Hier worden de katten vakkundig beneden opgesloten tijden het klussen 😜 Nog niet echt klachten hier. Sinds ovulatie steekjes in onderbuik. Verder nergens last van. Jullie?
Sinds gisteren 5dpo heb ik gevoelige borsten en vandaag voelde ik soms mijn onderbuik... Beetje vroeg voor menstruatie of zwangerschapsymptomen dus vaag haha
lastig, bij mij is NOD 11 dpo... Heb van die ultra gevoelige testen liggen die je 6 dagen voor NOD kan gebruiken, dus voor mij zou dat dan zondag zijn. Maar ik ga me proberen te beheersen. Jij?
Heb ook gevoelige thuis en nu ik wat kwaaltjes krijg wil ik toch misschien zondag wel testen maar ga er nog even over nadenken haha
Haha misschien moeten we het gewoon maar doen. Een witte test zegt toch niet zoveel dan. Hoeven we ook nog niet verdrietig te zijn
Hahaha dat is zo. Kunnen we duotesten op afstand Heb de dipstick omdat ik ze anders toch uit dat ding sloop en altijd met een potje opvang. Heb gewone wel midstream vind ik mooier
Op weg naar de eerste! NOD lijst: manna, 27 jaar, 1e ronde - NOD 15/8 vlindertje9389, 22 jaar, 1e ronde - NOD +- 12/8 marisje89, 26 jaar, 1e ronde - NOD 7/8 woozl 27 jaar, 2e ronde - NOD 12/8 emsy 25 jaar, 2e ronde - NOD +-15/8 miesy 24 jaar, 2e ronde - NOD - nog onbekend lieverdje007 26 jaar, 10e ronde - NOD 28/8 sajoli, 27 jaar, 3e ronde - NOD 17/8 lot89 25 jaar, 2e Ronde - NOD niet precies te voorspellen ivm lange cyclus Zwanger Niieenn 25 jaar,1e kindje, vermoedelijke bevallingsdatum 31-03-2016 Echo's Niieenn, 13-8 eerste echo, 27-8 termijnecho
Ik heb sinds vandaag ook steekjes in m'n onderbuik maarja dat kan natuurlijk van alles zijn. Ga ook echt pas na volgende week zaterdag testen. Positieve test voor je NOD kan anders zo'n teleurstelling worden als je toch ongesteld wordt. Zou echt de week even vooruit willen spoelen ben stiekem zoooooo benieuwd.
Ik alleen foliumzuur. Mocht het deze ronde niks zijn wil ik misschien tarwekiem olie na mijn eisprong gaan proberen! Heb vandaag de nieuwe predictor early gekocht! Ze zeggen dat die wel goed is! Ben benieuwd volgende week
Ik slik mama compleet plus vanaf dat ik gestopt ben mey de pil. Pff vandaag pijn gehad bij alle hobbeltjes op de scooter en inde auto. Mijn darmen zijn weer flink van streek. Krijg steeds meer (bultjes) kliertjes op mijn tepels elke paar uur komt er wel weer 1 bij. En witte tepels (dus het midden) en nu lig ik in bad en of ik word gek of mijn rechtertepel is gegroeid (en ze zijn al zo huge ...) hopelijk een goed teken. Over ong 5 dagen mijn nod en wat gaat de tijd toch langzaam. Vandaag toch maar stiekem de nieuwe early predictor va 6 dagn voor nod gebruikt. Helaas negatief... dus met mezrlf afgesproken om echt te wachten tot volgend weekend. Baarmoedermond zit trouwens nog steeds hoog, dicht en middelmatig hard.. heel internet al afgezocht hoe dat nu precies zit.. Onvruchtbare dagen : laag gesloten hard Ovulatie: hoog open zacht Na ovulatie: laag gesloten hard.... Maar hoe zit het dan als hij nu nog steeds hoog en gesloten is... kan hier echt bar weinig (niks) over vinden...
Ik alleen foliumzuur. Woozl opsluiten gaat moeilijk als het hele huis op de kop staat omdat beneden er vloerverwarming ingelegd word. Nou straks een test gedaan en negatief toch dat indroogstreepje wat ik al sterk vermoedde. Maar wou het weten aangezien ik ging wokken met collega's.
Sinds 10 minuten flinke maar dan ook echt pijnlijke.steken bij mijn baarmoeder. Kan mezelf niet meer bewegen. Afscheiding is ook in 1 keer wat eiwitachtiger.. hopelijk steken van een innesteling wat mogelijk zou zijn na het uitrekenen na ovulatie. Fingers crossed.
Oh wat jammer maris. Hopelijk was het toch te vroeg met testen en krijg je er snel een positieve. Zal voor je duimen
Thanks vlindertje. Had me er ook op ingesteld dat het een indrooglijntjes was. Al met al heb ik goed zitten eten veel eigenlijk soort van lichte spanning van me af. Zou eigenlijk vanmorgen weer testen maar had er totaal geen zin in. Heel raar eigenlijk. Zit nu op dag 36. En nog geen bloed te bekennen. Zo meteen eerst even paardrijden en dan naar m'n ma de poezels ophalen. De plinten worden er nu als laatste gedaan spullen op z'n plek en een grote schoonmaak. En dan kunnen we heerlijk eronderuit hangen. Heb er eigenlijk wel vrede mee dat ie negatief was. Klinkt heel raar.