Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Woman1987 he balen!
    Hopelijk lukt het de volgende ronde wel en groeit die embryo uit tot een mooi mensje.

    Ik ben 6 weken geleden al bevallen :)
    Alles is erg snel gegaan, ben in een uurtje bevallen. Niet uitgescheurd, niets.
    Mees was wel erg klein, dysmatuur. Maar doet het inmiddels heel erg goed!
     
    Manna vindt dit leuk.
  2. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Daar hopen we maar op.
    Het viel mee. Ben al van mn ongi af.
    Wat was het geworden?
     
  3. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik blijf problemen houden met de meldingen bij dit onderwerp waardoor ik elke keer denk dat hier niet wordt gekletst...

    Veel nieuwe dames hier, welkom! Ook veel dames die lang bezig zijn zeg, hopelijk snel positieve testen.

    En @Nanoe2 gefeliciteerd, wat fijn dat de bevalling zo goed ging! Hoe gaat het nu met mees?
    Hoe heb je dat tijdens de bevalling met je eerste gedaan? Ik ben bang dat ik ook vrij snel beval en geen tijd heb om iets te regelen
     
  4. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Mees doet het nu erg goed.
    De eerste week wilde hij amper drinken, maar nu gaat dat super goed!
    Hij groeit enorm hard en lijkt echt alles aan het inhalen.

    En bij Sam duurde mn bevalling 10,5 uur.
    Was wel de verwachting dat deze snel zou gaan, maar niet zo snel :roflmao:
    Sam was bij mn moeder, had 's morgens al voorweeen die ik niet vertrouwde.
    Heb 12 uur voorweeen gehad, die niets deden. En ineens zette het door.
    Had toen wel zoiets van ze worden pittiger, maar niet het idee dat de bevalling echt begonnen was. Toen de vk kwam zat ik op 6 cm, dus drong toen pas door dat het toch doorzette.
    10 min later vliezen gebroken, 5 min later is Mees geboren :D
    Moest naar zkh, maar heb onze gang niet eens gehaald :roflmao:
     
  5. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ahhh super zeg dat hij inmiddels zo goed groeit!

    En WoW wat een bevalling haha. Ging het gevoelsmatig haast niet te snel?
    Hier was de eerste er met 5 uur, dusja... Kan maar zo zijn dat ik jou voorbeeld volg. Bij de eerste direct in een weeenstorm dus kon dat ook niet voelen aankomen met voorweeen oid... We zullen zien haha
     
  6. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Hallo allemaal, lang geleden!!

    @Marisje89 hoe gaat het met jou?

    @Nanoe2 zo dat is wel heel snel zeg!! En wat fijn dat het nu goed gaat met Mees.

    @Manna hoe verloopt jou zwangerschap nu?
    Mijn 2de bevalling ging 100 keer sneller dan de eerste maar ik heb direct gezegd laat mij nu maar direct naar het ziekenhuis gaan en direct bij de eerste weeen Mn schoonmoeder gebeld en die heeft de kleine opgehaald.

    Hier alweer een 2de kleine dame van inmiddels alweer 5 maanden oud.
    Het gaat super goed en wat is het heerlijk 2 van die meiden te hebben!
     
    Nanoe2 vindt dit leuk.
  7. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Kelly84 wat fijn dat alles goed is!!! Heerlijk lijkt me dat, de tweede er straks bij!

    Ja ik bel ook direct want als het 100x sneller mag gaan dan beval ik in 3 min :roflmao::roflmao::roflmao: Ik denk dat ik meerdere mensen vraag die ik zou kunnen bellen want iedereen in onze omgeving werkt namelijk, dus zijn ook niet 1,2,3 thuis. Toch maar eens langs de buurvrouw :D
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  8. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Het is echt zo ontzettend leuk!! Maar wel de eerste paar weken next level moe zijn haha.
    Dan denk je echt wat had ik te klagen bij de eerste want dat stelde serieus niks voor haha.
    Toen kwam je uk bijvoorbeeld om 5 uur maar sliep daarna weer 4 uurtjes, nou nu kan je er half 7 gewoon weer uit voor de oudste haha. Maar het went en nu zijn we 5 maanden verder en alles slaapt gewoon alweer 2 maanden door, en is het echt keihard genieten!

    En ja verstandig om even langs de buurvrouw te gaan haha ;)
     
    Manna vindt dit leuk.
  9. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Heerlijk zeg, ik kijk wel uit na die vermoeiende periode, maar ook weer heerlijk wanneer ze doorslapen
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  10. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Kelly84 wat heerlijk dat alles zo goed gaat!

