Ik denk dat met mijn nod morgen is (14 dagen na eisprong) maar ik doe er nog eeb dagje extra bij hihi. Begin wel zenuwachtig te worden. Echt spannend.
Ja inhouden is een groot woord momenteel. De testen kunnen tussen 2 en 6 uur binnen komen haha. En de winkels zijn pas om 1 uur open dus ik zal wel moeten hibi
Spannend meiden. Jullie lopen allemaal beetje gelijk. Lot dan is idd na 14 dagen je NOD. Vlindertje ik ken je gevoel wel testen halen of niet. Manna nog getest?
Hallo allemaal ik ben nieuw hier Ik ben nu bezig met mijn derde ronde mijn NOD is 27/8. Ik ben 26 jaar. Ik ben er ook net als velen van jullie veel te veel mee bezig.. Het vergt ook veel geduld. Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen raken
Welkom kimmy! Hogelijk is het inderdaad snel raak bij iedereen. Hier heel sterk het gevoel ongi te moeten worden aan m'n buik te voelen. Dus laat dat maar snel komen dan kunnen we door.
Welkom kimmy. Emsy ik ken je gevoel. Van kom maar dan kunnen we door. Hier echt een menstruatie zonder pijn. Het is niet te geloven. Altijd zoveel pijn gehad als m'n ongi erdoorheen kwam een hele week en met die pil toen ook. En nu niks. Als dat zo is mag ik in m'n handjes knijpen. Wel gister wat krampen wel pijnlijk maar niet dat ik zoals ik gewend was dubbel klapte van de pijn.
Hallo Allemaal, Ook wij gaan voor ons 1ste kindje, wil het al zo lang en eindelijk is mijn vriend er ook klaar voor. Ben al wel een paar maanden pil loos, heb hem zeker 10 jaar geslikt! En wat heb ik een last gehad van ontpillen! Niet normaal hoe je lichaam er op kan reageren, vind het heerlijk zo zonder pil. Deze maand dus bezig met de eerste ronde en flink aan klussen. 23 augustus is Mijn NOD dus spannend allemaal. Heel veel succes allemaal.
Marisje dat had ik ook toen ik gestopt was met de pil! Met pil altijd best zware menstruaties met veel buikpijn. Na stoppen met de pil veel lichter, korter en bijna geen buikpijn meer. Meestal hoor je het andersom maar voor mij echt nooit meer die pil.
Ohhh stiekem een beetje jaloers hier, haha Wil ook zo graag beginnen, maar vriend ziet het écht nog niet zitten. (Zijn gezicht was priceless toen ik erover begon, maar hij is dan ook met het verstand en ik het gevoel wat dit betreft ) Ik slikte de pil trouwens ook al een jaar of 8 geloof ik, vond het ook héérlijk om ermee te stoppen. Tegelijk gedaan met mijn haar niet meer verven, dus oh wat voelde ik me opeens naturel haha! Spannend zeg, ik duim dat je snel positief test!
Ik snap je gevoel helemaal! En bij ons is het dus ook zo hij met het verstand en ik het gevoel. Tot dat andere om ons heen, ook allemaal bezig zijn en ineens begon die van.. jaa je wacht altijd op een goed moment maar er is altijd wel iets er is nooit een goed moment. Ben heel blij, alleen nu allemaal zo spannend. Ze zeggen ben er niet teveel mee bezig, maar je hoort en je ziet zoveel meer als je er mee bezig bent. Elk krampje of steekje denk je oh zou het?! Ik hoop dat vriendlief van jou snel bijdraait hihi.
Emsy ik was voor m'n vriend al de pil gegaan. Daarvoor ook zonder pil maar toen had ik ook echt pijn. Heb dan ook endometriose en dat is laatst helemaal weggehaald. Maar dit is ideaal. Welkom driessen.
Welkom dames, leuk dat jullie mee kletsen! Mijn ongesteldheid is ook minder heftig dan met de pil, terwijl het daarvoor nog heftiger was.vandaag beetje bruin bij witte slijm, zou innestelingsbloeding kunnen zij. Pfff spannend! Heb vandaag niet getest, dat doe ik morgen weer Wat leuk dat we met meerdere tegelijk lopen
Net een testje gewaagd en een heel licht streepje vind het meer een schaduw. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Kan helaas geen.foto maken want dan zie je het niet...
Dacht ook gezellig mee kletsen, ben er zoveel mee bezig. Maar de mensen om mij heen worden vast gek van me. Daarom lekker kletsen met mensen die precies weten hoe ik me voel Ik had voorheen bijna nooit last van mijn menstruatie, maar sinds ik gestopt ben met de pil heb ik er heel veel last van. Precies andersom dan bij jullie. @ manna; wat spannend zeg! Lijkt me heel moeilijk om niet elke dag te testen haha. @ vlindertje, super als er al een streepje zichtbaar is! Eventjes afwachten nog!
Spannend vlindertje. Manna ben benieuwd naar morgen. Volgens mij berekeningen vallen m'n vruchtbare dagen in de eerste week van de vakantie van m'n vriend helaas moet ik dan zelf nog werken maar hebben deze ronde meer tijd en kans.
Kon me niet beheersen, net na werk weer een test gedaan, ach ze zijn maar 70 cent per stuk 😝 Had buikpijn gekregen en dacht als ik nu een test doe en die is wit kan ik lekker gaan wachten op ongi. Alleen streepje is duidelijker geworden... (Weet niet of je het op foto kan zien, zal Zo even proberen). Nu ben ik echt confused, haha.