Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mari30

Mari30 Lid

18 aug 2017
    69
    57
    18
    Vrouw
    Helaas van het weekend toch weer ongesteld geworden.. over een klein maandje op vakantie naar Curaçao dus wie weet dat het daar lukt .

Iedereen heel veel geluk en hopen dat we snel mooie berichtjes voorbij mogen zien komen

2. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Hoi nieuwe meiden,Welkom!

@Mari30 Ik heb ook Endo,best wel erge. Ik ben dmv IVF zwanger geraakt en eind Maart bevallen van onze prachtige dochter Esmée.
    Hou wel moed meid! Bij mij is tot 3 keer toe 4L vocht uit mijn buik gehaald binnen 1,5 jaar. Dus 12L in totaal.

@Kelly84 Nog niet ongesteld? :rolleyes:

3. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    @Mari30
    Jammer dat je toch ongesteld ben geworden. Lekker gaan genieten op Curaçao en hopelijk is het daar raak.

@Kelly84 en @Vlindertje9389
    Hoe is het nu met jullie?

Hier eindelijk goed nieuws de pil is z'n werk aan het doen. Wat een verademing. Geen bloedingen meer.
    Mocht het toch weer misgaan met de pil dan heb ik besloten om ermee te stoppen en dan maar andere voorbehoedsmiddel te gebruiken.

Ander nieuwtje die ik toch met jullie wil delen ik werd gebeld door de vader van Devin en hij loopt nu los. En dat met 14 maanden mijn kleine man word in 1x groot

4. SapphireXxX

21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    Hallo dames! Van het weekend eerste ronde gehad voor ons eerste kindje! Zit denk nu zo op dpo 5. Ben dus ook erg nieuw met alles! :)

Heel veel geluk voor iedereen.

5. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Morgen nog 4 dagen tot mijn nod. Spannend! Al ben ik er momenteel totaal noet mee bezig. Mijn kleine meid heeft nu al 3 dagen 40 grade koorts. En vanavond rode vlekjes ontdekt. Dus ben bang voor de waterpokken, vind het zo zielig maar liever zo jong mogelijk dan als ze wat ouder zijn. Ben benieuwd wat er morgenochtend te zien is qua vlekjes. Dus momenteel gaat alle aandacht naar haar arm moppie. Vandaag ook onze nieuwe keuken gekregen dus druk druk geweest.

SapphireXxX vindt dit leuk.
  6. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ons mopje begint eindelijk op te knappen. Ze heeft de 6e ziekte plus een blaasontsteking. Arme kind vol met vlekjes en dan de pijn die ze heeft als ze moet plassen en als ouders kan je niets voor haar doen dan proberen te troosten. Door de koorts en diarree zit ze op het randje van uitdroging. Maar sinds vandaag drinkt ze eindelijk beetje bij beetje meer.
    Maandag is mijn nod en ik hoop zo dat hij weg blijft. Ben alleen bang dat het weer een teleurstellig word. Vandaag wel wat krampjes en heel licht roze afscheiding. Nog nooit gehad dit.. achja we zien wel

7. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Vlindertje9389 ach gossie die 6de ziekte is zo zielig. Onze dochter heeft het ook gehad met 7 maanden. Zo sneu en vooral die mega hoge koorts, maar zodra de rode vlekjes er zijn knappen ze heel snel op!
    Hoe ben je achter de blaasontsteking gekomen?
    En super spannend zeg, nog niet ongesteld??? Duim voor je..

Ik heb voor deze ronde toch maar is ovulatietesten gekocht, haha ook al is het pas ronde 2
    maar ben gewoon nieuwsgierig naar hoe dit werkt.

@Marisje89 ah yeahhh knappe kleine Devin, zie je dat dat stomme mens van het CB gewoon der mond moest houden, alles komt gewoon goed.
    En super fijn zeg dat de pil eindelijke z'n werk doet.

Welkom nieuwe leden!! Ik hoop voor jullie dat het ook snel lukt..

8. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    @kelly ze had dus 4 dagen hoge koorts dus toch maar even naar de huisarts. Toen werd er nog nie gesproken over de 6e ziekte dus ze wilde ook de urine testen om dat uit te sluiten. Dus eigenlijk zijn we er per toeval achter gekomen.

