Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mooi he dat de natuur het zelf zo regelt!

2. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Spannend Emsy.

Zoals jij het doet doe ik het ook regelmatig gezellig maken.

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja het komt er wel aan.slijm veranderd wat en af en toe voel ik mijn onderbuik. Denk dat ik dit weekend mijn eisprong heb ;) dus ook hier is het erg gezellig :D

4. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Ik ben de dagen kwijt in mijn cyclus moest m'n agenda opzoeken waar ik tot 30 dagen verder tel. Anders weet ik nooit hoe of wat. Let nergens op en bevalt me eigenlijk prima

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dat herken ik Maris, ben er veel minder mee bezig dan de eerste ronde... Vind het ook wel fijn dat ik juist de eerste ronde er druk mee was, want nu weet ik bijna alles en dat geeft me rust nu

6. Sajoli

Sajoli Lid

29 mei 2015
    91
    0
    0
    eindhoven
    Mijn slijm verandert ook al! Ook ovulatietest wordt weer steeds donkerder, denk dat hij morgen knalt eigenlijk. Zit morgen op CD 13 dus mooie tijd!

Vlindertje ik had dat vorige ronde net vlak voor eisprong, deze ronde niks.

7. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Spannend hoor Sajoli en idd mooi optijd.

Ja geeft echt rust nu manna. Blijft toch iedere ronde spannend. Maar niet constant alles voelen is ook wel lekker

8. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Spannend dames! Veel plezier dit weekend :D

Herkenbaar manna, ronde 2 was ik vrij rustig, na eisprong ook geen kwaaltjes. Maar bij de positie test ging ik helemaal los, haha.

9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Haha woozl, dat zou bij mij niet anders zijn ;) wil het nog steeds super graag maar kan het beter naast me neerleggen hihi

10. Staypositive

Staypositive Actief lid

12 aug 2015
    117
    5
    18
    Utecht
    Pffff, hebben jullie ook wel eens van die dagen dat iedereen om je heen zwanger is zonder er ook maar enig moeite voor te doen? Ik vind dat soms zo zwaar! Ik ben d'r verdrietig van...

11. Sajoli

Sajoli Lid

29 mei 2015
    91
    0
    0
    eindhoven
    Staypositive ja hier wel! Laatst nog een meisje was gestopt met de pil omdat ze naar een spiraaltje ofzo toe wou gaan. Wat denk je? Zwanger voordat ze een spiraaltje had! Pff meiske is net 20!!

12. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Staypositive hier ook en dat is ook zwaar.
    Oh dat is ook heftig Sajoli vooral omdat je een nieuwe anticonceptie wilt.

Woozl hier ook vind wel fijn deze ronde en denk dat ik het zelfde zou hebben met die test

13. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Hier vandaag flink beroerd. Erge hoofdpijn, misselijk, wel.honger maar niet kunnen eten (zo eten we altijd sochtends.een ei maar deze was dus echt smerig!) Duizelig, pijn in onderrug (zeurend gevoel) opgeblazen onderbuik boven mijn schaamstreek en koude rillingen. Geen koorts. Hoort dit ook allemaal bij een eisprong? Gisteren in ieder geval wel even geklust :)

14. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Vlindertje ik zou het niet weten. In iedergeval hoop dat je snel opknapt en dat het idd van je eisprong is

15. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ik hoop ook dat het snel voorbij is. Er zit momenteel.totaal geen energie in mijn lichaam en vanavond krijgen we visite en wil de boel dan wel even schoongemaakt hebben. Vorige ronde had ik alleen last van steken in mijn buik en gevoelige tepels. Dus weet het ook niet meer

16. Sajoli

Sajoli Lid

29 mei 2015
    91
    0
    0
    eindhoven
    Ik heb een knaller! Gisteren avond geklust.. dus wat is slim? Vanavond of morgen nog een keer?

17. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn tactiek rond knaller was iedere dag. Er zijn veel tegenstrijdige medische wetenschappelijke artikelen, dus doen waar je je goed bij voelt! Spannend!

18. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ze zeggen inderdaad dat als je het iedere dag doet dat dan de kwaliteit van het sperma achteruit gaat. Maar goed als je gister ook geklust hebt dat zit er zowiezo goed goud in haha. Dus ik zou ook gewoon iedere dag doen. Dan hoef je in ieder geval niet te twijfelen of je het gemist hebt of niet. Wij hebben gisteren ook geklust en blijven dat voorlopig iedere dag doen. Ik hoor mijn vriend er niet over klagen haha.
    Gelukkig voel ik me weer beter na even geslapen te hebben. En vriendlief alles alweer gepoetst. Zo raar al 5 dagen vlagen misselijkheid. Eerste 2 dagen savonds en nu.al 3 dagen sochtends.

19. Sajoli

Sajoli Lid

29 mei 2015
    91
    0
    0
    eindhoven
    Oke bedankt dan maken we het vanavond en morgen even gezellig! :) Vriendlief zal hier ook niet klagen haha

Maar ik heb verder geen rare dingetjes? Behalve slijm waar ik het aan merk en 1 dag voor knaller (gisteren dus) voelde ik paar kleine steekjes, dat blijkt het groeien van follikels

20. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb bij eisprong alleen last van m'n humeur 😁

Deel Deze Pagina