Na die flinke.steek gisteren zo een 3 uur later een felle pijnlijke en echt pijn kon wel janken in mijn borst. Vannacht ook niet.op kunnen.liggen en vanaf dan al heel gevoelig en pijnlijk. Ieder weekend eten we sochtends een turks broodje met een gekookt ei maar had 1 hap genomen en sindsdien een wat misselijk gevoel... blijf ook buikpijn houden maar zo heb ik het nog nooit gevoels.. word een lange dag vandaag met al fie pijntjes
Oh ja en nog zoiets raars. Wij wonen in een flat 1e verdieping en hebben altijd de balkondeur openstaan. Wij hebben een.stafford teef en dit deed ze.nooit eerder maar sinds gisteren gromt en blaft ze naar iedereen die voorbijloopt. En ze is niet weg te slaan bij me terwijl ze echt altijd bij mijn verloofde wilde liggen..
Ik slik solgar prenatal nutrients. Ik vind wel spannend wat de komende rondes mijn eisprong gaat doen aangezien ik een LH piek heb gehad en later nog 1 omdat mijn ei waarschijnlijk de eerste keer niet gesprongen was. Daarom nu een lange cyclus en dat is niet zo tof. Vlindertje wie weet met zoveel kwaaltjes
Pijn in de hele benen vooral bovenbenen.. is dit een symptoom? Kan dit eventueel bij aankomende menstruatie voorkomen? Heb me toch een moeie en pijnlijke benen
Het kan allebei zijn vlindertje! Zou gewoon 'rustig' afwachten tot volgende week. Anders maak je jezelf helemaal gek met alle mogelijke symptomen.
Ja daarom vraag ik het hier en ga ik niet meer heel internet af haha. Maak me iedere keer te gek hiermee terwijl ik.toch iedere keer met mezelf afspreek om het zijn gang te laten gaan haha.
Het is altijd moeilijk om menstruatie en zwangerschapsymptomen uit elkaar te houden. Ik had ook erg veel klachten en hele heftige krampen een week voordat ik dacht ongesteld te worden. Uiteindelijk bleek mijn ei de eerste keer niet gesprongen te zijn en heb ik toen mijn eisprong gehad (had echt veel last en behoorlijk wat kwaaltjes).... Dusja ik probeer er niet te veel aandacht aan te besteden want anders maak ik mezelf helemaal gek soms makkelijker gezegd dan gedaan.
Inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. Het is allemaal ook zo spannend. Ondertussen word ik gek van de pijn in mijn benen. Begint bij mijn onderrug en trekt helemaal tot aan mijn kuiten. Begint aardig vervelend te worden.
Ja het vervelende is dat je door de kwaaltjes ook continue herinnert wordt. Ik probeer dan maar meestal mij zinnen te verzetten
Ja normaal probeer ik dat ook wel maar mijn vriend is al heel de dag op pad en ik verveel mee doooood thuis. Dus heb niet veel afleiding
Denk dat je juist nu op alles let. Dus bij elk klein dingetje zou je al kunnen denken dat het een zwangerschapskwaaltje is. Toen wij nog niet voor het echie bezig waren, maar al wel gestopt was met de pil, voelde ik ook vanalles! Als ik niet beter wist, zou ik denken dat ik zwanger was! Maar dat hoort allemaal bij ontpillen zeggen ze.
Wat mij nog steeds een raadsel is, is dat mijn cyclus deze ronde langer is dan normaal! Eigenlijk altijd 28-29 dagen gehad (op 1 na maar toen had ik een kort lf) en deze ronde zou 36 dagen zijn!
Ha meiden, Emsy nodigde me uit om met jullie mee te schrijven, vind het lastig om in te breken op een bestaande groep omdat die vaak al lang samen schrijven. Jullie zijn nog niet met zo'n grote groep dus ik schrijf en lees graag met jullie mee. Ik ben Kim, 32 en we gaan binnenkort starten met proberen een kindje te krijgen. Donderdag over bijna 2 weken gaat mijn spiraaltje eruit en ik hoop dat ik snel een duidelijke cyclus heb. Zo'n 1,5-2 jaar geleden ben ik gestopt met de pil en hebben we het ook een half jaar geprobeerd maar door verandering van werk en twijfel kwam dat op een laag pitje. Nu al een tijd een vast contract en eindelijk de knoop doorgehakt. Ik blijf het een hele beslissing vinden en vind het nu al superspannend. Ik zag dat Nien zwanger is, gefeliciteerd. Bij Vlindertje verandert er een hoop dus mss is het ook wel raak, spannend. Allemaal heel veel succes op het wachtbankje en als jullie het goed vinden schrijft deze oude doos graag met jullie mee. Groetjes
Leuk dat je meepraat. Ik heb vorige week ook gewoon ingebroken hoor hihi. Ja ik krijg steeds meer klachten die ik nooit eerder geb gehad. Zelf heb ik hetgevoel dat het zover is. Maar ik laat mijn gevoel niet te ver doorkomen voor eeb eventuele teleurstelling. Vandaag veel klachten gehad. Vanavond dacht ik er vanaf te zijn, maar nu wil ik net gaan slapen en het begint weer... zucht... hoop dat hetbij jullie snel raak is
Mag ik hier ook meelezen? Ziet er gezellig uit en hier is in elk geval nog niet inmiddels al bevallen haha Ik wil héél graag voor een eerste gaan maar ben er nog meer in theorie mee bezig dan praktisch, haha. Ik begin steeds meer na te denken over een eerste kindje. Vriend en ik zijn bijna 7 jaar samen en willen heel graag kinderen samen, maar wanneer? Ik wil zo graag, alleen moet ik nog afstuderen en zit er een verhuizing in de planning, maar weten we niet wanneer we een (huur-)huis krijgen. Dus ik heb mezelf verteld te wachten tot ik in elk geval grotendeels klaar ben met afstuderen (2016) en we verhuisd zijn naar een praktischere plek (bij familie). Vriend is er ook nog niet helemaal klaar voor, maar oh, wat wil ik graag. Ik ben al een hele tijd niet meer aan de pil dus we doen voorzichtig, maar als 't toch mocht gebeuren is het ook oké, haha (ik blij). Ik ben nu trouwens 24, wil het liefst max 25 zijn bij m'n 1e, maar geen idee of dat lukt. Het gaat nu zonder bescherming al zo lang goed dat er natuurlijk ook 'gewoon' iets mis kan zijn. Nou ja. Ik blijf hier dus wel af en toe spieken, als dat mag. En mocht 't toch eerder gebeuren (van mij mag het) dan meld ik dat natuurlijk, haha.
Dames welkom, iedereen mag mee schrijven en lezen hoor. Gezellig toch Jullie schrijven allebei over het juiste moment en die is er volgens mij nooit hihi Dit is ons testje van vanochtend: