Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ja de wens is echt heel groot nu!
    Maar nog even een maandje wachten en dan hopelijk weer van start, vriendlief staat er nu
    toch wel een stuk meer voor open gelukkig.

Hoe is het met je laminaat afgelopen @Marisje89
    Nou hoop dat het nu allemaal wel echt op schiet, als je meubels er zijn dan kan je hopelijk snel over.
    Hoe loopt het contact nu met je ex? Lijkt mij zo verschrikkelijke kut situatie want je bent natuurlijk ook woest op hem!

@Nanoe2 hoe gaat het ermee? Nog aan het genieten van je verlof of is jullie wondertje al geboren?

@Vlindertje9389 Hoe is het met jou?

2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Kelly84 fijn dat je vriend er nu ook meer open voor staat.
    Lijkt me zo vervelend als jij met de wens blijft zitten en hij niet wil.

@Marisje89 wat vervelend dat het zo langzaam gaat!

@Woman1987 jij ziet hoe je kindje zich voelt en als ze tevreden is lijkt me dat prima toch?
    Als ze borstvoeding krijgen kun je ook niet precies controleren hoeveel ze krijgen.

Gaat goed hier, heerlijk verlof!
    Merk wel dat ik echt een stapje terug moet doen.
    Gisteren heel enthousiast geweest met van alles en vandaag echt moe, ondanks goed slapen.
    Vandaag kleertjes gewassen en verder even niets.
    Kleine groeit goed en zit aan de bovenkant van de groeilijn :)

Daarnaast ga ik toch misschien thuis bevallen ipv poliklinisch.
    Man is om en pleit bijna dat ik gewoon thuis blijf. Zkh voor spoed is echt 5 min verder en ambu post net niet in de achtertuin. En wkz is ong 15 min met de auto, dus alles is heel dichtbij.
    Dus ga nu op moment zelf beslissen wat ik wil, maar waarschijnlijk gewoon thuis en lekker in een (beval)bad.

3. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    @Nanoe2
    Met de bevalling voel je zelf wel wat juist is. Een thuisbevalling is toch ook heel erg mooi.
    Als alles zo dichtbij zit en je moet toch met spoed naar het ziekenhuis ben je er zo.

@Kelly84
    Spannend een maandje is zo voorbij en wat fijn dat je vriend er meer voor openstaat.

Laminaat staat gelukkig niet krom. Is goed afgelopen.
    Vandaag onverwachts de wasmachine geleverd. Zou pas volgende week pas komen. Beetje bij beetje schiet het op.

Contact met m'n ex ach hij belt 2x in 2 weken. Voor de rest spreek ik hem niet. Alleen hoe de kleine het doet en meer niet. Ik werk hem ook altijd snel de deur uit als de kleine terug is vragen hoe het is gegaan en of er wat speciaals is gebeurd en voor de rest wegwezen

4. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Nanoe2 hij wil wil graag een 2de maar met iets meer tijd er tussen en dat heb ik dus niet Haha.. Maar nog even een paar weekjes afwachten en dan nemen we de beslissing.
    Voor jou gaat het nu echt opschieten!!
    En wat je zegt gewoon doen waar jij je goed bij voelt, en zeker als het ziekenhuis zo dichtbij is geeft dat toch ook een gerust gevoel! Ook nog een beetje te doen nu met die warmte?

@Marisje89 gelukkig dat je laminaat niet bol is gaan staan en dat het nu eindelijk een beetje op gaat schieten!
    Wel echt verschrikkelijk he dat het zo moet lopen allemaal en dat het contact zo moet zijn wat vanaf jou compleet terecht is hoor!

Zo hier laatste dagje van de week weer werken en dan lekker weekend!

5. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    @Nanoe2 Ja idd. Ze is een tevreden meisje nu. Soms gaat de fles leeg,soms niet.. Geen nachtvoeding meer. Wel fijn,want ik was kapot..
    Alleen van het badje kan ze nooit genieten. Douchen met mij of mijn man wel..herkennen jullie dit ook ?

6. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Marisje89 gelukkig is de vloer niet krom getrokken!

Kan het prima uithouden met de warmte.
    Alleen als ik 's middags even op bed wil liggen zweet ik me suf, dat is gewoon niet te doen.
    Dus probeer nu maar lange nachten te maken :p

7. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Nou dames wij gaan volgende maand verhuizen :) dus al druk druk met inpakken.
    Hier heel veel kwaaltjes gehad en vooral de laatste dagen super chagrijnig haha. Maar mijn gevoel zegt dat het niet raak is. We hebben ook besloten dat als het niet raak is we het op een laag vuurtje zetten zodat we eerst volop kunnen klussen volgende maand en dan relaxt verder kunnen. :) ohja de slapeloosheid is ook weer terug haha. Nou ik ga nog maar weer een poging tot slapen doen XD

8. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    @Vlindertje9389 spannend hoor verhuizen. Komt een drukke periode aan.

