Oh vlinder dat hoop ik ook voor je! Het gekke is dat ik door alles helemaal geen zin heb in eten. En dat terwijl ik normaal alleen maar bezig ben met eten
Spannend dames! Toen ik bij de huisarts vandaan kwam meteen medicatie gegeven. Sindsdien een ontzettend gezellig mannetje! Wat een verademing dit! Gewoon nog niet echt gehuild vandaag!!
Nanou wat fijn dat hij zo goed reageert! Verschrikkelijk die verborgen reflux.... Mijn dochtertje heeft ook last van gehad. Gelukkig hielp de osteopaat afdoende. Ze spuugt nu nog steeds wel makkelijk hoor als je te gek doet na eten of drinken maar geen klachten verder gelukkig
@Nanoe2 wat fijn zeg! Gelukkig heeft mijn dochtertje het nooit gehad maar bij vrienden heb ik gezien hoe vervelend het kan zijn zeker om de kleine zo te zien
@Nanoe2 Ooh wat fijn dat het aanslaat en hij nu vrolijk is. @Manna Hier gaat het z'n gangetje. Lekker rustig aan.
@Chicaa Gefeliciteerd hoor!! @Vlindertje9389 Jij ook Gefeliciteerd!! @Manna leuk zeg ook voor wonder nr 2!! Spannend weer..
Is inderdaad heerlijk! Voor hemzelf ook vooral, gewoon geen pijn meer. Echt bizar, hij heeft vandaag voor het eerst zonder morren in een vreemd bed geslapen Is normaal echt gillen en schreeuwen als hij ergens anders moet slapen dan in zn eigen bed of op mij. Nu na zn fles op bed gelegd en heeft zo 2 uur getukt, daarna in de maxicosi, thuis weer in zn bed gelegd en tukte lekker verder. Nooit geweten dat het zo ook kan Of het nou komt doordat hij zichzelf echt beter voelt, geen idee, maar fijn is het wel!
Dames,help me ff.. Zit er even doorheen.. Esmée krijgt 4x 210+7 flessen op een dag(opvolgmelk nu). 's Morgens fruithapje tussendoor en in de middag groentehapje. Nu wil ze al een paar ochtenden niet meer na de fles slapen.. eerder wel,uurtje misschien maar ze sliep wel. Nu weet ik dat ze steeds minder slaap nodig heeft maar dit is wel heel extreem.. Vanaf Zondag mag ze met ons 'mee'eten en gaan we een fles laten vervallen..dat word de 3e fles. Ze mag ook fijne granen pap in de 1e en laatste fles zeiden ze bij het CB.. Maar herkennen jullie dit ook?
@Woman ons meisje is nooit een melkkindje geweest en zat op 10 maanden nog maar op de ochtend en voor het slapen fles. Sinds 1 jaar wilde ze ook de ochtend niet meer. Wij zijn wel al vanaf zo een 6 maanden begonnen met eten te geven wat wij ook eten en zelf haar gang laten gaan. Slapen is soms een ramp en soms niet. Ze gaat rond een uur of 12 voor haar middagdutje en om 19u gaat ze voor de nacht. De ene keer slaapt ze smiddags een uur de andere keer 3 uur. Soms word ze heel de nacht wakker en soms slaapt ze door tot 12 uur smiddags. Denk dat ze rond de 10 maanden dit slaappatroon al had. Probeer uit te zoeken wat voor je kleintje fijn is. Fijne granen in de fles weigerde ze trouwens. Ieder kindje is anders. Succes meid
@Vlindertje9389 Esmée vind de papflessen wel lekker en was vandaag pas rond 7 uur wakker. Ook het 'gewone eten' ging goed .. Hebben jullie nog recepten ?
@Woman, in het begin stoomde ik groentes en fruit en maakte daar hapjes van in de blender en deed ze dan invriezen. Er staan best wat combinaties op google. Toen ze echt mee ging eten met ons kookte ik zoutloos en uiteraard geen gekruide dingen. Vooral peeenstamp vond ze heerlijk en pastas. Nu eet ze alles wat ze kan vinden haha. Maar ze is een echt fruit en groenteboer. Nou dames ik denk dat ik kan zeggen ik ben ZWANGER. Dit weekend wel de griep flink gehad nadat dochterlief hem had. En de misselijkheid is weer flink terug. Nu wachten tot de vk belt voor de afspraak te plannen en hopen op een mooie echo.
@Vlindertje9389 wat gaaaaf! Gefeliciteerd, super duidelijke test!! @Woman1987 hier alles goed! Hopen op een nieuw wondertje, wel veel last van drukkend gevoel in de onderbuik. Hier volgde ik de kleine gewoon met eten en drinken. Nooit papflessen gegeven dus geen id. Gewoon bv of flesje en verder vanaf 6 maanden steeds meer mee eten. Wij volgden in grote lijnen rapley en wat betreft opbouw kleintjes... Maar gewoon kijken wat je kindje kan
Ik heb nog nooit gestoomd.. zijn die mandjes duur ? Per wanneer mag je kleine in een auto stoel? Ik lees op internet vanaf 9 maand of 9 kilo..per wanneer deden jullie? @Vlindertje9389 ik zal is op Google gaan zoeken dan.. @Manna Oh,ik hoop dat je snel goed nieuws hebt
@Vlindertje9389 Wauw mooie test. @Manna Spannend @Woman1987 Hier gewoon groentes mee gaan geven. Maar moet zeggen dat Devin in het begin heel slecht at dus echt veel gepureerd heb. Devin is met 7 maand overgegaan naar een andere stoel. Omdat hij opgekropt zat in de maxicosi en met z'n hoofd en oren er bovenuit stak. Gewicht en maanden klopte bij mij niet en was hier echt de lengte. Ben bij verschillende winkels geweest en goed georiënteerd en kreeg ook advies om over te gaan naar z'n stoel aangezien het halve hoofdje er bovenuit kwam. Wel heb ik een stoel die vanaf de geboorte mag dus ook achterwaarts en liggend en moet zeggen dat hij nu met 16 maanden nog steeds achterwaarts en deels ligt. Laat je goed informeren. En vooral als het zover is kijk hoe ze in de stoel zit.
Dat hoop ik ook haha! Stomen doe ik zelf nooit dus geen idee. Kookte gewoon. Autostoel met ongeveer 11 maand denk ik, daarvoor af en toe. Maar inderdaad zoals Marisje zegt!
@Vlindertje9389 gefeliciteerd!! Hier echt een totaal ander kind! Helemaal gezellig en niet meer huilen!!
@Nanoe wat fijn om te lezen zeg ! Hoe gaat het met de dames. Hier de ene dag beter dan de andere. En nog minimaal 3 weken in spanning. Over 3 weken 1e afspraak bij vk en dan nog eens een afspraak maken voor een 1e echo. Het is nog niet echt doorgedrongen dat er weer een wondertje groeit. Behalve dat ik af en toe een gevoelige bm heb en mijn banden lijken al flink zeer te doen af en toe.