Hier weten we niet wanneer mn ei komt. Dus of we doen iedere dag of dag er tussen. Zeker weten doe ik het niet wanneer mijn ei is. Op internet lees je ook 2 soorten verhalen. Wij doen waar we ons goed bij voelen en het geen moeten word
Vandaag ongesteld geworden weer. Nu cyclus van 30 dagen gehad. Ben er blij mee. Hoop dat het zo blijft. Vriendlief eergisteren thuis gekomen dus wordt heel gezellig dit verlof
Fijn miesy dat hij weer thuis is en je een normale ronde hebt gehad! Ik had vandaag positieve ovulatietest verwacht maar is wel donkerder maar niet volledig positief... Ik zie wel, heb geen zin om 2 x per dag te testen....
Dat is goed nieuw miesy. Hoe lang is je vriend nu thuis? Manna: Dan is hij vast morgen of overmorgen positief, genoeg reden om het gezellig te maken
Oke nu weet ik zeker dat mijn ei eraan komt. Libido is enorm gestegen nu. Meer slijm en hoge open bmm. Jammer dat we visite hebben haha. Nog even wachten dan maar. Hopelijk is het voor veel dames raak deze ronde
Woozl wij gaan gezellig door hihi vanmiddag nog ff testje. Maar kan het nu wel merken aan het slijm. Als ik zelf moet gokken springt hij vandaag of morgen... Nog gezellig kunnen maken vlindertj
Ja hoor. Mijn libido schommelde gisteren nog wel. Dus was eigenlijk te moe. Maar vlak voor we gingen slapen steeg hij enorm hihi. Dus hebben we het nog gezellig gehad
Miesy wat fijn dat je nou een korte cyclus heb. Hoelang is je vriend thuis? Hahahaha vlindertje heel veel plezier nog Manna jij ook.
@ woozl en marisje89 mijn vriend is nu 6 weken thuis. Dus we hopen dat het deze ronde raak gaat zijn. Mijn vriend had gezegd een Oostenrijks kindje. In Oostenrijk moet ik ongesteld worden als ik die 30 dagen cyclus heb. ben benieuwd.. veel plezier manna en vlindertje
Veel lekker aan de klus hier! Ik had een knaller vandaag! Dus morgen mijn ei als het goed is! Miesy zou wel leuk zijn ja als het dan raak mocht zijn!
Bij m'n banner staat 4 dagen over tijd Maar had m'n eisprong 5 dagen later dan verwacht dus morgen m'n NOD... Hoop zo dat er niks komt Nog geen buikpijn, zere borsten niks... Alleen constant hoofdpijn Lig nu aan het zwembad in Spanje dus laat die menstruatie maar lekker weg blijven
Moet het toch even delen hier. We hebben vandaag onze trouwdatum uitgekozen. Eerst natuurlijk.nog allemaal regelen maar hopelijk.zijn we op 21 maart 2016 eindelijk man en vrouw. En hopelijk kan ons wondertje het dan in de buik meemaken
Spannend lievertje! Hoop het zo voor jullie. Ohh ben jaloers heerlijk in het zwembad dobberen. Vlindertje! Super leuk! Spannend zeg, gaan jullie het groot vieren? Maart is een mooie maand om te trouwen
We houden het wel simpel. Met de familie getuigen en degene die willen naar het gemeentehuis vervolgens voor de families een receptie thuis en dan op zaterdag een feest voor alle vrienden en collegas
Oke een vraag. Vorige maand had ik met mijn ei flinke.syeken aan de rechterkant. Maar nu op.dit moment heb ik het aan beide kanten en trekt flink door naar mijn liezen en bovenbenen. Nu lees ik op internet dat dit eigenlijk niet voor kan komen aan beide kanten.tegelijk.. wat weten jullie hierover