ik ben ook van het online winkelen. Ik heb ze van zwanger en kids die zijn niet zo duur. 25 ovu testen + 10 zwangerschapstesten voor 30 euro. En dat zijn van die midstream testen (met plastic omhulsel).
Spannend allemaal meiden, hopelijk snel positieve ovulatie testen en dan een paar weken daarna positieve zwangerschapstesten. Leuk dat jullie de shop drang ook een beetje merken. Denk ook wel dat ik tot 10 a 12 wkn zal wachten. Zelf dingen maken is ook leuk, helaas ben ik niet creatief. Ik hoop een deze dagen de innesteling te voelen, helaas voel ik nog vrij weinig. Gevoelige tepels, heb ik normaal nooit, hoeft ook niets te betekenen, zeker als het innestelen wel 5 tot 7 dagen kan duren.. daarna maak je dat hormoon pas aan waarvan je kwaaltjes krijgt. Ik ben van mezelf al ongeduldig en mijn geduld word nu wel heel erg op de proefgesteld hihi.
p.s. Wat vinden jullie van na het klussen kussen onder de heupen en/of benen omhoog? Zou dat echt helpen? Heb ook gelezen dat het dan juist het één en ander blokkeert... En zijn jullie al begonnen met "gezondere" leefstijl. Geen alcohol, geen filet american, geen sushi, wel foliumzuur? En welke foliumzuur gebruiken jullie? @woozl Haha, ik moet ook mijn inloopkast opofferen. Doen we natuurlijk met liefde!
Ik heb nog niet echt gericht geklust, dat gaat komend weekend gebeuren. Ik denk dat ik wel even langer blijf liggen, maar met een kussen eronder... kweet niet. Ik ben 2 jaar geleden al gestopt met roken, ik drink zelden dus dat vind ik ook niet moeilijk om te laten staan. Ik eet nog wel sushi en filet americain maar omdat we nog niet gericht geklust hebben. Ik slik een multivitamine waar ook foliumzuur in zit dus vind ik prima zo. Gewoon een kruidvat merk kauwtablet. Ik probeer wel op mijn snoepen te letten, maar vind dat wel erg lastig
Ik ben een half jaar geleden al begonnen met gezonder leven en sinds we ervoor gaan drink ik ook niet meer. Al het andere at ik toch al niet... Ik blijf wel even liggen maar kussen eronder nog niet gedaan, maar zijn natuurlijk ook nog maar met ronde 1 bezig... Ik gebruik solgar prenatal nutrients. Deze is wel wat duurder maar las goede verhalen en ze streven naar het volgende en dat spreekt mij aan: Een milieu vriendelijke productiewijze Natuurlijke ingrediënten, waar mogelijk van biologische teelt Kruiden van duurzame teelt GMO-vrije grondstoffen Producten die geschikt zijn voor vegetariërs en veganisten Producten zonder synthetische geur-, kleur- en smaakstoffen Recyclebare glazen potten Groene stroom Milieuvriendelijk papier @citygirl ik las dat je beter wel een multivitamine voor zwangeren kan nemen ipv een gewone omdat er soms vitaminen inzitten die je juist niet extra binnen moet krijgen zoals vitamine A... Kruidvat heeft ze ook van het eigen merk wel...
Ik slik foliumzuur van de apotheek. Is bij mij om de hoek dus net zo makkelijk. Ben ook benieuwd of jullie het geheim houden dat jullie bezig zijn of dat jullie het vertellen aan mensen. Wij houden het zelf nog geheim. Wij willen dat het iets van ons tweeën is en dat we het als verassing laten komen bij de mensen
Volgens mij zijn de vitamines wel zo gedoseerd/uitgezocht of dat het uitgescheiden wordt als er teveel is waardoor dat geen kwaad kan maar goede en gezonde voeding blijft belangrijk. Je zou anders ook voor alleen foliumzuur kunnen gaan... @miesy wij houden het ook nog voor onszelf. Vertellen kan altijd nog soms heb ik wel de neiging om het aan een goede vriendin te vertellen maar vind het zo toch leuker!
