Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Emsy: Ah dat is minder dat hij nog niet doorslaapt..
    Esmée slaapt niet na elke voeding,maar ik kan haar nu wel even weg leggen in de box :),erg fijn!

Weet niemand hoe ik een forum die ik ben gestart kan verwijderen?

2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Marisje89 pff, wat heftig en dan al voor je zwangerschap ook...

@Woman1987 zou even een mail sturen naar de pagina waar je het forum hebt aangemaakt.
    Dat was voor mij toen de enige manier om ervanaf te komen.

3. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
  4. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Weet niet waar je een forum hebt aangemaakt?
    Maar meestal als je naar de hoofdpagina gaat van waar je het forum aan kunt maken, kun je wel ergens contact opnemen.
    En anders de instellingen zo zetten dat alles besloten is en dan de pagina gewoon laten gaan.

5. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    @Nanoe2 Ok,ik ga een poging wagen..
    Ik had een vraag gesteld bij het onderwerp flesvoeding..maja meesten hebben negatief commentaar dan tips

6. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Woman1987 bedoel je een topic hier op zp?
    Dan moet je gewoon even beheer taggen en vragen of er een slotje op mag :)

7. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Ja dat ja.. wie is er beheerder dan

8. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Geen idee, beheer heet hier beheer.
    Maar als je er dus een apenstaartje voorzet en dan beheer, dan worden ze getagged :)

9. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
  10. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    @Nanoe2 Ze hebben hem gesloten

Nanoe2 vindt dit leuk.
  11. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Nu weer even over onze Esmée..

Sinds Dinsdag zit ze in een inbakerdoek in bed op aanraden van het cb.. ben blij dat ik na hun heb geluisterd . Ze slaapt veel beter en langer door nu.. ze heeft al flessen van 150 cc water 5 schepjes dus totaal 165..die gaan alle 5 leeg. Nu had ze Woensdag de laatste fles om 23.30 en lag ze rond 23.55 in bed,05.30 wakker. Donderdag 23.15 uur fles,23.45 in bed en toen pas 07.10 wakker.. hoe fijn!! Hoop dat ze dit aanhoud hihi..

12. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Zo dames ik heb jullie weer gevonden haha.

Maris wat heftig zeg :eek:

Deze maand totaal niet bezig geweest met zwanger worden want onze kleine meid rent de kamer door en klimt nu zelf op de bank haha. Volgende week word ze alweer 1 jaar wat gaat het toch snel.
    Vandaag zit ik op 11 dpo en heb al een paar dagen vreetbuien dat is niet normaal. Dus ik vandaag maar een testje gedaan want nu mijn nod nadert is het toch wel spannend... en wat denk je.... een hele lichte streep :eek: zou het dan echt zo zijn? Ik heb mijn man nog niets verteld omdat ik het echt zeker wil weten. Word weer spannend

13. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Onze jongen is nu 3,5 maand en slaapt van 22:00/22:30 tot 8.30/9:00 door..
    wat een verwennerij :D

14. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden daar ben ik weer eens suuuper lang gelelden! Wat een hoop veranderd deze site zeg..

Ik ben op 2 februari bevallen van mn zoontje Kai. Ik zou met 38 weken ingeleid worden ivm zwdiabetes, maar helaas kreeg ik met 33 weken een mega hoge bloeddruk wat uiteindelijk overging naar zwangerschapsvergiftiging. Ik kon niet meer, mm voeten waren zooo opgezet en deed zo veel pijn en ik ging eiwitten lekker uit mn nieren en mm lever functioneerde ook niet meer. Mn vriend wqs toen nog varen. Ik werd opgenomen en gelukkig kon mijn vriend gelijk van boord af komen anders had ie de bevalling gemist... ik ben met 35 weken en paar dagen bevallen. Ze hoefde geen ballonnetje mer te plaatsen voor ontsluitig want bleek van mezelf al 2 cm ontsluitif te hebben.

