Ik zie ook duidelijk een lijntje maar weet niet hoe je het bij die testen kan zien. Ik had de kruidvat 2v5 vind ik het prettigst
Er moet een plusje komen te staan. (Horizontale lijn staat er al in voor je hem gebruikt) dus eigenlijk is het gewoon een 2 streepjestest. Deze is trouwens ook van kruidvat
Ohh zo dacht die dikke horizontale lijn is toch wel duidelijk Haha. Maar dat plusje zie ik dan niet, sorry
die van predictor wel maar de verhalen over die testen zijn niet zo goed. Heb je kruidvat in de buurt? Anders de 2v5 halen. Die zijn bij mij altijd wel duidelijk wit is negatief en streep is zwanger. Daar heb ik nooit tuurlijntjes opgehad of indrogers.
Ik zie overal lijntjes Vlindertje! Spannend zeg! Hopelijk over 2 dagen duidelijkere test Heel voorzichtig gefeliciteerd!
Dankjewel sajoli. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vrijdag ochtend pas weer test. Hopelijk hou ik me eraan. Want die onzekerheid is ook niks
Daar een heeeeel licht streepje als ik echt tuur. Zou over 2 dagen weer testen dan moet ie mooi oplopen. Morgen testen heeft niet zoveel zin gezien je HCG elke 2 dagen ongeveer verdubbeld. Maar snap die enorme testdrang Spannend hoor!
Vlinder ik durf je nu ook voorzichtig te feliciteren Manna, dikke knuf voor jou! Vanmorgen was het lijntje hier weer duidelijker
Net aan mijn vriend laten zien en hij ziet ook een lijntje dus ik ben niet gek hihi. Maar voel nog geen zekerheid. Ik wacht inderdaad nog minimaal 2 dagen. Hopelijk bij de rest ook snel goed nieuws. Ben benieuwd woozl.
Woozl wat goed! Heb je een foto? Kunnen we mee genieten. Heerlijk al die testen, samen turen met elkaar. Hier kan ik eindeloos met iedereen kletsen. Thuis heeft m'n man er na een tijdje ook wel genoeg van
Waren jullie allemaal vrij vandaag? Haha wat een berichten. Spannend allemaal die vage lijnen. Over de testen, ik heb er wel vertrouwen in. Streepje was heel duidelijk roze. Andere testen duidelijk gewoon wit. Hoor juist dat KV ook achteruit is gegaan en dat over de action ook wisselende berichten. Ik geloof alle verhalen met kraanwater niet zo... Maar goed we zien het wel, uiteindelijk komt er of een ongesteldheid of een baby