@Woman1987 hier was het badje ook geen succes op 1 of andere manier toch hoop krijzen maar douchen daarin tegen heerlijk. Nu dat ie zelf een tijd al kan zitten is het badje een succes. Plus de hele douche zeiknat

Hier eindelijk de meubels geleverd 2 dagen hard bezig geweest en het einde is in zicht. Nog 1 kast en paar planken en de lampen en dan kan ik alles gaan inruimen.

Bijgevoegde bestanden:

9. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Woman1987 nee hier niet herkenbaar maar ik heb een kind wat gek is op water ben ook veel wezen baby zwemmen toen ze heel klein was.

@Nanoe2 heerlijk zo min mogelijk doen en gewoon nog even heerlijk genieten van de rust!

@Vlindertje9389 spannend hoor een nieuw huis maar ook wel weer erg leuk en logisch dat een 2de dan even op een laag pitje staat. Hier ook een nieuw huis toen ik zwanger was en liep allemaal niet zoals het moest gaan.

@Marisje89 ohh wat ziet het er super uit zeg!! En heerlijk een plekje voor jullie samen!! Lekker van genieten ondanks de reden..

10. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    @Kelly84 : Misschien komt dat nog wel..
    @Marisje89 : Wat gaaf!!
    Ja Esmée krijst ook alles bij elkaar.. pff!

Vandaag weer na CB.. 2e keer prikjes..
    Vorige keer had ze iets verhoging maar wel na elke voeding slapen..
    Maar daarna een rotweek gehad.. ze was toen al vd nachtvoeding af maar na die prikjes kwam ze ineens weer standaard elke nacht rond 3 uur , pff !
    Precies week later was ze er vanaf ..

11. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Vlindertje9389 succes met verhuizen!
    Volgens mij kom je er dan pas achter hoeveel troep je eigenlijk hebt :p

@Marisje89 ziet er mooi en gezellig uit :)

@Woman1987 hopelijk heeft ze er deze keer minder last van!!

Vind het maar warm! Is ook nu al 28,5 graad in huis en dat zal er vast niet beter op worden :p
    Gisteren al met mn voeten in koud water gezeten, maar dat hielp ook maar tijdelijk, toen was het water weer warm XD
    Naja, nog even uitzingen.

12. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    @Nanoe inderdaad haha. Hebben al veel ingepakt en gelijk alle troep naar de stort haha.

Jeetje wat een bloedhitte zeg.
    Uitgaande van mijn kortste cyclys nu 4 dagen overtijd.. afgelopen zaterdag getest maar dit was volgens mij alleen een indroger (actiontest en pas toen het roze weg was over de hele strip stond er een lichte streep) hele erge obstipatie en winderigheid. Zachte borsten. Geen menstruatiekrampen. Weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Ik ga uiteraard van het negatieve uit. Vorige week erg misselijk geweest in de avond maar dat is nu een stuk minder. Is dit een indroger ? Ja toch ?

Bijgevoegde bestanden:

13. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Lijkt er wel op ja.
    Zou dan een nieuwe doen, hij zou dan nu toch wel donkerder moeten zijn dan deze.

14. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Vanochtend toch nog een test gedaan. Na 2 minuten was er duidelijk een heel licht streepje (of ik moet gek worden) toen het roze helemaal doorgetrokken was werd de streep iets donkerder. Maar niet duidelijk roze. Meer tegen een beetje paars aan

Bijgevoegde bestanden:

15. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ps al moet ik zeggen dat de controlestreep ook paars is

16. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ja ik zie hem wel...
    Spannend!

17. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    @Nanoe2 Ging goed nu. Huilde wel na het prikje maar niet zoals vorige keer dat ze echt krijste.. was ook maar 1 prikje dit keer.

@Vlindertje9389 Nou..maar het is een streepje toch? Hihi..

Dames,sliepen jullie kindjes al door toen ze 3 maand waren?
    Esmée is Zaterdag 3 maand.
    Ik moet haar na de fles van 19.00 uur 's avonds altijd wakker maken. Doe ik dan rond 23.00/23.30 uur

18. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Woman, hier heeft ze tot de 3 a 4 maanden doorgeslapen haha daarna niet meer. Sinds ze 10 maanden was sliep ze weer door alleen soms heeft ze slechte nachten. Zelf maakte ik haar niet wakker tenzij ik het echt te lang vond duren.

19. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Vlindertje9389 ik zie ook een streepje hoor!! Spannend!

@woman198 Tess sliep ook vanaf 3 maanden door, laatste fles dan om 10 uur en werd dan de volgende dag ook om 10 uur wakker en aangezien ik tot 5 maanden verlof had was dat echt heeeeerlijk!

20. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    @Kelly84 Oh wat fijn..
    Jij gaf bv toch? Hoevaak dan? Esmée zit nu op 5 flessen. Ik weet niet wanneer ze nog maar 4 flessen mag?
    @Vlindertje9389 Ah dus het was na 4 maand elke nacht raak?

Deel Deze Pagina