@Kelly84 Jeetje wat schrikken he. Pff hopelijk komt ze het weekend goed door. Hopelijk slaan de buisjes straks aan. Naar om je kleine meisje zo te zien @Nanoe2 Hahaha toch maar dat bordje. Maar snap dat je het beu bent hopelijk komt de kleine smurf gauw. @Woman1987 Tandjes Devin begon ook al met 2,5/3 maanden en met 4 maanden was de eerste door. Hier deze week de avondvierdaagse gelopen 4 dagen 5 km. Devin vond het super samen met het buurjongentje en nog paar uit de straat. Dit weekend kermis draaimolen is afgekeurd heel hard huilen. Verder iedere avond hoop artiesten helaas wil z'n vader hem niet een extra weekend dus helaas geen feestje voor mij Kermis staat gelukkig in het weiland aan het einde van de straat dus kan vol meegenieten maar is toch anders. De 2 die ik als oppas kan oproepen naast m'n ma zijn ook kermis vieren dat is hier met een kermis echt een groot feest. Devin met mijn jongste nichtje op de foto nadat de vierdaagse is afgelopen
@Woman1987 jawel heel moe maarja je kan ook wel een stuk meer aan dan je ooit denkt. Hij bleek allergie te hebben voor koemelk en ei dus was niet zomaar. Hoe was het weer op het werk? @Kelly84 jeetje wat schrikken!! Ik heb ook een keer 112 voor m'n zoontje moeten bellen. Heb daar nog wel last van af en toe. Wat een oergevoel komt er dan in je naar boven hè. Hoop dat ze opknapt met buisjes!! Arme meid. @Nanoe2 gaat het nog een beetje? Lekker veel lopen als dat nog gaat, hopelijk snapt hij dan waar de uitgang is Ik dacht er even van overtuigd te zijn om nog een tijdje te wachten met een 2e. Maar opeens sinds een week begint het gevoel voor een 2e weer zo sterk te worden. Hormonen wat zijn ze soms wispelturig
@Emsy oh echt en waarvoor heb jij ze dan gebeld? Ja je denkt dan alleen maar van ik Moet nu bellen dit kan ik niet alleen en dalijk gaat het helemaal mis. Gelukkig gaat het vandaag een heel stuk beter! Maar ook hier heeft er 1 enorm last van der hormonen en rammelende eierstokken. Volgende week donderdag laatste pil en ik ben benieuwd of nog ff een maandje met condooms of we gaan er gelijk voor. @Marisje89 wat een heerlijk ventje!! En jammer dat je nu niet even mee kan feesten. Ook geen opa of oma die niet willen feesten?
@Kelly84 hij was van een stoel gevallen op z'n hoofd, was helemaal niet zo hoog of hard. Dus ik til hem op en dacht dat hij ging huilen. Maar hij draaide helemaal weg, werd paars en daarna wit en slap en deed niks meer. Dacht dat z'n nek was gebroken ofzo doodeng. Kwam tijdens het bellen weer bij gelukkig, ambu is nog wel geweest ter controle. Waarschijnlijk een breath holding spel. Fijn dat het met je dochter wat beter gaat! Ik had ook niet verwacht dat het gevoel weer net zo zou zijn als voor de 1e maar voel nu echt weer die kriebels. Denk dat we in augustus/september weer gaan beginnen
@Kelly84 Helaas niet opa en oma zijn ook feesten Groot feest hier. Had gelijk z'n vader gebeld maar werd gewoon gezegd nee niet mijn weekend. Ach maak ook niet uit heb hem liever bij mij. @Emsy Ooh wat eng is dat. Devin doet dat ook. Haalt geen adem tijdens het huilen. De eerste keer gebeurde bij m'n ma en die wist precies wat ze moest doen. Ik heb het als klein kind ook gehad. Maar toch schrik je iedere keer.
@Emsy wat eng!! Ga je ook nog wat doen met die rammelende eierstokken, of mogen ze nog even blijven rammelen? XD @Kelly84 spannend! En ja ik kan nog prima lopen met een buikband om. En doe dit ook, hond wil ook wandelen, dus ik moet ook wel. En daarnaast veel aan het rommelen thuis, dus beweeg gelukkig genoeg. Maar echt snappen doettie het nog niet. Mn man heeft ook gezegd dat het toch weleens tijd wordt, maar nee, heeft ok niet gewerkt Dus we wachten het nog rustig af, ooit zal het wel beginnen
@Emsy jemig dan schrik je je ook kapot zeg! Gelukkig goed afgelopen. En bizar he die kriebels voor een 2de, ik had nooit gedacht ze zo snel alweer te hebben. Het gaat hier gelukkig weer een heel stuk beter, vanmiddag even oren laten checken bij de huisarts en dan hopen dat het heel snel de 17de is dat ze buisjes krijgt. @Nanoe2 nog steeds alles rustig?
@Kelly84 fijn dat het zoveel beter gaat! Lijkt me zo naar om je kindje zo te zien. En ja, nog steeds alles rustig. Vanmiddag weer controle bij vk wil dan bespreken hoelang ze me door laten lopen voor ze iets gaan doen. Gewoon zodat ik dat weet, merk ik daar nu over na aan het denken ben. En vaak als ik het maar weet kan ik het prima los laten.