@manna haha ja die neiging heb ik ook. Vooral mijn vriend wilt het niemand vertellen en ik vind t ook leuk dat t als verassing dan komt! Krijg je ook niet altijd de vraag of t al gelukt is enzo.
Ik kan het helaas niet voor me houden. Mijn omgeving denkt dat we eind dit jaar ervoor willen gaan. Maar eigenlijk zijn we al bezig. Mijn schoonouders weten wel van niks. Het wordt hun eerste kleinkind. Mijn vriend is enig kind, dus lijkt me zo leuk om ze super te verassen. Wel echt super goed dat jullie het zo goed geheim kunnen houden. Ik wilde toch ook met mijn zusjes bespreken of en wanneer ze voelden dat ze zwanger waren en hoe dat was. Kon het echt niet laten er met hun en mijn moeder over te praten. Achteraf gezien had ik het misschien liever geheim gehouden.
Kan me voorstellen als je zusjes hebt dat je het er met ze over wil hebben. Die heb ik niet dus dat scheelt weer waarom had je het toch liever geheim gehouden?
Omdat het wel een super leuke verrassing is als het ineens totaal onverwachts verteld wordt. Haha nee dat scheelt inderdaad weer. En de vragen wanneer het niet gelijkt lukt lijken me ook heel erg vervelend. Je wordt er dan zo mee geconfronteerd.
Ja precies maar als zij al kindjes hebben snappen ze het vast dat ze je niet elke maand moeten vragen
Oeh nee ik kan dat echt niet voor me houden! Mijn moeder en haar man weten het, mijn zus en beste vriendin weten het en die waren allemaal dol-enthousiast! Mijn beste vriendin is zelf al 2 jaar bezig, dat wil helaas niet echt vlotten dus hopelijk zijn we nu zij wat begeleiding krijgt wel ongeveer tegelijk zwanger straks. De ouders van m'n vriend weten het ook, we zeiden dat we een nieuwe auto gingen kopen omdat dan straks hun kleinkinderen daar mooi in zouden kunnen, maar die reageerden heel stug en nuchter zo van "oh ja dat kan..." maargoed zo zijn ze (tzijn echte boeren) nou eenmaal 😑 Mijn vader weet overigens nog niets, maar ik spreek hem niet zo vaak dus vind ik wel prima zo.
Nee inderdaad, doen ze ook vast niet. Maar meerdere mensen dan alleen mijn zusjes en moeder weren het, maar komt wel goed!
Hihi grappig dat jij het ook niet voor je kan houden. Wat jammer dat jouw beste vriendin nog niet goed zwanger kan worden. Hoe leuk zou het zijn als je tegelijk zwanger bent. Mijn beste vriendin is ook begonnen en zou het ook super leuk vinden als we tegelijk zwanger worden. Jammer dat je schoonouders niet super enthousiast reageren. Komt misschien als het zover is??
Voor onze beide ouders wordt het dan hun eerste kleinkind! Mijn schoonvader zit al heel erg te pushen, wel op positieve manier hoor haha. En mijn vader vroeg pas geleden ook al hoe en wat, omdat mijn pasgeboren achternichtje bij ons was. Ik zeg tegen ze dat het nog wel even duurt allemaal haha en bij mezelf denk ik je moest eens weten
Grappig om al die reacties te lezen. Hier is het nog voor iedereen een verrassing. Wel fijn dat je dan op een forum het een en ander kan delen!
Wat leuk hoe iedereen er verschillend mee om gaat! Citygirl, ze zijn vast wel enthousiast als het zo ver is... Miesy, voor ons zou het voor beide kanten ook de eerste worden en ik weet dat beide kanten er helemaal klaar voor zijn haha. Ik vind het ook super fijn om hier er over te kunnen kletsen!