Ik was eigenlijk van plan om niet bezig te zijn met kwaaltjes, maar heb toch wel al heel de dag van die zeurende/trekkende (lage) buikpijn die ik nog niet eerder kende..
Moest vanochtend om 5 uur al testen omdat mijn man vroeg weg moest. Streepje moet je echt turen of misschien beeld ik het me wel in. Ben bang dat het mis is gegaan, vanochtend ook aardigebveeg rood bruine afscheiding
Dat kan innestelingsbloed zijn. Wanneer is je NOD? Ik blijf voor je duimen. Vlindertje en Woozl, ook super spannend voor jullie. Ben benieuwd!
Ja klopt maar vond vrij veel en dat in combi met het streepje wat bijna niet zichtbaar is... Maarja was ook wel snel geweest in eerste ronde. Hou jullie op de hoogte
Hallo allemaal, Mag ik hier ook meeschrijven? Ik ben in februari gestopt met de pil en we zitten nu midden in ronde 2. Mijn cyclus is redelijk netjes. Ik vind het allemaal erg spannend.
Aah Manna mijn duimen draaien nog steeds voor je! Isolt welkom! De stap om samen zwanger te worden is zowiezo spannend! Zeurende buikpijn is nog steeds niet over. Hoop dat een goed teken is! Zit nu op 8dpo wil op z'n vroegste op 11dpo een testje wagen. (wat duren die verdomde dagen toch lang!)
Op weg naar de eerste! NOD lijst: vlindertje9389 22 jaar, 1e ronde - NOD +- 12/8 woozl 27 jaar, 2e ronde - NOD 12/8 marisje89 26 jaar, 2e ronde - NOD 13/9 manna 27 jaar, 1e ronde - NOD 15/8 emsy 25 jaar, 2e ronde - NOD +-15/8 sajoli, 27 jaar, 3e ronde - NOD 17/8 driessen .. jaar, 1e ronde - NOD 23/8 kimmy89 26 jaar, 3e ronde - NOD 27/8 lieverdje007 26 jaar, 10e ronde - NOD 28/8 Isolt .. jaar, 2e ronde - NOD ? miesy 24 jaar, 2e ronde - NOD - nog onbekend lot89 25 jaar, 2e Ronde - NOD niet precies te voorspellen ivm lange cyclus maansneeuw 24 jaar, nog niet actief begonnen Najlaa ? jaar, ? ronde - NOD ? gizmo332 32 jaar, 20 augustus spiraal uit Zwanger Niieenn 25 jaar,1e kindje, vermoedelijke bevallingsdatum 31-03-2016 Echo's Niieenn, 13-8 eerste echo, 27-8 termijnecho Zo heb de nieuwe mensen ook in het lijstje gezet, welkom! Willen jullie nog even de 'gegevens' die ontbreken zelf erin zetten, doormiddel van het bericht quoten want knippen/plakken werkt niet goed. Of even in een berichtje zetten dan zet ik of iemand anders ze erin!
@woozl spannend zeg! Ik zie inderdaad ook echt beginnend streepje. @vlindertje met heeeeel goed turen lijk ik ook iets te zien! @manna super spannend en onzeker! Welke test heb je gebruikt? Ik las veel negatieve verhalen over de zwangerschapstesten van zwanger en kids. De een had een licht streepje terwijl ze niet zwanger was, iemand anders had weer geen streepje terwijl ze wel zwanger was en dat heb ik best vaak gelezen. Die van kruidvat 2v5 zijn ook erg goedkoop en daar is iedereen erg enthousiast over misschien die nog even proberen? @sajoli ik snap je testdrang helemaal! Ik zou ook van mezelf echt wachten tot zaterdag en gister kon ik mezelf opeens niet meer bedwingen. Omo wit natuurlijk want als het al zo is veel te vroeg. Heb ook een zeurend gevoel in m'n onderbuik al een paar dagen. In combinatie met een mega pukkelexplosie denk ik toch dat ik ongi ga worden. Maar zolang ik dat nog niet ben nog wel hoop natuurlijk.
@manna Wat spannend hopelijk zet er niks door. Zoals emsy al zegt die van zwanger en kids zijn niet zo heel best. Hoorde zelfs dat kraanwater daar zelfs nog positief op schijnt te worden maar ik heb nog nooit baby kraantjes gezien. Ik heb kv en action gebruikt. @vlindertje ik lijk in de verte ook wat te zien. Maar dan moet ik echt heel goed turen. Spannend. @woozl spannend hoor maar ook ik zie je streep. @sajoli irritant he die testdrang ik zei ook iedere nee ik ga die dag pas testen. Maar de drang werd dan te groot. Hier dag 3 alweer. Zijn overgegaan naar bruinverlies. Ben benieuwd hoelang deze gaat duren. Ga weer lekker tussen de 28/36 dagen zitten dus dan zou ik 13/9 mijn NOD hebben na 36 dagen. Wel hebben wij die periode vakantie. Mijn vriend een week eerder en vanaf cd 12/13 maar aan de bak kunnen we mn ei niet missen. We hebben dan toch vakantie. Geen nu moeten morgen weer werken. Dus dat is wel lekker
Is dit nu een geval van een indroger? Had nog een test liggen van predictor en ik kon het niet laten. Let niet op dat rare geval links van het streepje. Had hem opengemaakt en laten vallen dus ikd enk een stofje ofzo (streepje stond er binnen de afleestijd al )
Ik zie hem wel duidelijk. Ik ken de testen van predictor zelf niet. De verhalen wel. Misschien anders kv2v5
Ik zie ook zeker een streepje maar lijkt wel grijs ipv roze. Ken die testen ook niet zou het over paar dagen toch even met die van kruidvat proberen.
Nu ga ik echt maar even wachten met testen. Maak mezelf echt gek. En of ik ben gek en zie overal streepjes of mijn hcg is gewoon nog te laag
Echt? Als ik naar de test kijk zie ik op zich wel wat staan. Hihi ik denk.dat ik nog niet genoeg overtuigd ben..