Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ja hier was ze sindsdien snachts wakker. Maar het was het ergst in periodes. Vooral met de sprongetjes of tandjes ed

2. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    @Vlindertje9389 Ah,sneu maar ook niet leuk voor jou natuurlijk.
    Gaf jij flesvoeding of borstvoeding?

3. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ik heb 3 weken borstvoeding kunnen geven. Mijn productie werd steeds minder helaas

4. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Woman1987 ik gaf toen fles en borst samen, maar ook om de 4 uurtjes ongeveer en dan om 10 uur kreeg ze een flesje.

De laatste fles ging er als het goed is rond 4/4,5 maand af..
    Toen ging ze ook langzaam wennen aan ons nieuwe ritme en sliep ze van 7 tot 7.
    Ook totaal geen problemen gehad met het stoppen met de laatste fles.

5. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Dames,bedankt..
    Moeten we nog een maandje wachten tot dat ze overgaat op 4 flessen..

Hoeveel kregen jullie kleintjes dan ? Toen jullie 4 flessen aanboden ipv 5??

6. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Nou dames het was zeker een indroger haha volgende keer ga ik andere testen halen. Aan de ene kant natuurlijk jammer maar het is geen teleurstelling want nu kunnen we ons volledig focussen op de verhuizing.
    Omdat ik al vanaf het begin mijn cyclus en verandering goed controleer op temperatuur na ben ik erachter gekomen dat iedere maand 14 dagen voor mijn menstruatie mijn baarmoederhals erg laag zit en zacht is. Hiervoor zit hij hoger maar hard en na dat hij die ene dag gezakt is zit hij zo hoog dat het bijma onvoelbaar is. Terwijl het juist andersom moet zijn.. ben ik dan een uitzondering? Ook net voor of net na de ms zit hij hoog. Ik vind dat zo vreemd. Een dikke week voor de eisprong heb ik ook veel pijn (meer dan de ms) op de dag dat hij laag is bijna geen pijn. Snap er niets van haha. Achja nu volop focussen op het verhuizen

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Jammer vilndertje!
    Maar nu eerst dus maar even verhuizen en dan weer verder?
    En ik heb geen idee hoe dat bij mij zit, nooit op gelet.

Volgens mij snapt die kleine niet helemaal waar de uitgang zit.
    Die denkt gewoon dat hij zo naar buiten kan wandelen door mn buikwand ofzo.
    Hij doet me toch uitbreekpogingen :roflmao:

8. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ja we zetten het nu op een laag pitje tot we gesettled zijn in onze nieuwe woning. Het fijne is ook wel dat ik nu na die 4 maanden er een stuk rustiger over ben. Niet meer zo extreem mee bezig. Ik hou natuurlijk wel mijn lichaam in de gaten. Ik heb nog geen arts voor mijn endometriose omdat ik zolang ik geen extreme moeilijkheden ondervind niet de medische molen in wil. Maar mocht er uiteindelijk toch iets aan de hand zijn dan ken ik in ieder geval mijn lichaam goed.

En hahaha ja die kleine wil eruit. Je bent al bijna op het einde. Spannend zeg. Hoop voor je dat tegen dan de warmte wat minder is.

9. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Woman1987 ik zou het serieus niet meer weten hoeveel ze toen kreeg, is eigenlijk erg dat je zo snel al dingen vergeet.

@Vlindertje9389 ah wat jammer zeg, maar nu indd je lekker bezig houden met verhuizen en misschien als je daar lekker mee bezig bent het alsnog gebeurd.

@Nanoe2 fijn he als ze zo op t laatst zo weinig ruimte hebben.. Nu mag hij in ieder geval komen! Spannend hoor!!

10. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    @Kelly84 Haha maakt niet uit.
    Misschien had je in het boekje van consultatiebureau het opgeschreven.. :)

11. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Wat is het mooi geworden Maris!! Hoop dat je hier heerlijk rust mag vinden met je zoontje.

Wat een heerlijke slapers allemaal!
    Hier ging het slapen bij 9 maanden pas goed. En dan nog goed voor onze begrippen ;)

We hebben zelfs een periode gehad toen hij 4-5 maanden was dat hij weken achter elkaar 2-3 uur per nacht wakker was. Heb toen langgg 'gefunctioneerd' op 4-6 uur slaap per nacht :rolleyes:.

Nu gelukkig meeste nachten maar 1/2x wakker voor een speen dat is echt al hemels voor ons.
    We hadden het idee om nu ongeveer voor een 2e te gaan maar zie het nog niet zitten, wachten nog een tijdje.

Wat leuk vlindertje verhuizen! Druk maar heerlijk als je meer ruimte krijgt.

En leuk Kelly ook al bijna voor een 2e!

En nanoe, einde is in zicht!! Spannend!

12. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    Dank jullie wel dames. Nog steeds bezig Het zit nog niet echt mee maar alleen de lampen moeten nog maar helaas had m'n oom even geen tijd ervoor er moeten kabels verlegd worden. Ohja en 1 traphekje voor de zoldertrap.

Nu iedere middag voor het brood eten zijn we er al om te wennen voor Devin. Eerste 3 keer was het smiddags op bed echt krijzen maar gaat steeds beter. Eerst nog een week oefenen en dan de week erop vanaf dinsdag gaan we over heb paar dagen vrij genomen.

