Zo wat een berichten hier allemaal! Wat balen vlindertje! Snap dat je verdrietig bent. Maar hou ook in je hoofd dat het nog maar de eerste ronde was. Dit plaatje was voor mij heel duidelijk. Van de site van clearblue, dus ook al doe je zo je best dan nog is de kans maar 33% dat het eitje ook echt bevrucht wordt. En 1 op de 4 'zwangerschappen' wordt afgebroken voor de menstruatie. Dus als je gewoon op je NOD wacht dan heb je niet eens geweten dat je 'zwanger' was. Daarom wordt ook eigenlijk afgeraden om voor je NOD te testen. Maaarjaaa zeg dat maar tegen hardnekkige testdrang . Hier ook nog geen ovulatietesten. Rondom eisprong gewoon proberen het elke 2 dagen gezellig te maken. Heerlijk maris straks vakantie! Hopen dat het een beetje weer is.
Emsy daar heb je wel gelijk in vaak krijg je dan de berichten vals positief. Terwijl dat niet zo was maar gewoon word afgebroken voor de NOD. Het weer maakt niet zoveel uit maar het idee dat ik even 3 weken niet hoef te werken vind ik fijner
Dat 'kan' voor de Koerdische familie dus niet echt denk ik, die willen graag zo'n groot feest. Vlindertje, op naar de volgende ronde! Keep the spirit
Ja naar de laatste weken bijna 50 uur draaien is de koek op. Heb de laatste week maar 4 dagen de vrijdag vrij gevraagd
Het klinkt meer dan dat het is manna. Ik heb leuk werk en heel veel collega's werk in de logistiek magazijn. vrachtwagens laden en alles. Druk maar leuk. Ben eigenlijk hoe stom het ook klinkt beetje gewend aan mijn salaris als ik zoveel werk. Kunnen we mooi sparen. En een mooie buffer als het straks zo mocht zijn dat ik dan mijn ouderschapsverlof aan kan vragen en een tijdje terug ga van 5 naar 3 dagen.
Volgens m'n App zou ik afgelopen donderdag m'n eisprong hebben maar hij kwam pas vandaag! Dan zijn die testen toch erg handig Beetje jammer dat ik er altijd ziek van ben van die eisprong Voelen jullie hem ook altijd??
Zo flinke weken manna! Heerlijk dan lekker vakantie. Spannend lievertje hopen dat het deze ronde raak is. Ik voel het echt niet alleen dat m'n libido omhoog gaat verder geen idee. Hier nog niet ongi geworden dus morgen maar weer even testen.
Pff Marisje dan heb je wel vakantie verdiend ja! Lieverdje ja wat dat betreft toch wel erg handig. Hier nog geen bloed gezien vandaag! Geen bloed is moed zeggen ze.. Al zakt de moed me in de schoenen haha!
Woozl wat fijn! gefeliciteerd! haha beetje laat van mij. ik zit hier niet veel op, maar vind het altijd nog steeds leuk om een beetje mee te kletsen Nien ook goed nieuws voor jou zeg! en jammer vlindertje deze maand sla ik even over om zwanger te worden. mijn vriend moet twee weken langer varen. in september nog twee weken naar oostenrijk. hij zei al we gaan een oostenrijks kindje maken haha
Spannend emsy en sajoli. Lieverdje dat is idd dan wel handig die testen. Miesy wel een mooie gedachten van je vriend. Het is idd zwaar die weken maar ik heb vandaag te horen gekregen dat ik naar een vaste aanstelling ga. Vanaf 21 september. Geen half jaar meer
Dat wordt vast een hele mooie baby een Oostenrijkse Fijn marisje je vaste contract! Hier vanmorgen getest weer negatief. Heb wel vreselijk zere borsten en blijf maar pukkels houden heb dat echt nooit zoveel. Maargoed dat zal dan wel bij m'n menstruatie horen Laat die dan nu maar komen a.u.b kunnen we verder en weet ik dat alles weer werkt.
Ben hier even niet geweest maar veel moeten werken. En veel buikpijn gehad. Vandaag geen pijn meer en de ongi begint weer te minderen. Ben er gelukkig wel weer wat rustiger onder. Maar goed we kunnen nog niet beginnen met de nieuwe ronde dus als het zover is wie weet hoe ik dan weer zenuwachtig word. Spannend dames. Zal voor jullie duimen
Spannend emsy. Was gister echt aan het stuiteren. Naar 1,5 jaar toch meer zekerheid. Vlindertje gelukkig word het minder en kan je het een plekje geven. Nieuwe ronde nieuwe kansen
Super fijn marisje! Helemaal met het oog op jullie kinderwens, geeft denk toch een heel stuk rust. Hier heerlijk een dagje vrij! Ben af en toe al op zoek naar kindernamen. Hebben jullie al een lijstje met namen? Of gaat iedereen pas aan de slag als ze echt zwanger zijn.
Dat zeker emsy. Zat er al een poos en me eigen van uitzendkracht opgewerkt naar 3x half jaar contract en nu naar vast. We werken beide fulltime en hebben verder niks te klagen. Hier nog geen namen. Wel wil ik mijn oma's naam er in verwerkt hebben bij een meisjes naam. Dit omdat ik een deel van mijn jeugd daar ben opgegroeid en nog iedere zondag daar ga eten en kom
Dag dames, Wij gaan ook voor de eerste. In november 2014 gestopt met de pil en in mei een miskraam helaas. 10 juni werd ik weer ongesteld na mijn miskraam, dat was 33 dagen erna en op 10 juli weer ongesteld en toen weer 6 augustus. Mijn cyclus is gelukkig dus weer snel "normaal" geworden na de miskraam. Dit is de eerste ronde weer dat ik er serieus mee bezig ben en begonnen ben met ovutesten. Zondag mn eisprong gehad, dus heel spannend allemaal weer!
Als het een jongetje word dan hebben we al een naam. Voor een meisje zou ik het echt niet weten. We willen in ieder geval wel iets wat je niet vaak hoort. Welkom safoura, hopelijk snel raak
Ik kijk wel eens wat voor namen ik leuk vind. Mijn vriend is meer van het wachten daarmee tot we zwanger zijn.