Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicaa

Chicaa Lid

30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heb een clearblue test gedaan: ZWANGER. Hij geeft aan 1-2 weken en dat zal dus voor een verloskundige tellen als 3-4 weken zwanger. Aaaaah kan het bijna niet geloven, zoooo blij!!

2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!
    Nu blijven plakken!

3. Chicaa

Chicaa Lid

30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja @Nanoe2 laten we het hopen!

4. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    @Chicaa gefeliciteerd!

Maandag was er niets te zien op de zw test (action) dus die vorige zal niet goed geweest zijn. Vanmorgen wel een k2v5 gebruikt en ja hoor een licht streepje. Het is wel nog echt een tuur streepje (gisteren ook getest en was omo wit). Ik kan een poging doen hem hier te plaatsen maar betwijfel of je het gaat zien. Nu maar hopen dat hij mooi oploopt. Nog 4 dagen tot nod. Zo spannend. Wel sinds een paar dagen sochtends misselijk en sinds gisterenochtend zo misselijk als een geit haha. Oh en mijn borsten doen me toch zeer. Het enige wat ik vandaag wil is slapen. 1 foto is bewerkt tot poging duidelijker te maken hahaha Negative Image_1506419642242.jpg 20170926_114114.jpg

5. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Vandaag toch maar weer een testje gedaan.... en kijk eens ! :D 20170927_084412.jpg
    Het is nog geen knaller maar vergeleken met gisteren helemaal geen tuurstreepje meer

6. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oh spannend vlindertje!
    Hoop het zo voor je!

Wij gaan morgen naar de ha.
    Kijken of zij ook vind dat meneertje verborgen reflux heeft.
    Zo ja, hoop ik dat medicatie hem echt gaat helpen.
    Dat huilen is zo zielig!

7. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    @Chicaa gefeliciteerd! Wat spannend!

@Vlindertje9389 ik zie hem hoor! Ook voorzichtig gefeliciteerd!

@Nanoe2 wat fijn dat de osteopaat heeft geholpen. Hopelijk ook iets tegen de reflux en heeft hij veel minder last.

8. Chicaa

Chicaa Lid

30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dankjewel voor alle lieve reacties. Ben inmiddels 4 weken en 2 dagen zwanger en voel me prima! Heb alleen wat last van gevoelige borsten en lichte buikkrampen, maar dit is allemaal goed te doen! Ook al een verloskudigepraktijk uitgezocht en morgen maar eens bellen om de eerste afspraak in te plannen, zó spannend allemaal. Hopelijk blijf ik me de rest van mijn zwangerschap ook zo goed voelen, haha.

@Vlindertje9389 oooh spannend hoor! Hou ons op de hoogte!

9. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Haha dat hoop ik ook voor je chicaa! Ik voelde me vanaf 6 - 18 weken hondsberoerd en kotsmisselijk. Bij een volgende zwangerschap hoop ik toch dat dat wat minder is! :D

10. Mlief86

Mlief86 Lid

27 sep 2017
    11
    7
    3
    Vrouw
    Hey allemaal, mijn man en ik proberen het ook voor ons 1e kindje. In 2015 hebben we een miskraam gehad na 10 weken. Sindsdien durfden we niet echt meer te proberen. Nu zijn we vorige maand begonnen met ovulatietesten. Nu voel ik mijn eisprong altijd best heftig. 4 dagen na mijn eisprong voelde ik heel kort krampen en sindsdien plopjes in mijn buik, onderrugpijn, bij vlagen hele sterke geur en vreemde smaak in mijn mond. Ik lijk mijn bril ook niet meer te kunnen verdragen (die heb ik alleen voor prisma geen sterkte). Ik weet bijna zeker dat het raak is. Gewoon omdat mijn lichaam zo veranderd. Herkennen jullie dit?
    Groetjes

11. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Welkom :D
    Klinkt erg hoopvol. Wanneer is je nod?
    Duimen hihi

12. Mlief86

Mlief86 Lid

27 sep 2017
    11
    7
    3
    Vrouw
    Dankjewel
    Mijn Nod is volgende week maandag de 2e. Ben erg nieuwsgierig of het gelukt is. Voel de hele tijd een soort van spierpijn oid onderin mijn buik ook.
    Een aantal zwangeren hier las ik. Gefeliciteerd dames!

13. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Halloo allemaal, hoe gaat het hier??? Wij zijn begonnen met proberen voor ons 2e wondertje. Nu in de eerste ronde en best wel weer spannend!

Maar ik heb niet helemaal terug gelezen en zie op de laatste pagina al 2 mooie testen voorbij komen :D:thumup:
    Super meiden gefeliciteerd!!!!

14. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    @Manna wat een leuk nieuws!

De test van vanmorgen is weer mooi opgelopen. Gisteren een dagje naar het bos geweest en na een half uur was ik doodop. Savonds een trekkerig gevoel aan 1 kant van mijn bm wat naar mijn lies trok en heel onrustige benen. Snachts werd ik wakker en had ik (sorry voor de details) een klein slijmdingetje bruin wat neigde naar paars. Nu nog wat heel lichtbruine afscheiding. Ik hoop zo dat alles nog goed zit en dat het van de innesteling is. Manlief is doodgelukkig dat we eindelijk weer zwanger zijn. Ik denk dat ik pas blij zal zijn als ik een mooie echo heb. Het bruinverlies maakt me zo bang maar ik ben zo moe en behalve savonds zo misselijk 20170928_085319.jpg

15. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Vlindertje9389 wat super dat hij mooi is opgelopen. De test ziet er goed uit kan inderdaad heel goed van de innesteling zijn, maar begrijp je gevoel. Meer geruststelling na een echo!

16. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    @Chicaa en @Vlindertje9389
    Gefeliciteerd.. wat een goed nieuws

@Manna
    Leuk ook voor een 2de. Spannende tijd weer.

@Nanoe2
    Fijn dat de osteopaat heeft geholpen. Hoe is het afgelopen bij de HA?

@Mlief86
    Welkom en klinkt spannend succes met wachten tot je nod.

Heb niet alles terug gelezen. Was iets teveel. Maar super om de testen te zien en nu duimen dat het een plakker is.

17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Even update.
    Vanmorgen bij huisarts geweest en zeker verborgen reflux.
    Nu medicijnen meegekregen en hopelijk heeft hij er zo minder last van.
    2 weken proberen en dan contact. Hoop dat hij zich over een paar dagen beter gaat voelen.

18. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Nanoe2 wat sneu dat hij verborgen reflux heeft. Hopelijk helpt de medicatie snel!!!

@Marisje89 zeker weer heel spannend. Hoe gaat het met jou?

19. Mlief86

Mlief86 Lid

27 sep 2017
    11
    7
    3
    Vrouw
    Verborgen reflux? Lijkt me absoluut heel erg vervelend. Hopelijk is het snel over.

Sinds vandaag extreem koude rillingen en zoooo moe. Niet normaal. Kan haast niet missen. Maarrrr we wachten nog even af

20. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    @mlief, ik had het vorige week ook echt koud. Nu nog met momenten maar vandaag vooral als ik langer sta zweetaanvallen en duizelig worden.

Vanmiddag is de licht bruine afscheiding gestopt. Hopelijk was het niks en komt hett niet meer terug.

Deel Deze Pagina