Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubbelgum

    Bubbelgum Actief lid

    7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    hier na 1 jaar ook proberen huisarts toen gynaecoloog gegaan en alles onderzoeken gehad 1ste keer was het zaad van mijn man niet goed na 3 maanden weer getest en toen was het dus goed. toen bleek 1 keer mijn pregonteron niet voldoende te zijn maar na nog een keer bloedprikken was het wel goed. hsg onderzoek gehad en dat was alles goed. dus nu mochten we nog een 1 jaar proberen... wel lastig hoor

    zoo 7 jaar bezig! dat is wel lang. en uiteindelijk een kindje gekregen?
     
  2. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Ja vorig jaar Maart zijn wij ouders geworden van een dochter,Esmée . :)
    Dus geef de moed niet op.
    Het was 'mijn' lichaam wat niet wou meewerken :(. Ik heb Endometriose.
    En als cadeautje ben ik de enigste vrouw in NL wanneer het word weggehaald (de vocht van de endo) komt het bij mij altijd terug. :cry:
    Ik ben nu aan een hele zware pil.
     
  3. Bubbelgum

    Bubbelgum Actief lid

    7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hier zeggen ze dat het goed is dus wil die kans op natuurlijk zwanger worden Gewoon proberen en gaan sowieso anders weer terug lastig om elke keer hoop te houden
     
  4. Regenboog86

    Regenboog86 Actief lid

    30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    weer na een tijdje terug van weggeweest, ik hoop dat ik weer mag aansluiten en dat ik nu een beetje kan blijven plakken haha :) wij hebben de plannen om voor een 2e kindje te gaan spannend weer! Hoe is het hier?
    Groetjes,
    Regenboog
     
    Manna vindt dit leuk.
  5. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep

    Hoi Regenboog86,

    Wat leuk! Hoe gaat het?
    Wij willen ook voor een 2e kindje gaan ;)..

    @Bubbelgum Begrijp ik. Geduld overwint alles :oops:
     
    Manna vindt dit leuk.
  6. Regenboog86

    Regenboog86 Actief lid

    30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    wat leuk woman! Hier gaat alles goed, kleine man wordt zo snel groot! Toen ik zwanger was zeiden mensen om me heen telkens, geniet er maar van ze zijn zo groot.. maar het is echt zo..
    Hoe gaat het met jullie?
     
  7. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Ja gaat goed. Onze meid is aan het eind vd maand alweer anderhalf jaar!
    Vandaag ook nog eens jarig.. het gaat snel allemaal!
     
  8. Bubbelgum

    Bubbelgum Actief lid

    7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    Iemand hier ervaring mee


    Zit nu 3 dagen tot nod en sinds gisteren elke keer met afvegen wat bloed maar niet veel. Sinds vanmorgen begon de buikkrampen wat ik dacht is ik ben ongesteld geworden maar tot nu toe niets.... Iemand ervaring met buikkrampen en toch zwanger (Ik hoop zo dat het raak is ronde 16)
     
  9. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Hoe gaat het hier?

    Wij hebben vorige week een terugplaatsing gehad.
     
  10. Bubbelgum

    Bubbelgum Actief lid

    7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hier gaat het niet zo goed....

    19 rondes al bezig gaan ronde 20 in. 31 oktober afspraak bij de gynaecoloog omdat we niet langer willen wachten maar stappen willen ondernemen dus hoop dat ze ons wil helpen en niet die 2 jaar moeten afwachten ben emotioneel ook wel echt op! Elke keer weer die teleurstelling en helpt niet dat ik droom over me eigen bevalling. Kindje En positieve test... onbewust meer mee bezig als je zelf zou willen... Dus hoop oprecht dat we iui kunnen beginnen
     
  11. Sarahbo

    Sarahbo Nieuw lid

    8 okt 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hoi hoi
    Ik ben ook een groentje.
    Ben 25 jaar oud ik en me vriendin ( lesbisch koppel)
    Gaan beginnen aan onze eerste kind.
    Ik ben er wel een beetje gespannen om omdat ik niet weete wat ik kan verwachten.
     
  12. Sarahbo

    Sarahbo Nieuw lid

    8 okt 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Kan iemand mij vertellen hoe ik mee kan praten is me eertse keer op een forum omdat ik zelf zwanger probeer te worden van me eerste maar ik snap niet hoe ik mee kan praten en reacties terug kan xien
     
  13. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Wat spannend!
    Wanneer mag je testen?
     