@Vlindertje9389
    Ik zat te turen en te turen op de test maar ik zie werkelijk niks. Maar eerlijk gezegd ben ik door zo slecht in. Wel spannend dat verhuizen. En dat inpakken is zoveel werk. En dan is het ingepakt en dan moet het er ook weer uit

@Woman1987
    Ik weet niet hoeveel Devin kreeg met 4 maanden kreeg. Eigenlijk best erg dat ik het niet meer weet.
    Wel weet ik nog dat ik met 6 weken nachten had van 24:00 tot 06:00.
    De periodes van sprongetjes en tandjes was die wel veel wakker snachts. Maar slaapt nu toch echt van 8 uur tot 8/half 9.
    Soms hebben we een uitslaapdagje tot half 10.

@Nanoe2
    Moest toch wel even lachen om je opmerking weet de uitgang niet. Misschien een bordje er neer zetten uitgang die kant op.

@Emsy
    Wat fijn dat het nu eigenlijk alleen een speentje is.

13. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    @Marisje89 Ok..dat is fijn tot 8 uur slapen.. :) Ach we zien het wel..

@Emsy Pff was je toen niet kapot? Helemaal als je ook nog werkt..

@Nanoe2 Oh,duurt niet lang meer!!!

Ik ga vanaf volgende week weer aan het werk..Wel weer zin aan hihi..
    En Zaterdag doe ik samen met mijn man mee aan hardloopevenement.. Tot de nek in de drek heet het haha..

14. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Even mekkeren hoor...
    Al sinds ruim een week is het aan het rommelen, maar wordt wel steeds "pijnlijker".
    Ook veel meer harde buiken en bijna constant zeurderig/pijnlijk gevoel onderin mn buik.
    Zijn echt mn banden/spieren die zeer doen volgens de vk.
    Ben dat gevoel onderhand echt wel zat.
    Dus ga inderdaad maar even een bordje neerzetten :p

Voor de rest, reageer volgende keer weer even!

15. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Nanoe2 nou laat de kleine uk zich nu maar melden!

Hier gaat het allemaal nu niet zo goed, kleine dame heeft sinds vrijdag avond weer koorts, maandag naar de huisarts geweest en waar ik al bang voor was voor de 4de keer oorontsteking.
    Nu ook direct doorgestuurd naar de kno arts, en weer een antibiotica kuur.
    Gisterochtend konden we al bij de kno arts terecht en die zag direct 2 zwaar ontstoken oren waarvan het trommelvlies bol stond van het vocht. Ze krijgt dus buisjes.
    Daarna naar huis en heeft ze voordat ze ging slapen weer een zetpil gehad, en ik haal haar 1,5 uur later uit bed en ze is bloedheet had ze 39,2 koorts en een uur later 39,6 gelijk de huisarts gebeld en ik kom direct komen.
    Gelijk een andere antibiotica kuur gehad.
    Toen direct naar de apotheek gereden en in de apotheek omdat we best langs moesten wachten viel ze een soort weg. Medicijnen gehad en direct de auto in gestapt en wilde maar de huisartsenpost gaan rijden en te gelijker tijd hun bellen, maar in de auto viel ze weer weg en heb ik de auto weer op de parkeerplaats gereden en 112 gebeld. Toen zijn we mee genomen met de ambulance. Allemaal onderzoeken gehad en dezelfde antibioticaee gekregen alleen een hogere dosering. Nachtje bij haar op de kamer geslapen want wat ben ik geschrokken. Gelukkig gaat het nu ietsjes beter en slaat de antibiotica goed aan.

16. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Kelly84 wat ontzettend schrikken!
    Arme meid!! Gelukkig dat het nu ietsje beter gaat.
    Weet je ook wanneer ze buisjes gaat krijgen?

@Woman1987 vind je het ook niet raar om weer te gaan werken?
    En succes zaterdag!

17. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Nanoe2 ik wordt binnen 7 dagen gebeld door het ziekenhuis voor een afspraak en de wachttijd is ongeveer 2/3 weken.
    Meestal doen ze het pas vanaf hun 2de jaar maar ze heeft er zoveel last van.

Ik ben me indd kapot geschrokken gister! Gelukkig zakt de koorts nu iets en wordt ze iets vrolijker. En ze slaapt gelukkig heel veel.

@Woman1987 fijn dat je weer zin hebt om te werken, ik had dat totaal niet maar toen ik er eenmaal was vond ik het weer heerlijk.

18. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    @Kelly84 He bah wat naar allemaal. Hoe gaat het nu met jullie allemaal?
    Ik heb er echt wel weer zin in :-D..om in werken te gaan..

@Nanoe2 Ja wel raar na een jaar thuis gezeten te hebben.. en bedankt morgen is het zover!! Whaa haha :-$
    Hoe gaat het met jou?

Hier gaat het goed.. Esmée begon sinds Dinsdag ineens heel erg op haar handjes te zuigen en ze had ineens veel poeppampers.. Tandjes komen iets door (Nu al!? Waren jullie kleintjes ook zo vroeg? ;))
    Bijtring gehaald en Detoxine ..

19. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Kelly84 is er een reden waarom ze het normaal pas vanaf 2 jaar doen?
    Hoop dat ze er daarna vanaf is!

@Woman1987 succes morgen :D

En gaat goed hier, nog niets veranderd.
    Ben het alleen iedere dag ietsje meer zat.
    Veel harde buiken en oefenweeen enz enz.
    En ben ook gewoon stikbenieuwd inmiddels naar ons kindje!

20. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Nanoe2 geen idee waarom ze dat pas vanaf 2 doen.

Gister ging het gelukkig een stuk beter alleen vanochtend om half 5 ineens keihard huilen en haalde ik haar weer met 39,8 uit bed. Dus weer naar de dokter vandaag, nu ook nu antibiotica oordruppels erbij, en nu mag de koorts niet meer oplopen want vanavond zit ze 48 uur aan de antibiotica en dat is de max.
    Dus nu is het duimen.

Deel Deze Pagina