Hi allemaal! Ik zal mij trouwens ook even kort voorstellen Wel zo netjes..... toch? Ik ben Daantje (niet mijn echte naam) en ben 28 jaar, ben nu 3 jaar samen met mijn lieve vriend. We wilden eerst nog even wachten, maar omdat bij mij mijn hormonen erg begonnen te spelen ervoor gekozen om er nu voor te gaan. Ik kon wel huilen als ik iemand zag namelijk die zwanger was.... en het ging van kwaad tot erger.... Nu wel even een vraagje... Ik wil het liefst vandaag al zwanger zijn namelijk *bloos* Hoelang moet ik rekening houden dat het kan duren voordat we zwanger zijn? X liefs
@Kelly84 oehh dat ziet er hoopvol uit! Voorzichtig gefeliciteerd. Zou wel echt enorm geluk zijn 2x zo snel zwanger. @Daantje17 welkom! Hopelijk is het snel raak.
@daantje hoelang het duurt is moeilijk te zeggen. De eerste keer was ik in de 2e rond al zwanger en nu zitten we alweer in ronde 7.
@Emsy dankje wel!!! Ik hoop ook echt dat het nu goed gaat en ik besef me heel goed dat dit echt een wonder is zo snel weer.. @Daantje17 leuk dat jullie voor de eerste gaan!! Spannende tijd.. Hoelang het gaat duren heb ik echt geen idee ik was van onze eerste dochter de eerste ronde zwanger en nu de 2de ronde zwanger van de 2de maar is nog heel pril. Gemiddeld zeggen ze geloof ik een jaar.
Oei... dus ik moet rekening houden dat het niet meteen raak is... Dat scheelt misschien een hoop stress etc. straks... Maar we hopen natuurlijk zo snel mogelijk, hihi
Thnx voor je reactie! Een jaar gemiddeld... poehpoeh... hopelijk toch sneller... haha Oh super! Gefeliciteerd! Hopelijk blijft het positief!
@daantje je kan er inderdaad beter rekening mee houden dat het een jaar duurt gemiddeld. Dat het hier vrijwel meteen raak was en nu alweer 7 maanden duurt geeft toch wel een inslag op jezelf. Vandaag of morgen eindelijk weer mijn eisprong. Gisteren mijn laatste digitale ovu test opgemaakt dus nu is het op de gok. Wel al heel de dag een zeurende buikpijn. We hebben nu maar het zekere voor het onzekere genomen en de laatste 3 dagen iedere avond geklust. Nu nog maar zeker even 2 dagen door klussen. De een zegt om de dag en ander onderzoek geeft weer iedere dag al beste aan. Dus we gaan het zien. Ik wilde mezelf niet voor mijn kop slaan om net mijn ei te missen. Hoop zo dat het nu eindelijk eens zover is. Iedereen om me heen is net zwanger of bevalt bijna.
Pff zo vervelend dat ik geen ovu testen meer en al wel 4 dagen in de vruchtbare periode zat maar niet genoeg testen voor een piek dat het nu echt op de gok is. Aan de ene kant denk ik mijn ei gisteren middag al gehad te hebben (erge buikpijn en steken) alleen nu blijf ik een zeurende buikpijn houden en vanmorgen had ik een slijmprop bij het afvegen (deze had ik vorige maand ook rond mijn piek) maar of dit nou komt door dat mijn ei gesprongen is of nog niet maakt me erg onzeker. Afgelopen dagen elke dag geklust alleen gisteren niet door teveel hoofdpijn. Wat nou als ik nu net door gisteren geen kans meer heb als mijn ei vandaag toch pas gesprongen is. Het maakt me zo onzeker. Begin er nu veel meer mee bezig te zijn dan vorige maanden. Ben er onderhand eens klaar mee en wil gewoon dat het eens raak is. Wel begin vruchtbare periode begonnen met granaatappelsap en ben mezelf goed aan t warm houden. Op een gegeven moment probeer je er alles aan te doen.
@Kelly84 Wat zie ik nu? Gefeliciteerd meid met de zwangerschap. @hier: Esmée heeft last van doorkomende tandjes.. heeft iemand van jullie Chamodent van VSM gebruikt? En hoe beviel dit?
@Vlindertje9389 ik snap dat je er veel mee bezig bent hoor.. Sperma kan tot 5 dagen goed blijven dus het kan zomaar nog wel raak zijn. Maar ook een positieve ovulatietest geeft geen garantie op een zwangerschap. Ik duim voor je dat het raak is deze ronde. @Woman1987 jaja het is gelukt super blij en Mn testen lopen mooi op. Ik heb het niet gebruikt maar moet zeggen dat onze dochter er ook weinig last van heeft gehad gelukkig. Alleen een berg spuit luiers Hier een fototje van 3 dagen voor nod, naar 1 dag voor nod en 1 van 1dag na Nod
Super Kelly! Esmée valt mee met de spuit luiers maar we kunnen haar niet in de box leggen of ze huilt echt tranen met tuiten. Vasthouden vind ze fijn tot een bepaald moment en dan word ze een beetje sachie zeg maar..
@Kelly84 Gefeliciteerd geniet van je zwangerschap @Vlindertje9389 Jeetje meis. Snap dat je onzeker word. Maar misschien een geruststellen sperma blijft vaak nog even leven. Kan me voorstellen dat dit je echt heel onzeker maakt. @Woman1987 Ik heb hier dentinox gebruikt. Spuitluiers en heel veel huilen en kwijlen. Savonds heb ik Devin een zetpil gegeven zodat hij toch nog iets slaap meepakte maar tandjes krijgen is rot. Welkom meiden hopelijk hebben jullie straks een mooie test in handen. Hier is het drama alweer 2 maanden heeft de pil gewerkt en nu weer halverwege de nieuwe strip weer er doorheen. Ik ben eruit gooi de zooi in de prullenbak ben er nu werkelijk klaar mee. Verder komen er bij Devin paar kiezen door alleen slijmt hij heel veel.
@Marisje89 Ah dat is irritant dat je door de pil heen ongi word! Detinox helpt niet echt..vandaar de vraag .. Zetpil ja? Krijg je dat zo mee vd huisarts?
@Kelly84 gefeliciteerd! @Vlindertje9389 hopelijk deze ronde raak voor jullie! @Marisje89 balen zeg! Dit schiet ook echt niet op! Wij gaan in januari voor een tweede. Wil er liever niet heel lang tussen laten, dus als meneertje een half jaar is gaan we weer proberen.
@Woman1987 Zetpil kan je gewoon bij de drogist kopen. 120 mg kinderzetpillen. Ben daarvoor niet naar de huisarts gegaan. @Nanoe2 Leuk in januari voor een tweede. Het telkens door de pil heen komen is al een tijd bezig heb al verschillende gehad in een jaar tijd. Om gek van te worden. Dan maar de oude manier en andere oplossing zoeken want dit is niks
@Nanoe2 Dan kunnen ze net iets meer zelf. En nu is ze 2 jaar en 2 maanden als nr 2 komt, dus perfect @Woman1987 bij het kruidvat/apotheek/trekpleister enz enz kan je zetpillen halen voor de ukkies. Ik heb ze ook gegeven met der kiezen en dan indd alleen voor de nacht, zodat ze wel lekker kon slapen. @Marisje89 Zo wat balen zeg dat het er weer doorheen komt. Nu toch maar gewoon condooms? Ik mag 6 Oktober voor de eerste echo!! Ben zoo benieuwd weer..
@Kelly84 spannend!! Ja, wil gewoon echt dat Sam kan lopen als nr 2 eventueel komt. Toch net even wat makkelijker. En voor hetzelfde geldt duurt het gewoon een jaar, ook prima. Of wordt het toch mmm, dan zijn we nog wel langer bezig. Waarschijnlijk ga ik ook niet aan de pil, ben nog niet ongesteld geweest en kan bij mij ook zomaar nog even duren.