Wat gaaf emsy kan je alles lekker delen met elkaar Hier alles goed, vanmiddag ineens erg moe maar nu gaat het wel weer aardig
Ja echt super, super leuk! We verschillen echt maar 10 dagen met elkaar. Sinds kinds af aan altijd beste vriendinnen geweest, delen alles samen. Zij weet ook al als enige dat ik zwanger ben. En andersom ook . Dus echt helemaal geweldig dat we nu gelijk oplopen. Moet ook regelmatig aan de rest van de dames denken, duim echt heel hard voor jullie!!
Lieverdje ik hoop op goed nieuws voor jou. Mn duimen draaien. Emsy wat leuk dat jullie zo kort op mekaar zitten kunnen jullie veel dingen samen doen en die kleintjes groeien dan ook samen op. Vlindertje en Manna super om te lezen dat het goed gaat. op die paar klachtjes na
Marisje, zie dat veel dames voor jou hebben gependeld. Hou je je daar ook erg aan vast want zijn bijna allemaal dezelfde maanden nov/dec.
zou het leuk vinden als het uitkomt en ook voor de dames die voor mij gependeld hebben. Maar me eraan vasthouden nee dat niet.
Wat leuk emsy! Inderdaad marisje, maandag mvm stiekem best spannend gezien de geringe klachten... Ik hoop dat je de volgende ronde je vriend wat vaker kan zien marisje!
Vandaag nog een testje gedaan om te zien of hij mooi oploopt. Nou mooier kan bijna niet! Vorige zwangerschap werd het streepje lichter en nu dus donkerder ben echt zo blij!!
Lijkt me heerlijk zo'n test te hebben haha Ik heb nog steeds zere borsten, kan er niet op liggen en branden nogal.. Krampjes in m'n baarmoeder zijn weg, wel nog witte afscheiding.. Nog 5 dagen geduld..
Vandaag is mijn nod als ik n cyclus van 30 dagen had. Maar heb nog steeds mijn ei niet gehad of misschien in de vier dagen dat ik even niet testte ivm vakantie. Dus wanneer daadwerkelijk mijn nod is geen idee.
Ja ik wacht rustig af.. Test nooit voor m'n NOD.. Heb al 11 maanden een test liggen en nooit gebruikt haha, hopelijk donderdag wel!! Vanmorgen paar keer bijna janken door zielig iets op tv, terwijl k nooit gevoelig ben voor zulke dingen
Wat spannend hier zeg. Ben aan het wachten op mn nod. Heb ovulatie testen gebesteld. Dus laat de volgende ronde maar komen. Aangezien deze ronde niks is geworden omdat we mekaar heel even zagen voordat ik moest gaan werken.
Vanmorgen toch stiekem een testje gedaan Omdat ik gisteren paar keer ineens emotioneel werd, was gewoon eng! Helaas zelfs geen vaag streepje te zien! Dus ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld word, ook al weet ik dat je alsnog positief kan testen na NOD..