Woozl gefeliciteerd die is duidelijk. Manna het zijn verhalen of het waar is weet ik niet. Heb nog nooit babykraantjes gezien jij wel? Was ik maar vrij maar zit in de nachtdienst en met dat warme weer kan ik maar slapen tot een uur of 10. Helaas zijn lange nachten deze keer
Haha ja ben lekker 3 dagen vrij! Woozl gefeliciteerd!! Snap je angst helemaal maar je bent wel zwanger dus geniet ook!
Morgen, maar dan ben ik pas 11 dpo. Denk dat ik het over een weekje beter trek Jij al zenuwachtig voor de echo?
Precies, echt zeker weten doe je het als je na je nod positief test.... Kan je verder wel goed tegen de nachtdiensten?
Wat leuk Nienn! Geniet ervan! En hopen dat je woensdag nacht een beetje kan slapen (zo niet ga je lekker vallende sterren kijken en heel veel dingen wensen!)
Vlinder adem in adem uit. We zien met z'n alle een streep. Snap je onzekerheid volkomen. Blijft toch spannend. Manna draai al 3 jaar nachtdiensten om de 3 weken. Maar laatste tijd veel te veel gewerkt weken van soms wel 50 uur. Maar ben toe aan vakantie dus de koek is op hierna nog 2 weken en dan 3 weken lekker bij komen. Hoe gaat het bij jou nu? Nien spannend hoor. Heel veel succes
Wat leuk al die dames al met een voorzichtig streepje! Hoop dat we er snel meer krijgen. Wachten.. wachten.. En dan zeggen ze probeer er niet zoveel aan te denken of mee bezig te zijn, maar hoe?! Overal zie je baby's zwangere vrouwen, alles wat je voelt denk je er aan...
Oh meiden ik kon me vanmorgen ook niet inhouden! Zit nog maar 9dpo maar ook ik zie weer een heeeeel licht tuurstreepje. Niet zo duidelijk als die van jullie, maar ik zie wel iets. Maar goed dat zag ik de vorige keer ook haha
Hier even in negatief daar zie je hem het beste. Ik weet niet in hoeverre jullie hem zien, want bij mijn vriend op zijn mobiel zie ik hem dus niet! Foto is binnen 10 minuten gemaakt
Woozl, Gefeliciteerd. Sajoli, sorry maar ik zie niks. Hopelijk heb je over een paar dagen een duidelijke streep.
Spannend Niieenn! Hopen dat het hartje mooi klopt. Haha sajoli wachten is moeilijk hé! Ik heb echt goed getuurd op m'n mobiel en laptop maar zie niks. Maar misschien is die in het echt duidelijker. Nog even geduld . Hier nog steeds buikkrampen alsof ik ongi moet worden maar nog steeds niks. Zaterdag zou ook ongeveer m'n NOD moeten zijn, weet het deze ronde niet precies. Wil eigenlijk tot volgende week wachten met testen maar weet niet of ik me zolang kan inhouden.