    Mees heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen.
    Kereltje heeft gewoon van 23.00 tot 6.15 liggen pitten.
    Fles erin en hij tukt weer verder :D
    Werd vervolgens pas om half 9 wakker en toen begon Sam ook te knerpen.
    Dit is echt heel lang geleden dat ik zo lang heb geslapen :roflmao:
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  11. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    Jeetje ik kreeg helemaal geen meldingen meero_O

    @Kelly84 ja hier gaat het zn gangetje. Kleine naar de peuterspeelzaal en babbelt er op los. Gaat in 1x heel hard. Hier nog steeds geen plannen voor een tweede weet niet of ik dat ooit nog krijg. Het word nu zoveel makkelijker.

    Verder voor degene die bevallen zijn. Gefeliciteerd dames geniet van de tijd.

    Voor degene die nog bezig zijn heel veel succes. Hopelijk is het snel raak.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  12. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Heerlijk is dat he :roflmao: hopelijk houdt het aan
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  13. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wordt echt makkelijker he? Mijn gevoel is juist wel fijn tweede nu omdat de eerste al stuk zelfstandiger is. Grappig hoe we dat allemaal anders beleven, en alles is goed toch.
     
  14. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    @Manna
    Idd dat is wel fijner de eerste zelfstandiger. Heb echt respect voor de dames hier die ze kort na mekaar hebben gekregen. Trouwens voor iedereen respect.

    Denk dat het bij mij puur ligt aan het gezeur constant om D. Met zn vader die zn afspraken niet nakomt en dat soort dingen. We zien het met de tijd wel voor nu is 1 ook heerlijk
     
  15. Nienke87

    Nienke87 Fanatiek lid

    12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Marisje, ik herken je gevoel heel erg hoor! Bij ons is ons manneke nu bijna 16 maand, maar voel nog totaal geen behoefte voor een tweede.
    Sterker nog, ik vind het nu soms zó zwaar dat ik huilend in de keuken sta of onder de douche omdat ik het gewoon ècht niet trek op dat moment.

    Heb regelmatig dagen achter elkaar dat alle zorg op mij neer komt, omdat mn partner in de late en weekend diensten zit. We hebben heel lang de mazzel gehad dat de kleine uitsliep tot ergens tussen 8 en half 10. En de laatste tijd wordt hij gewoon standaard echt vroeg wakker, Ergens tussen 6 en 7.. Nou, als je dat niet gewend bent, dan is dat echt killing, dat weet ik wel!

    Het is echt een deugniet, loopt al vrolijk rond, klimt overal bovenop en doet alles wat niet mag, haha! Hebben onze handen vol aan hem, maar oh wat een heerlijk kind, hihi!
     
  16. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hoe gaat het hier met iedereen?
     
  17. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Goed en druk haha.. Maar super gezellig hoor! Heerlijk die 2 meiden zo samen.

    @Nienke87 zo wauw nou dan moet je zeker niet aan een tweede beginnen hoor.

    Ik heb wel gezegd toen nr 2 er was, van hoe heb ik ooit 1 kind druk kunnen vinden. Want echt 1 kind is zo makkelijk.

    @Manna maar hoe gaat het met jou zo op t einde? Weet je al wat het gaat worden?
     
  18. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Heerlijk lijkt me dat een tweede erbij! Wel druk inderdaad maar goed dat is dan keuzes maken soms en ben ik met mijn bekkenklachten wel gewend.

    Gaat prima hier! We weten niet wat we krijgen dus nog een verrassing... Baby groeit goed en daalt in
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  19. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    Hier gaat het zn gangetje zoals gewoonlijk. Devin gaat als een speer van in augustus nog niet willen praten en een bijna VVE indicatie naar hele zinnen praten. En dan echt 's ochtends beginnen en 'savonds pas eindigen als die op bed ligt.

    @Manna, Spannend hoor. Ondanks dat het nog paar weken weg is.

    @Kelly84, De kleine alweer een half jaar zie ik. Jeetje wat gaat dat hard. Ze zullen nu misschien wel met zn tweeen al wat optrekken?

    @Nienke87, Devin is 2,5 en nog denk ik er niet aan. Ook omdat het meeste ofja eigenlijk alles op mij aankomt. Zijn vader en vriendin komen de gemaakte omgangsregelingen niet naar. En kom iedere keer alles op mij aan.
    Maar als jij je zo voelt dan moet je inderdaad niet aan een tweede beginnen. Maar alles komt goed. Je bent sterker dan je denkt. En ook jij mag breken omdat je het even niet meer aan kan. Ik ken daar alles van. Het mag en schaam je er niet voor.
     
  20. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    @Manna En hoe gaat het nu?

    @Nienke87 Meid, dan zou ik gewoon wachten.

    Ik ga in Januari weer beginnen met spuiten.. spannend!
     

Deel Deze Pagina