He bah vlindertje wat naar die kwaaltjes hoop voor je dat je snel duidelijk heb. welkom hapje. Spannend allemaal he
Nog steeds geen menstruatie te bekennen. Alleen af en.toe na het plassen bij het afvegen een rozige afscheiding maar echt minimaal. Moet goed kijken wil je zien dat het rose is. Wel al heel de tijd pijnlijke steken in mijn borsten en net boven mijn navel. Pff lichaam geef eens duidelijkheid.. erg verward momenteel
Raar Vlindertje! Erg vervelend zo deze onzekerheid.. Ik heb ook echt heel veel last van maagzuur terwijl ik dat eigenlijk bijna nooit heb, en als ik het heb dan is dat maar 1 dag, maar nu echt al 3 dagen lang! Welkom Hapje!
Ik heb (buiten een week lang citroen water drinken en dat is al heel.lang geleden) nog nooit maagzuur gehad. We gingen vanavond op visite en heb al een maand een heerlijke fles wijn staan die ik maar niet wilde drinken want ja stel ik ben ik een keer zwanger. Ik ervanuitgaande ongesteld te worden die.fles meegenomen. Om een glaasje te drinken. Ik draai de fles open en ik vond het stinken en had er totaal geen zin in. Meer een gevoel van stel nou dat het er toch nog is... dus mijn fles wijn mooi laten staan. Ik had er vanochtend na de teleurstelling wel vrede mee, maar nu voel ik me behoorlijk onzeker. Aan de ene kant hoop ik toch dat het raak is, maar aan de andere kant hoop ik dat ik anders morgen wakker word en meteen mijn menstruatie heb
Wat balen vlinder! Hoop snel op duidelijkheid. Hier geen last van maagzuur, maar ben steeds idioot vroeg wakker... Sajoli, wanneer ga je testen?
Hallo Hapje, welkom. Das wel heel vroeg Woozl. Kan je daarna nog wel slapen of begint je dag dan al? Ik ga juist lekker slapen. Fijn weekend dames.
slaap lekker gizmo! Kan dan niet meer slapen, best irritant. Maar goed ik word vast vanzelf heel moe, haha. Welkom Hapje!
Welkom hapje! Vervelend woozl die misselijkheid! En vlindertje hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt want dit is echt niet fijn. Hier vanmorgen een test gedaan omo wit. Hoop dat ik nu snel ongi wordt zodat we door kunnen naar de volgende ronde.
Welkom hapje, de afkortingen leer je vanzelf en anders gewoon vragen Dames jullie zijn flink aan het kletsen geweest dus overalnop reageren lukt niet. Hoop dat de mensen in onzekerheid snel duidelijkheid hebben.ik heb zelf ook flink laat gehad van ontpillen. Had zelfs gevoel zwanger te zijn terwijl ik wist dat het niet kon omdat we nog condooms gebruikten.... Nien het is een prachtig boontje! Wat lijkt me dat genieten. Afgelopen week nog pasgeboren baby gezien en toen dacht ik echt dat wil ik ook! Ik heb gisteren een leuk feestje gehad en heerlijk paar drankjes gehad dat was dan weer het voordeel dat we een ronde door moeten haha(probeer altijd positief te denken ). Ongi lijkt bijna over te zijn dus dan kan de volgende ronde weer echt beginnen.
Wat leuk nien de echo! En oom heel fijn dat het hartje klopte. Welkom Hapje! Ben vanmorgen ongesteld geworden. Snap af en toe niets van mijn lijf. Gelukkig nu wel een korter cyclus van 36 dagen, ach op naar de volgende ronde dan maar.
Balen Emsy en lot Mega raar idee dat je zo lang zoveel niet mag eten... Maar voor het goede doel natuurlijk. Vanmorgen iets gegeten in bed en niet gespuugd, Jeee!
Test vanmorgen was hartstikke wit! Niks getuur.. jammer hoor. Zit nu op 12dpo maar heb er geen goed gevoel meer over. Hopelijk maandag dan maar snel mijn ongi. Oohw wat fijn woozl dat je niet hebt gespuugd!
Ik wacht gewoon even af. Mocht ik dinsdag nog niet in ongi zijn dan test ik pas opnieuw. Zijn jullie getrouwd of alleen samenwonend? Zelf zijn wij niet getrouwd.
Ben meer getrouwd met de beesten. Wij wonen alleen samen. Misschien ooit in de toekomst maar voorlopig is dat niet te spraken gekomen.
Hij heeft me nog steeds niet gevraagd haha We zijn nu 8 jaar samen, hebben wel een samenlevingscontract ivm koophuis.