Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Lievemandie wat jammer!

Miesy wat ontzettend vervelend voor jullie! Inderdaad wel geluk dat je niet zo lang hebt gewacht, maar leuk is het niet.... Gaat je vriend lang weg?

2. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn vriend vaart zes weken op zes weken af. Misschien deze term 7 weken weg.

3. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Niet leuk miesy, maar nu weet je inderdaad hoe of wat. Komt wel goed.
    Na vanochtend geen ongesteldheidsbuikpijn meer gehad. Alleen een soort buikpijn alsof ik ergnaar de wc moet voor een grote boodschap maar er komt al heel de dag niets. Ook constant gevoel te moeten plassen en dan komt er maar een beetje. Wel moeten slapen vanmiddag.
    Paar dagen drug had ikal duidelijke aders op mijn tepels maar nu beginnen er ook haarvaatjes tevoorschijn tekomen op mijn borsten net naastde tepels.
    Hopelijk houd mijn lichaam me nietvoor de gek want dan lukt dat heeeeel goed. Owja en mijn borsten beginnen nu ook met vlagen pijn te doen en te jeuken.

4. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Jeetje miesy, fijn dat jullie er zo snel bij zijn maar natuurlijk niet prettig om te horen! Hoe sta je er zelf in?

Wanneer ga jij weer testen vlindertje?

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Sinds vanmiddag ben ik wat misselijk, zeer hoofd, heel warm en af en toe vaag gevoel onderbuik. Temperatuur opgemeten en was 37,7...

Heb tot zover gevoel gehad niet zwanger te zijn, nu begin ik iets te twijfelen alhoewel gevoel in onderbuik weer meer naar menstruatie neigt. Vorige keer had ik al een dag wat bruin bloedverlies, nu nog niks

6. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Spannend manna! Hoop het echt

Hier nog steeds zere borsten en vanmorgen op het werk vreselijk kokhalzen boven de wc.
    Verder nu wel spierpijn aan binnenkant van m'n benen dus zou ook zomaar kunnen wijzen op m'n komende menstruatie

7. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Spannend meiden! Manna en vlinder gaan morgen toch testen? Emsy wanneer kan jij testen?

Miesy wat een naar nieuws meisje :( had je een voorgevoel? (Aangezien je nu al bij gyn was?) wat houdt pcos precies in? Problemen met de eisprong toch?

8. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nee morgen denk ik niet. Proberen te wachten om te kijken of ongesteldheid komt en vinden het leuker en fijner om in het weekend te testen. Maar begin het nu wel moeilijk te vinden ;)

Zere borsten heb ik ook al paar dagen maar dat heb ik ook als ik ongesteld wordt

9. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ik test woensdag weer. Want morgen komen mijn nieuwe testjes weer binnen. Spannend dames, ik leef helemaal mee met jullie hihi

10. rianne1986

14 sep 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi,, wij zijn ook bezig voor ons 1ste kindje...
    eind juni gestopt met de pil en gewoon normale cyclus gehad de maand erop..
    nu moet ik de 23 ste weer ongesteld worden.. ma voel van alles in me lichaam, ben gewoon bang dat ik mezelf gek maak..
    op de vruchtbaarste dag ( 09- sep) wel gemeenschap gehad,,, maar nu??? dom wachten tot de 23ste?? vind wel beetje zenuwslopend allemaal of maak ik mezelf de kop gek,, en voel ik niks.. en zit al het gevoel tussen de oren?
    is dit herkenbaar.. heb trouwens elke maand nog keuring 28 dagen gehad..

11. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Welkom rianna, erg he al die symptomen. Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Ik ga nu heel wijs zeggen van wacht af tot je nod. (Eerlijk gezegd kan ik dat ook niet hoor haha) zit zelf nu op 8 dpo en ik voel ook vanalles. Helaas moeten we afwachten en hopen dat ons lichaam ons niet voor de gek houd. Hopelijk heb je snel een mooie test in handen

12. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Rianne welkom. Eigenlijk inderdaad wachten ja.... Je kan vroege testen doen maar wel eerder kans op valse uitslagen.... Welkom op het wachtbankje, de langstdurende tijd van de cyclus

13. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Welkom rianne! Inderdaad 'gewoon' wachten meer kan je niet doen ;).

Haha vlindertje dacht dat je vorige keer een hele rits had besteld of zijn die allemaal weer op?

Ik ga proberen zaterdag pas te testen. Ben nu bang dat ik het allemaal maar in m'n hoofd haal en heb vanavond het gevoel ongesteld te moeten worden. Dus deze week even aankijken

14. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ik had inderdaad veel testjes namelijk 2 pakjes van 10 stuks. Maar op de een of andere manier verdwijnen hier altijd spullen dus dat 2e pakje van 10 ben ik kwijt :(. Al een uur alweer last van een beetje raar gevoel in mijn baarmoeder en nu weer wat steekjes links

15. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Vlindertje ooh wat spannend. Klinkt veel belovend.

Miesy wat een vreselijk nieuws. Maar idd liever nu dan over een jaar.

Manna ook voor jou spannend.

Emsy ooh dat kokhalzen dat herken ik had ik afgelopen ronde ook heel erg.

Ga voor jullie duimen dames.

Rianne meer kan je niet doen dan wachten helaas. Weet je zeker dat die dag ook je eisprong was?

16. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ik hoop dat het veelbelovend is marisje. Mijn onzekerheid word steeds erger. Heb trouwens ook een wat kriebelent gevoel in mijn buik. Oh ik word hier een beetje gek denk ik haha. Wat dit allemaal wel niet met je kan doen zeg

17. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Heel veel denk ik. Had afgelopen ronde alleen het kokhalzen en meer niet.

18. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Echt.kokhalzen heb iknogniet gehad. Echt mijn lichaam he... nu heb ik weer een echt harde onderbuik dus net ter hoogte van mijn bm

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Ik kon om de kleinste dingen al gaan kokhalzen zelfs met tandenpoetsen of een rauw ei zien. maar ik ben ongesteld geworden. Had geen test gedaan. dus weet verder ook niks

20. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Emsy en manna, zijn jullie al wat wijzer geworden?

Deel Deze Pagina