Hoi Ninenke87, leuk om te lezen dat het bij jouw goed gaat en dat jullie een lief klein zoontje krijgen Super! Ik was totaal 11 dagen overtijd, bij 8/9 dagen na nod had ik een hele lichte positieve actiontest. Streep was licht, maar wel zichtbaar. Op dag 10 had ik erg veel pijn in mijn linkeronderbuik. Het leek op zo'n drukkend gevoel. Zaterdag ben ik vervolgens 'ongesteld' geworden. Ik ben daarna bij de huisarts geweest, omdat ik niet van dat drukkende pijn af was. Volgens de dokter is de innesteling waarschijnlijk niet goed gegaan. Hij wilde mij uit voorzorg verwijzen naar de gynaecoloog. Dus ik wacht momenteel op een uitnodigingsbrief. Wel spannend!
Nog een weekje en dan is onze kleine dame officieel geen baby meer maar een dreumes. Wat leuk dat er meerdere al voor nr 2 gaan, hier kriebelt het ook enorm ook omdat ik heeeeeel veel zwangere vriendinnen heb nu. Maar ik voel me echt sinds maand 10/11 pas weer echt mezelf dat al die hormonen weg zijn enz. En dat bevalt me prima. Maar ook wij zouden graag niet te veel leeftijdsverschil willen dus waarschijnlijk gaan we in augustus/september voor nr 2. Het is geen garantie maar van nr 1 was ik ook in de eerste ronde zwanger en ik wil dat onze dame echt al 2 is mocht nummer 2 geboren worden dus eerder durf ik ook niet te stoppen met de pil. @Nienke ja het gaat echt perfect verder! We hebben een heel lief en ondeugend meisje! @Women is alles nog rustig? @Emsy ze krijgt een little tikes 5 in 1 fiets grijs met roze. @Sunrose succes bij de Gyn!!
Sunrose, inmiddels wat gehoord? Kelly, fijn dat alles zo goed gaat! En alles lekker in jullie tempo toch! Hoe gaat het met de rest van de dames hier? Hier sinds een week weer maagzuur, dus dat zal wel niet meer weg gaan Is vervelend, maar heb het zeker over voor die kleine druktemaker! Ook steeds vaker kramp en lusteloze benen, dus nu aan de magnesium begonnen. Maar gezien ik de eerste maanden erg goed ben doorgekomen, mag ik nu wel wat hebben.
Kelly: Alles nog rustig,hoewel ik gister dacht het kan wel is beginnen. Ik wist niet hoe ik moest zitten,was erg onrustig zelf en de kleine meid ook.. Veel harde buiken gehad..maar nu is het weer 'normaal'..🙈 Haha dat het kriebelt als je vriendinnen zwanger zijn begrijp ik 😊 maar als je eindelijk het gevoel heb dat je jezelf weer bent lijkt me ook erg fijn.. Hoop dat in Aug/Sept het bij jullie 1e ronde gelijk goed mag gaan meid! Nanoe: Fijn hé dat maagzuur 😑..toen ik daar eenmaal last van kreeg,is dat niet meer weggegaan.. 😣 dus sterkte !
@Nanoe zo niet fijn die maagzuur en indd wat Woman zegt meestal als he er eenmaal last van hebt gaat het niet meer weg.. @Women oh wat spannend zeg!! Je gaat nu denk ik ook overal op letten van oh nu voel ik dit dus het zou wel is kunnen beginnen.. En ja ik hoop dat het dan ook gelijk in ronde 1 raak mag zijn natuurlijk dat zou het mooiste zijn maar blijft ook wel een wondertje. En echt het voelt heerlijk om jezelf weer te zijn! Dus dat is het genieten echt waard. Kleine uk nog ff tot woensdag aan de antibiotica met een dubbele oorontsteking en dan hopelijke weer helemaal fit voor zaterdag!
Woman, daar heb ik mezelf al op voorbereid. Is erg vervelend, maar is niet anders. Is nog niet zo erg dat ik de antagel weer op ga halen. Ben je niet enorm aan het letten op elk signaal dat de bevalling zou kunnen beginnen?
Woman, nu word het spannend ja hier had ik een week van tevoren harde buiken, op woensdag slijmprop verloren en maandagnacht vliezen gebroken met 38+6. Ik had ook zelf heel erg het gevoel van nu gaat het niet lang meer duren. Hier gaan we vandaag de vruchtbare periode in dus weer erg spannend al merk ik wel dat ik er minder mee bezig ben. Wel grappig dat ik niets meer weet over de eerste keer dat we bezig waren. Net zoals nu heb ik pijnlijke borsten maar volgens mij klopt dat gewoon niet omdat ik pas vandaag in mijn vrichtbare periode zit...
Kelly: ah beterschap! Sneu voor jullie meisje. Nanoe: Hahaha ja echt..let op alles!! Ben er nu ook wel zat van..ze mag komenw🙈😁.. Vlindertje: Wat moet ik me bij zo'n slijmprop voorstellen eig? 🙄😶😁
Woman, bij mij was het een propje met wat slierten aanvast net als een grote snottebel haha. Bij mij was ie een beetje gelig. De een verliest hem in 1 keer de andete in kleine delen zodat je het niet merkt. Maar ik wist gelijk ja dit is hem haha. Dus (ja heel smakelijk) er een foto van gemaakt aangezien ik de dag erna op controle moest en toen zei mijn vk "ben je er klaar voor dat ze zich dit weekend gaat melden" en ja hoor niet het weekend maar die maandag was het zover
Nou ondanks dat ik pas gestopt ben met de pil en dit dus de 1e ronde is heb ik toch al mijn eisprong gehad. Deze is altijd erg pijnlijk bij mij geweest. Dit is op dag 10 of 11 van mijn cyclus geweest (ja echt snel) alleen ni twijfel ik welke dag het geweest is. Dag 10 hebben we geklust en in die avond kreeg ik een scherpe krampende stekende pijn in mijn buik. Normaal is dit zeker mijn eisprong geweest. Maar dag 11 heb ik dit 1 keer rechts gehad en 1 keer links en sindsdien af en toe een krampachtig beurs gevoel bij mijn baarmoeder. En sinds gisteren erg pijnlijke borsten. Pff ik kan me niet meer herinneren hoe het de vorige keer was. Zouden we nu wel op tijs geklust hebben of zou het later geweest zijn en de kans verkeken hebben.. spannennnnnnnd. Hoe is het met de andere dames?
Hoi Dames, Vannacht rond 10 voor 5 waren mijn vliezen gebroken en toen ging het snel. 09.41 uur is onze dochter Esmée geboren.. Alles gaat goed! Ik heb veel bloedverlies maar het gaat goed.
Woman gefeliciteerd met jullie dochter Wat is dat snel gegaan. Geniet ervan.. en laat je goed verwennen
Gefeliciteerd woman!!! Inderdaad erg snel (ik vond zelf 5 uur te snel). En wat een super leuke naam. Geniet er lekker van het is zo bijzonder 💕
Bleh sinds gisteravond met vlagen vreselijk misselijk. Vanmorgen ook weer tot half 11. Trekkende pijn in mijn onderrug en heupen en bij mij baarmoeder is het erg gevoelig. Aan de ene kant zegt mijn gevoel van dit zou het best wel eens kunnen zijn maar dan zou ik meteen de eerste ronde al vroeg (dag 10-11) mijn eisprong gehad moeten hebben en 5-6 dpo een innesteling. Het is al uitzonderlijk dat het zo vroeg kan en dan ook nog eens de 1e ronde.. daar komt ook nog eens bij dat het een gelukstreffer is geweest. We hebben toevallig geklust op de vermoeidelijke dag van eisprong en daarna niet meer (dochtertje zit met verkoudheid dus hebben niet veel tijd gehad voor elkaar). Dus mijn verstand zegt dat het bijna niet mogelijk is maar mijn gevoel zegt van wel. -.-
Vlindertje enigste wat je kan doen is een test. Ik weet nog goed toen ik hier mee kwam lezen dat Kelly op haar menstruatie zat te wachten die niet kwam. Het kan maar zo. Vervelend he als ze zo verkouden zijn. Zit hier soms met een verkoudheid nachten beneden
Marisje gelukkig heb ik nog geen testen in huis anders doe ik het iedere dag en zit nu pas op 6 dpo. Gelukkig vandaag even wat afleiding want we zijn een jaar getrouwd dus de kleine een dagje en nachtje naar mijn ouders en wij gaan lekker naar scheveningen Ja die verkoudheid is niet leuk