Ja helaas wel! Ik ben door de endometriose in 2012 1 eierstok kwijt geraakt. Hier zat een endometriose cyste omheen gedraaid, die de hele eileider en eierstok heeft laten afsterven, waardoor ze deze hebben moeten verwijderen... Sinds 2015 weer met de pil gestopt, en de pijnklachten werden elke maand erger. Oplossing? Zwanger worden of terug aan de pil! Godzijdank mocht ik na een half jaar al contact opnemen met gyn om de MMM in te gaan en heeft dat zn vruchten afgeworpen (bijna een jaar later, na alle onderzoeken en behandelingen) Elke 24/25 dagen begon het geintje weer opnieuw, want had een hele korte cyclus... Ellende! Fijn hoor, een korte cyclus, want je hebt veel kansen per jaar, maar die pijn was wel heftig.. Begon al na de eisprong, tot halverwege menstruatie.Bewaren
Pff heftig nienke, ja inderdaad de beste oplossing is een zwangerschap of hormonen maar ja altijd zwanger zijn is niet echt een optie en wat ik ook zo raar vind ik heb voor de vorige zwangerschap 9 jaar lang de pil geslikt en bijna altijd doorgeslikt (dit is ook het advies) maar toch hebben ze het ontdekt bij mij dus tja.. maar goed niets slikken vind ik ook weer zo een risico en heel mijn eten aanpassen zie ik niet zitten hihi. Het heeft vandaag goed door gezet en heel eerlijk ben ik niet heel erg teleurgesteld. Heb ook zoiets van we hebben een prachtige dochter en de rest komt vanzelf. Alleen zou ik met een vriendin en mijn dochtertje naar de kinderboederij gaan maar helaas heb ik dat af moeten zeggen door de pijn
Nienke: Ja klopt kregen wij ook te horen,zwanger of aan de pil. Nouja,ik ben nu (eindelijk😁 Mama..dus nu genieten vd tijd die we met onze Esmée gaan krijgen.. Ik heb een foto geupload,deze is in de 1e week gemaakt en ze ziet er nu al zo anders uit 😊
Ik lees nog steeds vanaf de zijlijn, maar vaak te druk om te reageren. Maar woman wat een mooi meisje zeg echt prachtig!! Kelly kleine meisjes worden groot he? hier ook al echt een dametje maar wat leuk is dat!
Woman, mooi meisje!! Lijkt me zo pijnlijk om endo te hebben. Wat je erover leest is echt niet tof! Lijkt me ook dat iedere ronde die niet raak is, eigenlijk een ronde teveel is omdat je dan weer door die pijn heen moet.
Wat een knappie Women!! Vlindertje jammer dat het niet raak was, maar nu heb je wel duidelijkheid.. Op naar de volgende ronde en met al die pijn hoop ik voor je dat het snel raak mag zijn! Manna ja het is zoooo leuk he. En ze zeggen toch altijd ja hoe ouder ze worden des te leuker en ik dacht altijd het zal wel maar ik vind dit echt zooo leuk haha.. Maar wil dit nog allemaal nog wel 1 keertje mee maken!
Yeah, we kunnen weer Moet wel beetje minder eigenwijs worden. Vandaag hele dag bezig geweest, spullen gehaald, geklust. En echt geen zware dingen gedaan, maar een hele dag is dan toch echt teveel blijkbaar. Aan einde van de dag gespannen buik (niet echt harde buik) en bekaf. Dus toch proberen stapje terug te doen XD Wat was voor jullie de grens? Vind dat wel echt moeilijk, ga meestal echt door tot het einde, maar nu doet dan alles zeer (bekken, rug, buik).
Hoi allemaal wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ben begin januari gestopt met de pil het is allemaal spannend. Ben nu 2 weken over tijd maar de test gaaf vorige week nog niets aan. Dus we blijven nog even in spanning afwachten.
Hoi dames, Ik heb jullie ook weer gevonden .. Vandaag voor het eerst na CB.. kan me daar wel zenuwachtig om maken..
Welkom roweentje. Woman is het cb meegevallen? Al tijdje stil meegelezen. Druk met klussen in mijn nieuwe huis en even wat tegenslagen gehad ermee Muren die tig keer overgeschilderd moesten worden en plafonds die niet meewerkte. Wat heb ik vaak de kwast tegen de muur gesmeten. Hier verder alweer bijna 11 maanden en in 1x kon meneer staan en stapt ie langs de rand van de box tafel wn bank
Woman hoe was het CB? Hey maris leuk een nieuw huis, maar jouw nieuwe huis? Niet meer samen? 11 maanden alweer wat gaat het hard he, voor je het weet rent hij het hele huis door! Hier blijven we maar tobben met oorontstekingen, gister weer bij de huisarts geweest nu de 3de in 1 maand. Nog 1x en dan worden we doorgestuurd naar de kno arts.
Klopt Kelly mijn huis. Lang verhaal kort te maken meneer moest zonodig tijdens de zwangerschap een ander opzoeken. En na de bevalling ook. Vroeg weg heel laat thuis. Hij is chauffeur dus lange dagen wist ik maar dit waren in 1x hele lange dagen. Madam woont er nu deels bij in. alleen het weekend dat de kleine er is komt ze niet. Dit omdat ik het nog niet wil dat er een ander bij is. En dat word gerespecteerd. Zit alweer een hele poos bij m'n ma wachtend tot er een huis vrij kwam. Maar kwam er na z'n helse bevalling bedrogen uit. De grond sloeg onder m'n voeten weg. Bleek voor de zwangerschap dat die 2 al foto's en filmpjes uitwisselde en afspraken als ik dat toen toch had geweten
Jemig maris wat een verhaal!! Mega heftig zeg en dat al tijdens je zwangerschap en ook nog daarna.. Mannen echt je zou ze wat!!! (En zeker in die periode) Maar je bent sterk hoor Je hebt een klein mannetje waar je goed je alles voor zou doen en groot gelijk dat zij die kleine nog niet mag zien! Sterkte en hopelijk kan je snel in jullie eigen huisje lekker samen!
Cb ging goed meiden. Ze is goed gekeurd.. 3670 woog ze Dinsdag. Maris; Jeetje wat erg voor je meid..maar zoals Kelly al zei: Je bent een sterke vrouw! Respect! Kelly; Ah wat sneu dat ze niet van die oorontstekingen af kan komen..
Hoi Dames, Esmée is inmiddels aan de Nutrilon forte en heeft 150 cc water 5 schepjes voor elke fles. Wanneer waren jullie vd nachtvoedingen af? Ben ik best nieuwschierig naar..
Jeetje maris wat heftig zeg!! Heel veel sterkte en hoop dat je een fijn plekje met een hoop rust krijgt samen met je zoontje. Dikke knuffel! Hier was ik pas met 9 maanden van de nachtvoeding af women . Gaf borstvoeding en ben met 8,5 maand over gegaan op de fles. En nog slaapt onze zoon nog maar zelden door.