Vlindertje wat leuk en spannend tegelijk maart is idd een mooie maand. Van je steken ik heb altijd een kant steken maar ik weet niet of dat van mijn eisprong is.
Vorige maand weet ik zeker dat het mijn ei was. Het begint nu ook veel meer naar links te trekken. Dus even afwachten of ik weer die vreselijke steek krijg. Ondertussen even genieten van de mooie lichtshow
Ik zit nog een week in Spanje dus test pas als ik thuis kom Eisprong voel ik ook wel is aan beide kanten, alles is dan gewoon ff gevoelig en blijft wel een dag zo..
Leuk vlindertje dat je gaat trouwen! In de vorige ronde had ik tijdens mijn eisprong overal in mijn onderbuik heel veel steken, zelfs mijn onderrug deed mee
Oh gelukkig dat ik.niet de enige ben. Het trekt nog steeds meer naar links maar de rest ook nog pijnlijk. Moet momenteel.werken maar kan bijna niet recht lopen van de steken. Hopen dat mijn ei snel komt
Vlindertje hoop dat je snel je ei heb en dat de klachten dan weggaan. Lieverdje weet je al iets meer?
Nee ik zit te wachten tot het komt.. Maar alleen zere borsten en lichte kramp, verder niets. En elke ronde ben ik al voor m'n NOD altijd ongesteld,hopen dat het goed nieuws is
Wat spannend lieverdje! Ik duim heel hard voor een positieve test... Zou een leuk cadeautje zijn zo na de vakantie
Wat spannend lieverdje. Kan natuurlijk ook wat anders zijn. Hoop dat het goed gaat, duim heel hard voor je!
Dat is al een tijdje, leuk dat het nu echt gaat gebeuren 😄 Lieverdje, ik ga voor je duimen dat het iets anders is...
Balen lieverdje na ronde 10 lijkt het me echt niet leuk meer... Kan je veel steun vinden bij je partner en evt lieve vrienden?