@Chicaa, hier weten onze ouders en beste vrienden het al. We wachten alleen tot woensdag of de echo zeker goed is en dan gaan we naar het werk van mijn man (is voornamelijk familie) en dan mag iedereen het weten. Hier zo beroerd als maar zijn kan. Heel de dag doodmoe en 24/7 misselijk. Alleen het overgeven ontbreekt nog. Soms wou ik dat alles er even uit kwam om me eventjes beter te voelen. Dat die vreselijke trimester snel voorbij mag zijn.
@Chicaa hier na een goeie echo Het de beide ouders verteld. En afgelopen week ook een paar beste vrienden. Leidinggevende weet het ook, maar de rest vertel ik het na de volgende goeie echo. Dan mag in principe iedereen het weten, maar het Facebook momentje bijvoorbeeld komt pas na de uitslag van de Nipt. @Vlindertje9389 balen zeg dat jij je zo slecht voelt maar ik kan je de hand geven! Ik voel me ook echt verschrikkelijk, maar ja met een kleine er al bij zullen we toch door moeten bikkelen.
@Chicaa vertellen wanneer jullie dat willen! Er zit echt geen termijn aan vast. Soms word er zo vastgehouden aan die 12 weken maar wat is er mooier dan je blijdschap te delen. Hier gaan we het over 1,5 week aan m'n ouders vertellen dan zijn we met het hele gezin bij elkaar. Een goede vriendin en 2 collega's weten het al. Hier ook verpleegkundige, tot nu toe geen röntgenfoto's hoeven maken dus ik ben nog niet door de mand gevallen op m'n werk . @Vlindertje9389 & @Kelly84 wat naar die misselijkheid! Weet het ook nog precies van de vorige keer. Beïnvloed echt je hele dag (en nacht) vreselijk! Hier valt dat wonder boven wonder tot nu toe erg mee. Maakt me ook weer onzeker omdat het vorige keer zo extreem was.
Ze zeggen ook dat de echte klachten pas beginnen na 6/7 weken en hopelijk blijft het jou nu bespaard!!
Ja hou er ook helemaal rekening mee dat het nog komt. Maar vorige keer was ik al voor m'n positieve test misselijk. Dus in ieder geval al 2 weken winst
@Vlindertje9389 super! Wij hebben afgelopen woensdag ook onze eerste echo gehad met een mooi kloppend hartje! Hoe speciaal was dat he!! Over 2,5 week de volgende echo, kijk er nu alweer naar uit. Verder voel ik me nog steeds prima. Heb vandaag wel de eerste reeks nachtdiensten... ik ben benieuwd hoe me dat afgaat.
Chicaa, wat fijn dat je je nog goed voelt. De misselijkheid mindert van altijd heel de dag naar af en toe alleen smorgens. Maar de vermoeidheid word met de dag erger dus deze week even vitamine d laten prikken. En wat gaat het spannend worden want we hebben besloten niet te willen weten wat het geslacht word. We zijn met beide heel blij als het maar gezond is. En aangezien de kans groot is dat ik een geplande keizersnede moet wil ik er toch iets extra speciaals van maken. Nu nog gaan bedenken hoe we de kamer gaan schilderen haha. Gelukkig moet er in die kamer eerst nog laminaat gelegd worden haha
@Vlindertje9389 Gelukkig neemt de misselijkheid steeds meer af zeg! En ja, wat je zegt over die vermoeidheid daar ben ik het helemaal mee eens. Daar moeten we maar gewoon aan toegeven en af en toe een extra uurtje slaap pakken (nu vind ik slapen niet heel erg, haha). Wat spannend om het geslacht niet te willen weten, maar ik snap jullie keuze. Als het maar gezond is. Wij willen het wel weten om bij onze eerste lekker gericht te kunnen gaan shoppen. We gaan vandaag eens kijken voor een babykamer, heb er nu al zin in! Wanneer hebben jullie de volgende echo? Wij 15 november.. Ben benieuwd hoeveel hij/zij dan weer gegroeid is tov de eerste echo.
@Chicaa ja bij de eerste wisten we het ook met 13 weken Wij hebben 21 november weer een echo dat is met 11 weken. Kan niet wachten
Hallo dames! Hier ronde 6 en eerste met ov testen gedaan nu in de wachtbank want moet 10 november ongesteld worden. Hopelijk niet natuurlijk! Maar dat wachten vind ik altijd vreselijk!
@Vlindertje9389 gefeliciteerd! Wíj hebben volgende week de 1e echo, spannend! De misselijkheid is hier sinds zondag weer in alle hevigheid losgebarsten. Start meteen dit weekend weer met medicatie, dit is echt slecht te doen. Voel me meteen de hele dag echt ziek en kan er niet van slapen. Bleh! Kon je de tijd maar vooruit spoelen. Wij willen het geslacht ook dit keer niet weten, vond dat vorige keer zo bijzonder moment.
Hoi Dames, Nou nu eindelijk weer wat tijd voor het forum hihi .. Erg druk met werk en Esmée geweest. Het gaat super met haar. Ze heeft nu 3 flessen van 180/6 op een dag,maar soms heb ik het gevoel dat ze nog honger heeft na de fles.. Maar ze krijgt 's morgens 1 fles met pap rond 7 uur,9 uur weer na bed,11 uur gewone fles,12 uur brood met heel dun beleg of gewoon droog met thee. 13.00 uur naar bed,14.30/15.00 uur banaan met sinasappelsap (wat gaven jullie de kleintjes qua fruit rond de 7/8 maand?) En rond 16.00 uur warm eten en yoghurt na.. tegen 16.45 uur na bed voor een uurtje.. en dus 's avond rond 18.30 /19.00 uur laatste fles met pap. Aten jullie kleintjes ook zoveel?
Wat fijn dat het zo goed gaat!! Fruit deed ik sinaasappel persen, appel schillen,banaan, peer en een Liga om het wat dikker te maken in de blender. En soms alleen sinaasappel met banaan, of appel met peer met water en Liga, om het lekker af te wisselen, aardbei van alles. @Manna hoe is t met jou? @Marisje89 en met jou? Fijn dat alle zwangere ook goeie echo’s hebben!!
@Woman1987 wat heerlijk zon lekkere eter. Die van mij kan nog steeds goed eten haha. Ik deed het grotendeels ala rapley dus met stukjes... Van alles en nog wat eigenlijk @Emsy hoe was je echo? @Kelly84 hier nu rond mijn nod dus spannende week
@Woman1987 Wat kan ze goed eten. Lekker zo doorgaan. Hier at ie gewoon stukjes of uit een potje als ik moest werken en m’n moeder paste op. Hij at echt alles en nog steeds. @Manna spannend zeg. Heb je al getest? Fijn dat iedereen goeie echo’s hebben gehad. @Kelly84 Hier gaat het wat minder. Een flinke lies ontsteking opgelopen dus aan de medicatie. Verder m’n vinger gehecht aangezien ik met de piepers schillen m’n vinger eraf probeerde te snijden Heb werkelijk een rotmaand.
Meiden hihi tnx. Dacht dat ze teveel at . Maar kun je de papfles ook anders klaarmaken? Ipv 180 water 6 schepjes melkvoeding 2 schepjes pap dan 180 water,4 schepjes melkvoeding 3 schepjes pap? Weten jullie dat?