  14. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Hoi Sarahbo! Als het goed is, krijg je een melding als iemand op jouw bericht reageert. Dan zou je dat dus nu moeten zien ;) Hoop dat het werkt. Verder kun je zelf een reactie op een bericht plaatsen door op 'reageer' te klikken.
     
  15. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Ik ben zelf in dit forum ook nieuw, maar mijn partner en ik zijn nu in ronde 4 bezig voor ons 1e kindje. We zijn niet meer de allerjongsten (hij 37 en ik wordt volgende week 32), dus ik hoop dat we desondanks zonder problemen zwanger kunnen worden en blijven... Ik kan volgende week op mijn verjaardag gaan testen en hoop dus stiekem op een mooi verjaardagkadootje ;)

    Verder vind het het ook allemaal super spannend... Dat is ook een van vele redenen waarom we er pas nu aan beginnen.
     
  16. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Welkom,
    Ik ben ook nog een beetje nieuw. En net in ronde 5.. Toevallig ben ik ook 32 en mijn vriend net 31. Voor zijn verjaardag afgelopen week helaas een negatief cadeautje. Ik hoop voor jullie een positief cadeautje. Hoe leuk zou dat zijn op je verjaardag. En sowieso... jeetje ik wil zo graag en vind het zo spannend.
    Helaas moeten wij deze week een spermatest doen. Dit vanwege een operatie van mijn vriend die hij als kind moest doen (terug getrokken ballen, op zijn 11e geopereerd). Net gehoord dat dat zeker invloed op zijn vruchtbaarheid. Hoop zo dat we dat snel van ons af kunnen zetten omdat het meevalt.
    Meer mensen met dit soort ervaring? Merk dat het me toch aardig spanning oplevert..

    @Bubbelgum jeetje dan ben je alles bij elkaar echt al even bezig.. wat lijkt me dat emotioneel zwaar elke keer die teleurstelling. Met ronde 5 en onzekerheid vind ik het al wat teveel knagen. Voor jullie heel heel succes! Hoop dat het heel gauw eens positief mag zijn.

    @Sarahbo je krijgt rechts boven een melding in dat vlaggetje. Of via je mail. Dit kan je allemaal via je instellingen zelf aan of uit zetten.
     
  17. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Vandaag. Mijn man heeft ochtendploeg. Ik heb net getest. Dikke streep..alles gedaan wat moest.. utrogestan bolletjes inbrengen..terwijl ik me niet lekker voelde daarna..maja je wil zo graag :(:cry:..
    Heb natuurlijk maar 1 test in huis.. heb nog 1 embryo..een goede. Straks gelijk maar bellen na de kliniek..
     
  18. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Toch een 2e test gekocht en gedaan. Clearblue digital met weken indicator. Kreeg een zandlopertje en toen een boekje? in beeld. Weten jullie wat dat betekend?
     
  19. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Google denkt dit;)

    Foutmeldingen
    Er kunnen een aantal dingen mis gaan bij het uitvoeren van de digitale zwangerschapstest. In het digitale scherm verschijnen symbolen met elk een eigen betekenis. Wanneer je de patroon te snel verwijderd hebt, zal het symbool van de zwangerschapstest aan de linkerkant gaan knipperen. Wanneer je er tijdens de test een fout opgetreden is verschijnen er een symbool van een zwangerschapstest aan de linkerkant en een boek aan de rechterkant verschijnen. Er kunnen verschillende dingen mis gegaan zijn, zoals dat het teststaafje niet goed naar beneden gericht gehouden is of dat er urine op het absorberende gedeelte terecht gekomen is voordat de patroon in de houder geplaatst is. Voer de test opnieuw uit met een ongebruikt patroon. Wanneer je enkel een symbool van een boek aan de rechterkant van het digitale scherm ziet, is er iets mis met de houder. Gebruik eventuele nieuwe patronen niet in combinatie met deze houder.
     
  20. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep

    Bedankt ;).
    Was er zelf ook achter.
    Nou we gaan voor een nieuwe ronde:thumup:.
    Ik zit alleen tegen mn ongi op vanwege de Endo :(.

    @Nanoe2 Ben je bevallen? Alles goed?
     

Deel Deze Pagina