis, het was zo naar hem elke dag achter te moeten laten en al die slangetjes etc.. we genieten nu enorm van hem maar de onderzoeken en afspraken in het Z-H lopen nog.. tot nu toe doet hij het super goed! Maar een keizersnede valt echt tegen zeg Pff wat een pijn en het herstel is lang..

Succes meiden met sommige de laatste loodjes!

10. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Lieverdje: Zo wat heftig.. ben er stil van.
    hoe gaat het nu met de kleine man? En hoe gaat het met jou? Nog steeds veel pijn dus 😯?

11. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    Jeetje lieverdje..

Wat heftig he. Schrik ervan. Ooh wat erg om zoiets mee te maken. Kunnen de onderzoeken straks wel al iets over later zeggen. Of blijft dat gewoon in de loop van de jaren afwachten zijn?

Maar fijn dat hij het nu goed doet. Lekker van deze tijd genieten. En de tijd en rust ook voor jezelf nemen met herstellen

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Lieverdje, wat heftig zeg!
    En dan zo'n klein mannetje nog!
    En ook zwaar dat je nog niet weet of het uiteindelijk gevolgen heeft...

Woman, spannend! Schiet al echt op nu!

13. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ben er stil van lieverdje, wat heftig allemaal!!! Fijn dat gij het inmiddels goed doet...

14. Sunrose

Sunrose Actief lid

17 dec 2014
    192
    96
    28
    Vrouw
    Hoi dames,

Ook wij gaan voor een eerste kindje samen. Ik zit in ronde 2 en ben morgen 4 dagen overtijd. Ik heb bewust gewacht met testen omdat het weleens vaker is voorgekomen dat ik overtijd ben. Ik heb totaal geen symptomen behalve gevoelige darmen sinds gisteren.

15. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    ik meld me ook weer ff.. lieverdje ten eerste nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wat ontzettend heftig lijkt me dat wat jullie meegemaakt hebben zeg! Fijn dat hij het nu inmiddels goed doet..

16. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Hoi Meiden,

Hoe gaat het?
    Ik had een vraagje.. ik ben morgen 35 weken en sinds vandaag erg last van diarree (sorry haha).. ben vanaf vanmorgen 4 a 5 keer geweest en heb steeds meer het gevoel dat ik last heb van meer druk in mijn buik , ik kan het niet goed uitleggen 🙈😂.. maar herkennen jullie deze symptomen ook? Want als je op Google zoekt staan er verschillende verhalen dat sommigen een paar dagen later al zijn bevallen 😶!?

17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Enige wat ik gehoord heb is dat je lijf zich leeg maakt voor de bevalling?
    Maar dat dit ook kan gebeuren en dat het dan nog weken duurt...
    Maarja, is van horen zeggen..

Morgen 20 weken echo!!
    Hopelijk is alles goed met ons kleintje.

18. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Lieverdje, jeetje wat heftig zeg!! Hoe gaat het nu met jullie? Ik hoop voor jullie dat hij er verder niets aan over houdt, lijkt me heel lastig om in die onzekerheid te zitten. Veel sterkte nog met alle onderzoeken. Wel fijn dat hij het nu zo goed doet!

Sunrose welkom en spannende tijd! Hoe is het bij je? Nog steeds aan het wachten? Of al ongesteld of getest? Ben benieuwd meid!

Hier gaat alles prima. De weken gaan naar mijn idee best vlot voorbij. Alweer ruim 14 weken zwanger ondertussen! Ik kan niet wachten tot het zomer is en de kleine zich zal melden.. Heb steeds vaker dat ik de kleine al lijk te voelen.. Nog een erg grappig, beetje kriebelend gevoel, maar ik geniet er echt van :)

19. Sunrose

Sunrose Actief lid

17 dec 2014
    192
    96
    28
    Vrouw
    Dankjewel Nienke! Fijn om te horen dat je zo van je zwangerschap geniet!

Ik ben inderdaad nog steeds aan het wachten. Ik heb op dag 2 en dag 4 na nod negatief getest en zit nu inmiddels op dag 7, maar nog steeds niets gespot. Ik heb af en toe last van menstruatiekrampen waardoor ik denk dat ik ongesteld ga worden, maar vals alarm tot nu toe.

20. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Sunrose : Welkom!

Nienke: 14 weken alweer .. gaat snel!! Apart gevoel he die schopjes..

Nanoe: Vandaag nog niet na de wc geweest maja voel me nog niet fijn. Bandenpijn pff.. heb de praktijk maar even gebeld!

Deel Deze Pagina