sorry voor de late reactie. Ik had toch best even een dipje moet ik eerlijk zeggen. Ik weet ook wel dat het niet het ergste is en dat het allemaal wel goed komt, maar het hakte er even in. Nu gaat het weer goed hoor gelukkig Nu eerst lekker twee weken op vakantie, even genieten wat jammer voor jou met je negatieve test! Hopelijk volgende ronde een positieve! Ik was al bij de gyn, omdat ik al vaker klachten heb en vroeger ook wel eens bij de gyn geweest. Mijn neuroloog wou dat ik sowieso naar de gyn ging. Want hij wilt ook nu al vruchtbaarheidsonderzoek doen, omdat ik ben gestopt met medicatie. en nu ben ik goed en willen we ook graag zo houden. Dus als het dan bijv al een jaar niet lukt om zwanger te worden en dan pas onderzoeken en alles, heb ik heel lang geen medicatie. Dus vandaar zo snel. Voorgevoel, ik weet het niet. Zit in mijn familie dat ze moeilijk kinderen kunnen krijgen dus wel wel bang dat ze iets zouden vinden. En die klachten bij pcos heb ik ook wel.. maar ik had mijzelf daar niet op vastgepind ofzo. en pcos is teveel eiblaasjes in de eierstokken en daardoor moeilijkere eisprong. Ik vind het moeilijk om uit te leggen haha En manna!! Gefeliciteerd!! Leuk zeg
Vanochtend onze hond weg gebracht voor hakkie takkie weg zakkie. Vond het wel moeilijk om hem achter te laten. Emsy hoe gaat het bij jou? Manna geniet je er een beetje van? Miesy, ik snap dat je je zo voelt, maar geef de moed nog niet op he. Ga extra hard duimen voor jou. Op de foto is het natuurlijk wat minder duidelijk. Heb ernog een extra foto bijgedaan, hier heb ik er een filter overheen gegooid Kon het niet laten en heb vanochtend een testje gedaan. De onderste is van begin vd week, middelste van gisteren en de bovenste van vandaag...
Miesy logisch dat je dit moet verwerken... Ik duim hard voor je dat het verder goed en snel raak is! Ik probeer er zeker van te genieten, veel lezen op internet en zo... Vanavond nog een testje doen ben vandaag erg moe en vlagen misselijk
Ja de onderste twee zijn natuurlijk al ouder maar de bovenste heb ik binnen 5 min gemaakt (max tijd is 10 min)
Zeker spannend. Net na de test best gelukkig maar nu gaat er vanalles door mijn hoofd. Hoop zo dat het goed blijft gaan
He Emsy, Mijn buikje begint nu goed te groeien. Buik inhouden gaat iig niet meer lukken haha. Spannend vlindertje. Ziet er goed uit! Ik spreek jullie na de vakantie weer. Hopelijk met veel mooie banners! X
Vanochtend had ik deze test. Weet echt niet of ik er van kan gaan genieten of echt wacht tot maandag tot nod voor zekerheid.. beetje onzeker gevoel
Ik blijf nu gewoon iedere ochtend testen hihi. Hopelijk blijft hetzo gaan want vanochtend een nog mooiere test
Van de vorige testjes was het al duidelijk maar met deze in mijn handen sta ik toch echt te trillen van geluk
Geweldig vlindertje nog kwaaltjes nu? Wij hebben vanochtend ook nog keer getest stond 2-3 weken erg leuk
Af en toe misselijk, duizelig en doodmoe. Ja en af en toe een krampje enmijn borsten beginnen gevoelig te worden. Leuk manna, geniet ervan
Hoi tijdje onder een steen gezeten om mezelf te herpakken omdat ik hoop begon te krijgen dat ik toch zwanger zou zijn omdat alles compleet anders was dan ik ooit heb gehad in mijn lf En een hele goede vriendin van ons heeft bij haar 2e controle te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte (bij de 1e controle was alles nog in orde) en dat het kindje vermoedelijk al een paar weken niet meer levensvatbaar was gelukkig staan ze er realistisch in en hebben ze zoiets van het mocht niet zo zijn en we hebben een prachtige dochter van 1 ze wouden wel een brusje maar nog niet dus ze bekijken het wel positief helaas heeft haar lichaam de foetus nog niet afgestoten maar gelukkig is er geen medische ingreep noodzakelijk dus wachten ze het af en hopen ze dat haar lichaam het kindje afstoot Zal even de meest recente lijst opzoeken en mijn nod veranderen