Helaas moeten we weer een ronde verder. Deze morgen meer bruinverlies, lichte krampjes en een witte test. Begin er zo van te balen. Begin me echt zorgen te maken omdat het maar niet lukt..

9. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    @Vlindertje9389
    Arm meisje hopelijk is ze gauw weer de oude

Hoeveelste ronde ben je nu bezig?

@Kelly84
    Ja dat mens van cb hij doet ut wel op zijn tempo hij is pas 14 maanden.

Ja de pil werkt eindelijk ben der zooo blij mee

10. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    @marisje als we een nieuwe ronde in gaan word het ronde 7... tot nu toe nog niet doorgebroken alleen minimaal bruinverlies. En ik twijfel of ik een heeeel licht streepje zie. Ik ga er vanuit dat het mijn verbeelding is haha en heb hem maar gewoon weggegooid. Hoop gewoon dat het snel doorzet zodat ik niet in twijfel blijf zitten

11. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Vlindertje9389 Ohh kijk nou goed dat ze dat dan gedaan hebben zeg. Anders had ze misschien nog wel erger ziek kunnen worden, nierbekontsteking ofzo.
    Maar balen zeg dat je nu in ronde 7 zit.
    Ik heb dus die angst ook, dat het toen in 1x raak was en nu heeeeeeeel lang gaat duren.
    Daarom nu maar ovulatietesten gekocht, dan weet ik in ieder geval wanneer we het echt "moeten"doen haha..

@Marisje89 Nou precies en 14 maanden is gewoon hartstikke netjes!

12. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    @kelly ja ik had deze maand ook ovu testen gebruikt en ook op de dag van eisprong geklust.. daarom zakt de moed steeds dieper in mijn schoenen. Maar nog steeds een kleeeein beetje hoop want op minimaal bruin niets te zien

13. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Oh echt ja dan snap ik dat je je zorgen maakt.. Maar goed aan de andere kant ze zeggen vaak dat het een half jaar tot een jaar kan duren. We zijn ook wel een soort verwend dat het de eerste ronde zo snel ging.

14. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Vlindertje9389 balen dat je nog steeds niet echt duidelijkheid hebt.
    Wanneer wil je weer testen als je nog niet ongesteld bent?

Zit hier echt te wachten tot ik ongesteld ben en weer aan de pil kan.
    Last van krampen, maar er zet niets door. Redelijk irritant wordt dat inmiddels :p

Met meneertje nog alles prima. Slaapt lekker door 's nachts en groeit als kool.
    Alleen misschien HD, moeten hiervoor over een maand echo laten maken.

15. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Nanoe2 is vervelend he dat wachten tot je ongesteld wordt. Maar als je het weer eenmaal bent denk je weer van mmm jammer dit Haha..
    Fijn dat het zo goed gaat zeg!!
    Maar jeetje HD is ook niet niks hoop voor jullie dat het niet zo is.

Hier begonnen met ovulatietesten en heb sinds vandaag een heel licht streepje dus ben heel benieuwd hoe dit gaat oplopen nu..

16. Chicaa

Chicaa Lid

30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hallo Allemaal,

Net aangemeld voor dit forum. Ik ben 23 jaar en al bijna 6 jaar samen met mijn vriend. 2 maanden geleden hebben wij besloten om samen voor ons eerste kindje te gaan, allemaal heel spannend! Nu vraag ik mij een aantal dingen af en ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Zoals ik al zei, ben ik 2 maanden geleden gestopt met de pil. Eerste maand direct een regelmatige cyclus van 26 dagen met een menstruatie van 4 dagen (zoals altijd, ook voor gebruik van de pil). Echter nu ben ik 2 dagen overtijd (eerste dag van laatste menstruatie 2 augustus). Normaal ook hevige klachten van buik- en rugpijn bij aanvang van menstruatie. Nu geen spoor van te bekennen. Wel andere klachten zoals; obstipatie, hoofdpijn, vol gevoel in mijn buik, vermoeidheid. Nu kan dit ermee te maken zijn dat ik ongeveer 2,5 week geopereerd ben (liesbreuk) maar toch hoop ik stiekem op een positief resultaat... Mijn vriend staat er heel nuchter in en wil nog een paar dagen wachten om een zwangerschapstest te doen. Ik heb wat meer zenuwen.

