Woman gefeliciteerd!! Wat heerlijk snel zeg.. Heerlijk genieten nu samen en geniet van de kraamtijd!! Spannend hoor vlindertje!! Het kan zomaar, hier dezelfde ervaring. En ik maar wachten tot ik ongesteld werd maar dat kwam dus mooi ook niet. Ik heb echt een week krampen gehad alsof ik ongesteld werd maar dat kwam ook maar niet. Toen toch maar getest en hop positief.
Gister de verjaardag van onze Tess gevierd, wat is ze verwend en wat is een kinderverjaardag druk zeg pfff compleet versleten!! Maar wel super geslaagd. (Was ook echt gister jarig) Als je dan terug denkt aan dat je een jaar geleden de hele dag bezig was met bevallen dan lijkt het al zoveel langer geleden. Hoe graag ik ook een 2de wil als ik terug denk aan die 20 uur durende bevalling wacht ik toch nog maar even haha.
Hoi meiden, Bedankt voor de felicitaties voor onze dochter! 😁 Het gaat goed.. Ze drinkt goed,we geven de fles. Ik voelde me niet prettig bij het idee van bv.. Gister heeft ze ons goed uitgetest want ze had zich zelf helemaal onder 💩! 😱 Maar het ging idd erg de bevalling.. ik raakte ook bij elke wee best in paniek 😶😭.. maar we genieten volop van onze mooie Esmee.. Kelly: Haha dat lijkt mij ook best wel wat zo'n drukke kinderverjaardag haha..
Kelly, gefeliciteerd met de verjaardag hier over een 2 maanden pas de verjaardag maar al volop bezig met de planning. Kijk ernaar uit maar niet naar de drukte haha. Woman, hahaha ja dat onder poepen zal je vaker krijgen hihi. En je moet je niet schuldig voelen over de bv. Ik heb 4 weken bv gegeven maar het was een ramp. Mijn productie kwam niet op gang en de kleine hapte niet goed aan en daardoor paniek bij de kleine en stress bij mij. Dus hoe jammer ik het ook vond ben ik toen ook overgestapt naar fv en dat was een verademing. Nu is die van ons altijd al een slechte drinker geweest. Lekker van genieten meid
Vlindertje : Schuldgevoel had ik,heeft de verloskundige mij wel vanaf gepraat 😊.. Esmée drinkt goed..
Wij gaan ook voor de eerste! Ben ook nog echt een groentje Ben benieuwd, zie inmiddels al dat er een aantal baby's zijn geboren <3
Gefeliciteerd Women!! Erg leuke naam Blijft leuk om te lezen als er weer iemand bevallen is.. zo willen we zwanger worden en zo worden ze alweer geboren
Hoi allemaal, wat leuk om jullie verhalen zo te lezen! Mijn vriend en ik zijn bijna 9 jaar samen en hebben sinds feb. besloten om voor ons 1e kindje te gaan, wij zijn 25 en 28 jaar oud. Mijn implanon is begin febr. verwijderd nadat ik 23 dagen lang hevige bloedingen heb gehad, en sindsdien eigenlijk zonder enige vorm van anticonceptie/voorbehoedsmiddelen gaan vrijen. Voor mijn implanon altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen, nu nog geen menstruatie gehad sinds begin feb. heb wel 3 positieve ovulatietesten gehad waarbij die van 19 maart echt knalde! ik ga ervan uit dat ik daar mijn eisprong heb gehad en verwacht 3 april mijn NOD. Het is de eerste ronde, en er is zeker geen haast bij maar mocht het ons gegund zijn maakt me dat een heel gelukkig mens want het is meer dan welkom succes allemaal 10 febr '17 gestopt met implanon na 10 maanden. 1e ronde <3
Totaal geen inzicht meer in mijn cyclus.. dacht eisprong gehad te hebben en sindsdien krampjes steekjes rugpijn moe misselijk etc etc.. maar vanavond een half uur lang extreme extreme krampen in onderbuik. Alsof mijn baarmoeder er ook zo uit kon zakken en enorme druk alsof ik weer een baby eruit moest persen. Elke kleine bewrging was een hel. In staat om de hap te bellen maar na een halfuur zakte het af en nu nog steeds erg gevoelig.... niemand dit meegemaakt zeker?
Nou, mysterie bijna opgelost. Vandaag bij ha geweest en indrukken van baarmoeder deed erg veel pijn. Dus kon duiden op eisprong of innesteling maar een onsteking zou ook kunnen dus morgen urine inleveren en gelukkig meteen de uitslag. Hopelijk niet het laatste. Vanmorgen toch kunnen klussen omdat de pijn vrijwel weg was dus als het een komende oviulatie is zijn we hopelijk op tijd
Welkom allemaal!! Voor alle nieuwe leden hopelijk is het snel raak! Woman nog heerlijk aan het genieten van jullie dochter? Vlindertje ja zo'n eerste verjaardag is druk haha echt een soort top sport.. savonds lagen wij als dode vogeltjes op de bank.. Maar hoe gaat het nu? Al een uitslag binnen?
Kelly, ja dat geloof ik best haha. Wilde eerst allemaal hapjes maken voor een heel buffet, maar aangezien een 25 mensen in ons kleine flatje moeten doen we gewopn soep broodjes en de simpele snijbare dingen De pijn is vrijwel weg alleen af en toe lichte krampjes en het blijft gevoelig. Maar het is geen ontsteking dus dat is goed nieuws. Het zal denk ik een heftige ovulatie zijn, dus nu maar hopen dat we raak geklust hebben en we wachten rustig af