@Kelly84 fijn dat het beter met haar gaat! Ja heel bizar had dat ook nooit zo gedacht. Word ook ineens met de dag sterker, eerst dacht ik nog september ofzo nu denk ik, waarom niet meteen maar beginnen @Nanoe2 ja fijn als dat duidelijk voor je is. Die laatste weken kunnen zo lang duren, en nu denk ik oh die tijd voor die 1e die je helemaal voor jezelf hebt, zo lekker
@Nanoe2 en hebben ze je kunnen helpen? @Emsy Haha heel herkenbaar. Ik wil alleen echt dat nr. 2 er pas zou komen als de jongste echt 2 is. Als ik vrijdag Mn laatste pil neem en ik weer direct zwanger zou zijn ben ik weer in april uitgerekend, alleen vorige keer 4 weken te vroeg bevallen maar dat weetje toch nooit van te voren. En ik weet niet of ik nu weer t geluk mag hebben om direct zwanger te worden. Dus al duurt het nu een paar maandjes is dat ook prima.
Ja, is gewoon even verteld wat na de 40 weken de bedoeling is. Dus helemaal prima. Weten we dat ook weer.
Dag dames, ben ik weer een keer. Even spieken hoe het met jullie allemaal gaat.. Nanoe bijna uitgerekend wat spannend!!! Marisje wat heftig wat je is overkomen, fijn dat je nu een eigen plekje hebt voor jou en devin( wat een mooi kereltje!) Kelly bah niet leuk zeg, nog even en dan is het de 17e hopelijk helpt het haar. Emsy wat schrikken zeg gelukkig was het niet ernstig! Hier vorige maand inmiddels al de eerste verjaardag gevierd en wat gaat dat snel zeg waar is de tijd gebleven?, ik weet nog precies dat ik deze topic opende haha...
@Emsy Ja dat heb ik ook wel.. Dat ik 's morgens helemaal kapot ben maar 's avonds eigenlijk zoiets heb van het gaat wel goed.. haha. Aankomende Maandag begin ik met werken ! @Marisje89 De Detoxine helpt goed iig..en als de tandjes door zijn gekomen,kunnen ze daar nog veel last van hebben? @Kelly84 Hoe gaat het nu? @Nanoe Waggel je nog je rond ?? @Manna Dat is lang geleden idd hihi. En alweer 1 jaar,gefeliciteerd!
Haha, ja hobbel nog rond Wel hele dag al gerommel, voor het eerst ook overdag. Maarja, blijft bij gerommel XD
@Woman1987 Indd even afwezig geweest door omstandigheden en vind de nieuwe vormgeving vh forum ook nog niet altijd fijn Spannend dat je weer met werken begint, heb je er zin in?
@Manna nog gefeliciteerd! Het vliegt voorbij he. Het nieuwe forum is even wennen maar het kan er mee door als je er ff op zit @Woman1987 dinsdag nog controle gehad op de oren ze waren toen nog wel wat ontstoken dus hopen dat de antibiotica nog even doorwerkt en nu tot de 17 hoop houden dat het niet terug komt! @Nanoe2 oh oh wat houdt de kleine je in spanning zo he. Nou ik heb vanavond Mn laatste pil ingenomen. Ondanks dat je het al is eerder gedaan hebt vind ik het toch weer mega spannend allemaal!!
@Manna gefeliciteerd met je kleine @kelly jeetje wat schrikken allemaal zeg, hopelijk is je kleintje snel aan de beurt en snel opgeknapt. Hier nog een paar dagen wachten en dan beginnen we met de verhuizing. Alles al ingepakt haha. Ook even iets van me af zetten. Tijdens mijn zwangerschap had ik een vriendin die ook zwanger was. Helaas was ze een hormonenkreng en werkt de vriendschap niet. In alle tussentijd elkaar nog een paar keer gezien maar ook door de afstand is het verwaterd en hebben we elkaar niet meer gesproken. Krijg ik spontaan gisteren een berichtje. Dus even wat gepraat etc. Ze vroeg hoe het met mijn endo ging dus ik uitgelegd dat we alweer 5 maanden bezig zijn om zwanger te worden en dat ik 1 keer de zw ben verloren. Ze vond het erg bladibla en vervolgens zegt ze dus dat zij wel zwanger was. Uiteraard ben ik blij voor ze. Maar kom op moet je mij daar nu wel in een keer voor berichten? :S zelfs als ik je net vertel dat we we al een tijd bezig zijn en het niet wil lukken.... sorry dat moest even van me af
@Manna uiteindelijk went het nieuwe forum wel. Kan even duren... @Kelly84 spannend! Pakte je lichaam de vorige keer snel je cyclus weer zelf op? @Vlindertje9389 wat heb je daaraan? Ook alleen maar even contact zoeken om er even lekker in te wrijven dat zij zwanger is... Soms zijn mensen raar... Vandaag even een dagje dat ik het helemaal zat ben. Ga zo even naar mn opa en oma en vanavond bij mn schoonzus eten, met mn man, schoonouders, andere schoonzusje en aanhang. Maar vandaag geen zin in, wil mn bed in kruipen, onder de dekens en wachten tot de baby komt. En nu ik dit typ klinkt het echt heel stom XD
Nanoe, de dagen worden zo lang ja. Ik was het op een geveven moment ook zo beu. Ik deed er alles aan om het op gang te brengen haha. Probeer nog zoveel mogelijk te rusten nu het nog kan hihi
@Kelly84 Ah hopen dat het idd goed gaat.. Oeh spannend,mijn duimen draaien voor je! @Manna Ja heb er wel veel zin. En Esmée heeft het goed bij haar Opa's en Oma's dus dat is ook fijn. Ik vind de nieuwe vormgeving ook niet alles hoor.. @Nanoe2 Ja dat herken ik..dat je het wachten zat bent en het liefst niks meer doet haha.. @Vlindertje9389 Oh dat is leuk.. Jou er idd even 'inwrijven' dat ze zwanger is :-S.. zulke 'vriendinnen' heb ik ook gehad