Ik heb ook gebruik gemaakt van een calculator op internet en deze geeft aan dat áls ik zwanger ben ik al in de 5e week van de zwangerschap zit. Klopt dit of is deze berekening niet betrouwbaar? Ook lees ik dat sommige vrouwen testen en dan een twijfelachtig resultaat te zien krijgen. Is dit wel mogelijk als blijkt dat je al in de 5e week zit? Lijkt me dan toch wel al dat er genoeg van het hormoon hcg in je urine zit om het zeker te weten, of zie ik dit verkeerd?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met mijn vragen en blijft mijn menstruatie ook daadwerkelijk uit. :thumup:

Alvast bedankt!

17. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    @Chicaa
    Misschien is je cyclus langer deze keer vanwege het ontpillen.
    De eerste menstruatie na het stoppen van de pil is nog een ontrekkingsbloeding en de 2de je echte menstruatie. Het kan zijn dat je cyclus dit keer wat langer duurt. Dat is volkomen normaal.

@Vlindertje9389
    Snap wel dat je je zorgen maakt dat er iets niet goed zit. Maar normaal zeggen ze ook dat het een half jaar tot jaar kan duren zoals Kelly zegt. Maar als je het echt zorgen maakt zou je misschien naar de ha kunnen gaan ook vanwege je endo.
    Weet je al iets meer?

@Nanoe2
    Verschrikkelijk dat wachten en dan vooral het er tegenaan hikken. Hopelijk zet het gauw door

@Kelly84
    Je ovulatie al kunnen vinden?

Hier echt een klein mannetje wat steeds sneller en beter loopt. Wilt niet meer in de wagen zitten en met winkelen word die gewoon boos dat ie in de buggy moet blijven:roflmao:

18. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Chicaa je kan zomaar al zwanger zijn maar dan moet je gewoon even een testje doen. En net als wat Maris zegt kan ook dat je cyclus nog onregelmatig is doordat je net gestopt bent met de pil.

@Marisje89 nou wat een spanning geeft dit ook zeg Haha. Ik ben dinsdag begonnen met testen. Er is een heel licht streepje te zien, maar heb maandagavond sex gehad, gisteravond en nu proberen morgen weer en dan zondag en dan dinsdag dan als Mn cyclus weer 36 dagen is kan ik hem zo ie zo niet missen en wordt het hopelijk keihard duimen, ik ga om half 1 weer even een testje doen en ben benieuwd of hij dan weer wat donkerder is.
    En wat leuk he als ze zo gaan lopen.. Je kan er de hele tijd achteraan ;)

Hierbij ff een fototje:

Bijgevoegde bestanden:

19. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    @Chicaa, welkom :) zoals vorige dames al melden kan je cyclus (zeker na het stoppen met de pil) in een keer omslaan. De eerste keer was ik na het stoppen in de 2e maand zwanger en zitten we al in de 7e ronde.. en nog steeds niet heel regelmatig (dan 38 en dan 32 of 31). Ook aangezien je een operatie hebt gehad kan je lichaam helemaal van slag zijn. Weet niet of je narcose hebt gehad maar ik heb 1x narcose gehad en 1x ruggeprik en mijn lichaam was flink van slag lees hoofdpijn extreem moe obstipatie (gevoelg volle buik gevoel). Natuurlijk is er een kans op zwangerschap (als je nu dan 5 weken zou zijn zou je rond de tijd van de operatie je eisprong/innesteling gehad hebben em hopelijk is door de hele operatie dan alles goed gegaan). Maar als je dan 5 weken zou zijn zou een testje een goed idee zijn. Ben je zwanger dan is hij positief is hij negatief dan niet hihi. Duimen voor je.

Hier inmiddels is de ms alweer bijna voorbij helaas had het na 1 dag gestopt te zijn de volgende dag weer flink doorgezet :(

20. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    @Kelly84
    Denk idd ook dat het spanning geeft. Maar je kan in iedergeval je cyclus een beetje bij houden.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen ermee en misschien dat ik het ooit ook ga proberen met die testen.

@Vlindertje9389
    Jeetje wat vervelend hopelijk heb is het deze ronde wel raak ik ga duimen.

Kelly84 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina