Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

Hallo meiden,

Nog een groentje hier. :) Leuk dat jullie ook voor de eerste gaan. Mijn vriend en ik zijn vorig jaar verhuisd naar een koophuis en nu klaar voor een kleine. Ik hoop zo dat het lukt. We zijn in Februari met de pil gestopt en tot vorige week met condoom gedaan. ( Af en toe niet maar meestal wel)Ik ben vorige week begonnen met ovulatie testen van clearblue digital en op die manier mijn eisprong kunnen vinden. Mijn eisprong is net geweest (we kregen gister de twee dagen smiley) dus mijn vriend en ik hebben het erg gezellig gemaakt en nu is het afwachten. Super spannend!!:D Ik heb ondanks dat ik al een aantal maanden gestopt ben met de pil nog steeds een onregelmatige cyclus.

Wat jullie zeggen over het werk herken ik ook heel erg. Ik mag hierna nog 1 X half jaar krijgen en wat ik daarna krijg is nog maar de vraag. Inkomen is natuurlijk super belangrijk maar wil onze kinderwens niet af laten hangen van een vast contract. Mijn vriend heeft ook een goed salaris met vast contract dus als ik zonder werk kom te zitten dan redden we het ook. Maar we hopen natuurlijk niet dat dat gebeurd. Vast contract betekend in deze tijd helaas ook niet super veel meer.

@Nath91 Welke testen gebruik jij?

Groetjes!

2. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @manna ja helaas wel. Gelukkig heeft mijn vriend een vast contract. Hij vaart. Ik heb nog steeds een vast contract gelukkig, maar zit al een jaar in de ziektewet. Dua nu met reïntegratie bezig en dan maar kijken hoe en wat. Wij dachten ook ja zo kunnen wij altijd wel blijven uitstellen haha

@niieenn welkom! :)

3. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Hallo, ik meld mij ook aan hier! Ik ga voor mijn eerste kindje met mijn vriend. Ik ga ronde 4 in.

4. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @nien wat spannend dan zeg, dus ook over paar weekjes de eerste test.... Ben heel benieuwd! En het werk is inderdaad jammer maar het komt uiteindelijk allemaal wel op zijn pootjes terecht. Zitten er nog grote schommelingen in je cyclus?

@miesy inderdaad er is altijd wel wat waardoor het net niet goed uitkomt en het moet ook allemaal maar lukken om zwanger te worden...

@lievemandie spannend zeg, wanneer kan je weer testen?

5. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik was een week overtijd maar helaas waren de testjes negatief. Dinsdag ben ik ongesteld geworden. Dat komt goed.

6. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @lievemandie dat is jammer, maar nieuwe ronde nieuwe kansen!

7. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

@Manna Jaa, eisprong net voorbij. Dus kan helaas pas over twee weken testen(chips, duurt lang). Dat het nu gelijk zou lukken is natuurlijk te mooi om waar te zijn. Ze geven aan dat het gemiddeld een jaar duurt voor een stel in verwachting raakt en als een stel in verwachting raakt. Maar ik hoop het zo!! Weet jij al wanneer je eisprong is en wanneer je de eerste keer kan gaan testen?? Mijn cyclus begon met 28 toen, 29, 32 en laatste was 33. Niet echt regelmatig dus haha. Maar ovulatie testen zijn dan wel echt een uitkomst.

Kunnen jullie ook niet wachten tot je van alles kan gaan shoppen? Loop misschien hard van stapel, ik doe het nog niet hoor maar vind het zo super leuk en spannend!

Groetjes

8. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Ik ben onlangs begonnen met haken en ik zie zoveel leuke babydingetjes die ik zou kunnen maken! Maar kwacht wel tot het echt zo ver is hihi 😊

9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn ei zou als ik weer 30 dagen heb op 18 juli moeten zijn... Dan zou ik 1 augustus mijn nod hebben... Weken duren ineens heel lang he?

Het is inderdaad heel verleidelijk om alvast rond te kijken naar spullen, maar probeer te wachten. We zijn thuis nog met een verbouwing bezig en ik zou het moeilijk vinden hier veel te hebben staan terwijl het misschien niet wil vlotten :)
    Wat leuk dat je haakt citygirl, kun je leuke dingen mee maken als het zover is

10. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    heel lang.. Nog 6 dagen voor NOD, begint spannend te worden :p

Ik kijk ook nog niet naar spullen, denk dat ik dat pas toelaat als ik 12 weken ben. Nou eerst nog maar eens zwanger zien te worden....

Ik moet trouwens m'n inloopkast wel gaan opofferen :D

11. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik koop vaak veel babyspulletjes omdat ik luiertaarten maak. Maar nog niet voor 'mezelf'. Daar zit dan een heel ander gevoel bij denk ik.

12. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend woozl, laat je weten of het gelukt is?

Ik weet niet of ik tot 12 weken kan wachten denk dat ik meteen rond kijk als ik en positieve test heb hahaha

13. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    doe ik! Ben mezelf al goed gek aan het maken... Ben opeens goed misselijk na het drinken van koffie. Volgens mij is het gewoon allemaal psygisch, wat is de kans dat het meteen raak is...

14. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Haha of alles wat je voelt goed onder de loep nemen, terwijl je er anders geen aandacht aan schenkt.

Het spannende is ook is dat er altijd wel een kans is.... Ik denk dat ik er over paar weekjes ook zo nerveus bij zit hihi. Succes aankomende dagen

15. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha, dankje. Merk jij al een beetje dat de eisprong eraan zit te komen? Zijn jullie al goed bezig ;)

16. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Heb net getest maar nog niks, we klussen wel gewoon alleen al voor het idee.... Ik heb wel het idee dat het eraan komt, mijn huid lijkt weer wat onrustig te worden en mijn buik rommelt maar dat is ook een beetje met de loep op kijken haha

17. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Toch maar aan de ovu testen?

Ik merkte ook niet echt wat alleen de dag zelf. Mega humeurig en buikpijn.

18. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja kon het toch niet laten hihi maar mijn man vind het wel prima die vind het naar eigen zeggen 'schattig' hoe ik ermee bezig ben haha. Wil gewoon klein beetje indicatie en er wat mee kunnen doen en dan is dat het enige... ;)

19. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    haha herkenbaar, bij vriend stond ook niet te springen! Maar toen ik ze had vond hij het best interessant. Welke testen gebruik je?

Maar goed dat het morgen weer maandag is en ik gewoon moet werken, beetje afleiding is niet verkeerd.

20. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Haha, precies dan duurt het wachten minder lang...

Ik heb nu van kruidvat maar ga denk ik online bestellen bij sensitest zodat ik niet zo'n spannend avontuur heb in de winkel... ;) welke gebruik jij?

Deel Deze Pagina