Super spannend vlindertje! Hier sinds gisteren echt ontzettend zere borsten. Nu had ik dat vorige maand ook maar dat was 1/2 dagen voor m'n menstruatie, die verwacht ik nu donderdag/vrijdag pas. Daarnaast halve nacht wakker gelegen van de misselijkheid en gister ook met vlagen misselijk. Pijnlijke steken in m'n liezen + onderbuik. En stiekem vanmorgen getest en zag een heel licht streepje. Ik weet dat het allemaal nog niks zegt maar vind het wel heel spannend Wens hoe is het bij jou?
Spannend Emsy, ik hoop echt dat het voor vele raak is. Het liefst allemaal natuurlijk. Ben echt doodmoe, maar het gekke is als ik bezig ben dan gaat het wel maar als ik eenmaal ga liggen dan wil ik niet meer omhoog. Af en toe nog wat kleine krampjes en wat maagzuur. Owja en in 1 keer spontaan een soort spierpijn in mijn liezen.
Klinkt goed vlindertje dat streepje! Emsy wat goed, voorzichtig gefeliciteerd! Ik heb helemaal het gevoel dat het niet raak is deze keer.... Nog 2 dagen tot nod. Vorige keer vanaf 2 dagen voor nod al iets bruin bloedverlies
Owja dit wilde ik ook nog even met jullie delen. Sta er zelf van te kijken. We kregen gisteren visite en er stond worst en kaas op tafel. Nou vind ik kaas dus echt smerig al mijn hele leven, en ik zag die kaas staan en het water liep me letterlijk in de mond. Dus ik zei tegen mijn vriend.. wil je mij een stukje kaas geven en hij keek me echt aan van..... ben je wel helemaal lekker.. En ik vond het best lekker haha
Op weg naar de eerste! NOD lijst: Wens86 ..jaar, 15e? ronde - NOD 14/9 manna 27 jaar, 2e ronde - NOD 15/9 emsy 26 jaar, 3e ronde - NOD +-18/9 vlindertje9389 22 jaar, 2e ronde - NOD 20/9 miesy 24 jaar, 2e ronde - NOD 27/9 lieverdje007 26 jaar, 11e ronde - NOD 29/9 marisje89 26 jaar, 3e ronde - NOD +-7/10 Vaya2014 28 jaar, 1e ronde - NOD +-18/10 maansneeuw 24 jaar, nog niet actief begonnen Zwanger ❤ Taylor1989 25 jaar, uitgerekende datum 29-03-2016 ❤ woozl 27 jaar, uitgerekende datum 23-04-2016 Echo's & afspraken Taylor1989 02-10 geslachtsbepaling
Emsy en vlindertje gefeliciteerd! Super leuk om te horen! Ik wacht woensdag af, maar ik heb 0 klachten dus het zal wel weer niks zijn... Op naar de volgende ronde wat mij betreft!
Dank! Nog wel afwachten hoor tot na m'n NOD kan nog zoveel gebeuren rondom de innesteling. Misschien wordt ik wel gewoon ongesteld
Je lichaam is al bezig met het aanmaken van de hormonen dus dat is al erg positief! Komt vast goed! Ik duim voor je!
Daar heb je gelijk in staypositive! Je doet je naam eer aan . Vind het al een fijne gedachte dat er waarschijnlijk al een bevruchting heeft plaatsgevonden. Dat is al 1 ding. Na de miskraam toch wat minder onbevangen geworden. Heb wel besloten voor mezelf om gewoon te mogen hopen en genieten van dit proces. Het verdriet als het wel weer mis gaat wordt er niet minder op als ik constant bang blijf en heb dan ook die mooie momenten gemist.
Hier ook nog even afwachten hoor. Buiten de vreetbuien gevolgd door misselijkheid en doodmoe zijn. En af en toe een krampje verder niet echt veel last van. Ja merk dat mijn afscheiding toch meer vloeibaarder word en een klein beetje uitrekbaar.. geen idee wat dit betekent
Net een flinke steek gehad rechts/midden onderbuik/lies gevolgd door wat kleintjes en nu links weer wat meer krampjes. En opeens zijn mijn borsten een stuk gevoeliger
Vandaag wat meer ongibuikpijn. Ik hoop dat het nog niet afgelopen is.. temperatuur is nog steeds mooi hoog (inmiddels tweede dip gehad) dus als hij nu weer flink zakt weet ik dat het afgelopen is.
Spannend zrg vlindertje, ik hoop dat het goed gaat! Ik zit nu 1 dag voor nod en ben ineens wat misselijk, maar heb weinig gegeten en wel koffie gehad, dus misschien komt het daardoor...
Ik ben ook erg benieuwd aan mijn symptomen valt geen zekerheid te krijgen. Net 1 worstebroodje op en ben nu zo misselijk als een geit.
Ik ben ongesteld geworden..ik wist dat ik vanochtend opstond met hoofdpijn..maar goed. Nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Net terug van de gynaecoloog. Inwendig onderzoek gehad en heb pcos. Ik moet na de vakantie terug komen en mijn vriend moet dan zn sperma hebben ingeleverd om te kijken of hij goede zaadjes heeft. Dan wilt ze kijken of ik aan de clomid kan of dat we wachten tot mijn vriend dan weer terug is van varen. Hij moet 8 oktober weer weg. Dus ja zit niet echt mee, maar ben blij dat ik het nu al weet ipv pas bv over een jaar.