Mn zoontje moest gelijk bij me weg heb hem nog even een kus kunnen geven toen hij naar kinderafdeling moest en hij heeft paar dagen in couveuse gelegen maar t ging allemaal goed en mocht hij lekker naar den warmtebedje en daarna naar een gewoon wiegje met kruikje.

Ik heb voor mezelf ook nog 2 weken in t zkh gelegen. Ze kregen mm bloeddruk niet naar beneden en heb nog 2 zakken bloed gekregen ivm hele erge ijzer tekort. Want mn zoontje had okk 2 placentas en heeft dus letterlijk alles van me gepakt haha

Op dit moment gaat het goed! Kai groeit als kool en lacht al lekker veel. Ook slapen doet hij goed. 9 uur latste voeding en dan rond 10 uur in zn bed tot volgende morgen uur of 7! Heb ook een inbakerslaapzak waar hij met zn armen omhoog kan liggen. Swaddle up echt n ideaal ding! Kai is ook echt een hele tereden baby zo fijn!

Met mij gat het ook veel beter. Nieren en lever funtioneren weerr en mm bloeddruk is weer hrlemaal goed. Zwdiabetes is weg! Heb nog minimale eiwitlek maar over een half jaar pas weer controle! Ben wel heel erg moe maar komt ook door de ms. En heb wel elke dag hulp nodig als mn vriend vaart maar al met al gaat het goed!

Zo een heel verhaal haha

15. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ps. Kinderafdeling is de neonatale afdeling

16. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Miesy gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Lekker van genieten.

Jou bevalling lijkt heel erg op de mijne met vergiftiging. Ik had dat ook allemaal alleen hadden ze het bij mij te laat door waardoor het mij bijna fataal is geworden. Gelukkig waren ze er optijd bij voor jou. Was het HELPP syndroom?

Wat doet kai het al goed. Met slapen. En wat fijn dat ie zo tevreden is.

Over je herstel rust goed uit. Geef je lichaam de tijd. Vraag gewoon om hulp als je het niet red. Je lichaam heeft een flinke klap gehad. Neem alle tijd die je nodig heb.

Dames dank je wel. Ik heb toen best een klap gehad. Maar ben er nu sterker uit gekomen. Heb een heerlijk ventje rond lopen van nu 11 maanden.
    Huis heeft even wat tegenslagen gehad duurde lang voordat de vloer werd geleverd. Dus we kunnen weer rustig aan verder.

Woman oh esmee slaapt ook al lekker.
    En lieverdje die van jou ook zeg.

Vlindertje en en en? Weet je al iets meer?

17. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Miesy: Zo wat een verhaal,gelukkig gaat het goed met jullie allebei..
    Ik ben met 38w3d bevallen van Esmée.
    Heb ook de inbakerdoek van Swaddle up volgens mij..

18. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Miesy , gefeliciteerd!
    Gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen, maar lijkt me wel even erg heftig!

@Woman1987 , fijn dat dit lijkt te helpen!

@Vlindertje9389 spannend! Inmiddels al weer getest?

Hier sinds vandaag meer rust.
    Had sinds donderdag menstruatieachtige pijn, die maar niet weg trok.
    En werd 's avonds echt goed pijnlijk, vanmorgen vk gesproken.
    En moet gewoon echt rustiger aan doen, kortere dagen werken enz.
    Is gelukkig nog maar 2 weken werken, dus hoef niets te regelen. Kan makkelijk later beginnen en eerder weg.
    Maar is wel erg gek om dat te doen...

19. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Miesy wat een heftig verhaal maar gefeliciteerd :)

Ik had tot 3 dagen overtijd een mooie positieve test. Vrijdag heb ik een lichte bloeding gehad en gisteren (op het verjaardagsfeestje van ons meisje) heb ik een vroege miskraam gehad. Erg lastig om jezelf groot te houden met zoveel pijn. Maar je probeerd het opzij te schuiven voor je dochtertje. Geweldig feest gehad. Maar toen alles voorbij was bijna flauwgevallen omdat ik geen rust kon nemen. Dus helaas. :(

20. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Hoe gaat het hier?

Deel Deze Pagina