Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Dank je voel me helemaal welkom hier wat fijn dat je zo goed ontvangen word hier!!
    Ja dat hopen wij ook het lijkt positief te gaan maar durf er nog niet op te hopen mijn nod ligt tussen vrijdag en zondag dus nog even geduld tonen

2. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Spannend wens, ik hoop dat je straks 2 dikke strepen hebt.
    Ben er zelf niet zoveel mee bezig, ben meer bezig met mijn bruiloft maar de zenuwen beginnen toch wel op te spelen. Al vanaf mijn ei wat last van zeurderige krampjes zo nu en dan. Ik heb een verschrikkelijk gevoel in mijn onderrug en bovenbenen. En ik ging net douchen en zag in 1 keer hele duidelijke aders op mijn tepels en er komt wat wittig spul uit mijn tepels... durf er niet teveel op te hopen we zullen het af moeten wachten. Ow en net na mijn ei tot vanochtend was mijn afscheiding wat wit klonterig en nu begint het weer wat vloeibaarder te worden en plakkerig... iemand hier een idee over?

3. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Dank je wij hopen er ook op maar ga er wel vanuit dat ik ongi zal worden dan is de teleurstelling minder groot mocht ongi inderdaad doorbreken

O wat leuk!! Wanneer is de bruiloft? Wij hebben ook plannen om te gaan trouwen maar nog geen datum geprikt concentreren ons nu eerst op zwanger proberen te worden trouwen kunnen we altijd nog maar ik blijf niet altijd vruchtbaar natuurlijk en dan komt er ook bij dat ik verminderd vruchtbaar ben ivm pcos

Dat klinkt wel positief toch jouw symptomen?! Ik heb dat allemaal niet alleen werd ik net wel opeens misselijk gelukkig niet hoeven overgeven maar dat gevoel blijft hangen hopelijk trekt t gauw weer bij haha verder totaal geen honger en normaal heb ik nu al een week last van vreetbuien maar durf er nog weinig over te zeggen bang dat ik me toch weer te veel erop ga verheugen

4. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Sinds vandaag staat de datum officieel vast 25maart 2016. Wij waren al in 2014 verloofd en omdat we besloten hadden om aan een kindje te beginnen wilde mijn vriend wel trouwen voor jet kindje er zou zijn. Dat vond hij wel speciaal. Is ook wel goed want dan zijn we ook niet zo heel erg bezig met het zwanger worden en dan gaat de tijd ook sneller voorbij. Ik hoop dat het hoopvolle symptomen zijn. Durf alleen niet teveel te hopen.

5. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Heftig hoor wens, al 2 jaar bezig..
    Loop ik te zeuren met mijn 11 maanden ;)
    Hopelijk komt er snel een positieve test voor jullie!

6. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Vlindertje hoe gaat het bij jou? Spannend je bruiloft regelen.

Wens hoe is het bij jou al veranderingen?

7. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Pijn in mijn benen is weg dus zal wel iets ander geweest zijn. Nog wel pijn in mijn onderrug en af en toe wat krampjes bij mijn baarmoeder in de buurt.. zenuwen beginnen te komen

8. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Woozl wat fijn dat de echo goed was! Moet een geweldig gevoel zijn.

Lastig vlindertje al die pijntjes, had je vorige maand ook toch? Technisch gezien zou je pas 7 á 10 dagen na je eisprong symptomen kunnen gaan ontwikkelen gezien dan pas de innesteling is en je hormonen gaat produceren. Ik hoop het voor jullie!

Dat zijn lastige dingen Miesy. Snap wel dat jullie het eerst zelf willen proberen anders wordt het ook meteen zo klinisch.

9. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Die krampjes had ik vorige maand ook. Alleen voel ik nu heel andere dingen dan vorige maand. Vooral die pijn in mijn onderrug. Dat had ik vorige maand helemaal niet en nu best erg. Zal het af moeten wachten

10. Staypositive

Staypositive Actief lid

12 aug 2015
    117
    5
    18
    Utecht
    Jeetje miesy en wens! Wat een verhalen van jullie allebei zeg! Heftig hoor!
    @wens, ik heb het mijn ouders inmiddels wel verteld en ik kan er goed over praten met mijn moeder. Ik ervaar het echt als steun. Ik heb wel met ze afgesproken dat ze er niet naar mogen vragen. Als ik erover wil praten dan begin ik er wel over. Dat werkt heel goed. Misschien ook wat voor jou?

11. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat een heftige verhalen dames! En sommige al zo lang bezig :( zou toch voor iedereen makkelijk moeten gaan....

Nog paar dagen kan ik testen, wel wat klachtjes maar geen aparte...

12. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Wat leuk nog gefeliciteerd met jullie verloving al is dat al een jaar haha wij hebben ons in de zomer van 2013 verloofd en waren van plan om binnen 2 jaar te gaan trouwen maar toen kwam het besluit om aan onze kinderwens te gaan werken en voor een kleintje te gaan dus hebben we besloten om te wachten met trouwen en dan ons kleintje de ring op een kussentje te laten brengen dat vinden we zo speciaal en mooi.
    Ik hoop het ook voor je duim heel hard voor iedereen!!

13. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ja het is al best een tijdje maar 11 maanden is ook al lang!! Toen we half jaar bezig waren voelde het al als een eeuwigheid maakt niet uit hoe lang je bezig bent als je al even bezig bent voelt het voor jou persoonlijk al als een eeuwigheid omdat je graag een kindje wilt.
    Hoop ook voor jou dat je gauw goed nieuws kan brengen hier en in je omgeving

14. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Nee nog niet en mijn nod kan vanaf morgen zijn dus ben erg benieuwd hoop toch wel stiekem dat het een nod blijft en ik straks een positieve test in mijn handen mag hebben
    En bij jou?

15. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Hebben er ook wel over gepraat maar hebben een hele goede reden om het stil te houden nog dus houden het toch nog stil hoe zwaar dat ook is
    Fijn dat je er zoveel aan hebt en dat je dat hebt afgesproken dat scheelt inderdaad had ik nog niet eens bij stil gestaan haha

16. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Dat zou het zeker moeten zijn!
    Duim voor je!! Je moet een dag langer dan mij zie ik hoop voor je dat je een pos test in je handen krijgt dan!

17. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Mijn baarmoeder voelt nu echt hard en opgeblazen. Mijn nieuwe ritueel vanaf 2 uur geleden :krampjes/steekjes bij baarmoeder, vervolgens heel misselijk worden gevolgd door een hele erge scheet. Hahahaha moet er zelf om lachen

18. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Hahaha vlindertje ik moest toch wel even heel hard lachen om je nieuwe ritueel.

Ik had dat vorige weekend echt lucht teveel en kokhalzen.

Wens, bij mij word de menstruatie alweer minder nu alweer bruin verlies dus schiet weer lekker op.

19. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Van zwanger worden/ zwanger zijn wordt je niet heel charmant! Ik boer echt als een volwassen kerel...

Wanneer gaan de eerste weer testen! Ik vind het plaatsvervangend spannend!

Vandaag eerste dag van de vakantie, morgen stap ik op het vliegtuig.

20. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ga na het weekend testen. Pas na mijn nod of ik niet dan al ongesteld worden natuurlijk ;)

Deel Deze Pagina