Ben benieuwd woozl. Blijf naar mijn testje kijken. Begint steeds meer te twijfelen of er echt een streepje staat. Misschien er maar even niet naar kijken...
Volgens mij zie ik hem wel. Of ik zie het streepje van mij voor me haha. Is hij bij jou ook echt roze of niet?
Oooh ik herken jullie zo met die tuurstreepjes. Wat ik ook had. Had alleen wel een indroger. Hoop het zo voor jullie.
Een streepje is een streepje toch woozl! Ben benieuwd naar de foto. Ik lees vanaf vandaag pas mee, maar vind het nu al super.. wat geweldig om dit met meerdere mee te maken.
@marisje. Hoe zit dat met een indroger dan? Komt er wel een streepje maar niet goed dan.. sorry ben nog niet overal van op de hoogte
Driessen ik vind het fijn om te weten en mee te lezen en mee te zenuwen. Helaas is niet altijd een streep een streep. Die van mij was een indroger. Die komen soms helaas ook voor. Hoe jammer het ook is.
Hmm, ik heb niet zoveel (zeg maar gerust geen) ervaring met tests lezen, 'het' streepje moet onder de T komen toch? Daar zie ik nu helaas niets op de foto... (Ander dingetje, is zo'n test van 70 cent even goed te vertrouwen als een duurdere test?)
Ze zeggen van wel... Haha ik ben hier helemaal gek aan het worden. In het echt zie best duidelijk een streepje. M'n vriend gelukkig ook. Net maar weer een andere test gedaan, gelukkig daar ook een licht streepje... Had niet gedacht dat dit gevoel nog erger is dan een witte test. Ik ben zo bang dat het niets is of fout gaat....
Woozl kan op foto niet zien maar foto's worden inderdaad veel slechter na uploaden . moeilijk om je te beheersen he? Vind ik ook maarja probeer het toch. Morgenochtend ga ik weer.... Ik hoop dat we allemaal snel echte streepjes hebben!
Op de 2e zie ik m ook Woozl, voorzichtig gefeliciteerd. Dat het maar een mooie plakbeeb is. Welkom nieuwe dames.
Een zo goed mogelijke foto gemaakt. Ik zie hem wel. Maar komt omdat ik weet wat ik op de test zie. Geef je mening maar. Ben ik gek of niet haha
Ik zie ze bij jullie allebei! Spannend zeg 3 tuurtesten! Krijg door jullie ook zin om te testen maar het is veeeel te vroeg