Jammer lieverdje! Maar dat zegt inderdaad helemaal niks. Wij hadden donderdagavond voor het laatst een gezellige avond dus de bevruchting moest wel tussen die donderdag - zondag plaatsgevonden hebben. Heb 2 weken later op zaterdag ochtend getest nou echt een mega mega tuurstreepje. En toen maandag op dinsdagnacht opeens duidelijke streep! Dus zolang je niet ongesteld wordt kan het!
Geef de moed nog niet op. Emsy en manna hoe gaat het bij jullie? Dit zijn mijn klachten: -doodmoe -na het eten wat misselijk -drukkend gevoel daar beneden. -vaker plassen. Hopelijk gaat alles goed in mijn buik.. ik ben pas gelukkig als ik de eerste echo heb gehad en het hartje heb zoen kloppen. Nog 2 weken wachten
Ook hier pas denk echt genieten na een kloppend hartje. Ben met vlagen echt enorm onzeker. Kijk ook alleen nog maar in dit topic en pinterest voor leuke plaatjes en verder laat ik het internet even voor wat het is. Je komt in zoveel topics wat tegen over een MK, MA enz. word daar zo onzeker van. Qua klachten: - enorm moe, kan de hele dag wel slapen - Honger!! - sinds 3 dagen vermoeide benen, alsof ik de hele dag heb gestaan. Laat dat nou net niet het geval zijn voer echt geen donder uit. - met vlagen misselijk maar dat is gelukkig stuk minder geworden - vaak plassen - met vlagen pijnlijke onderbuik Dus voel me wel echt zwanger heb goede hoop!
Ik kijk ook niet meer op internet, maakt je zo onzeker. Ik heb af en toe als ik te snel opsta ofzo een vreselijke kramp in buik en rug en na een minuut is datweerweg. Heb hetnu al 2 dagen niet meer gehad "klop het af". Vandaag wel echt zware, strakke en pijnlijke borsten(ze warenal niet klein)
Nog even wachten dus lieverdje! Vanochtend gesprek gehad met de informatrice van moeders voor moeders. Mooie test gehad om te zien of ik voldoende hcg heb aangemaakt. Over paar dagen beginnen en hopen dat het iemand helpt
Bij mij komen ze vanavond voor mvm. Vandaag nog een testje gedaan (niet vanochtend maar net) en de streep is nu donkerder dan de controle
Zojuist gesprek gehad met mvm. Ze zei ik ga een test doen maar niet gelijk teleurgesteld zijn als er geen streep komt want je bent pas 5 weken en dan kom ik volgende week nog eeb keer langs. Nou binnen een minuut stond er een dikke vette streep. Dus mag meteen beginneb. Vandaag ook schoonvaders het nieuws verteld en hij was heel blij. Hij had al zo een gevoel dat ik zwanger was.
Wat mooi dames dat jullie mee doen aan mvm. Super Snap dat jullie onzeker zijn. Ik denk dat de meeste dat wel Zijn in het begin
Leuk he vlindertje, bij mij kleurde de mvm ook heel snel. Marisje vind het een kleine moeite voor een heel goed doel. Spannend is het wel maar ben wel steeds minder druk mee of het wel goed gaat en probeer vooral te genieten. Natuurlijk is het wel best spannend, ben wel blij dat ik toch een echo ga doen met 8 weken
Ik ga me vandaag ook aanmelden voor mvm. Durfde het eerst niet omdat ik bang was het weer te moeten afzeggen. Had gister middag & avond zelfs al een heel klein buikje! Ben best tenger van mezelf dus je ziet snel als er wat zit. Hoop niet dat het te snel gaat dan wordt het lastig wachten tot 12 wkn.
Oh wat leuk emsy! Inderdaad het is voor ons een kleine moeite, er staan zelfs vrouwen op de wachtlijst voor het medicijn. Dus dames geef je op zou ik zeggen. Ik begin er nu ook wat meer van te genieten maar het blijft een onzekere tijd.
Manna mijn tante heeft er veel baat bij gehad aan het medicijn. Mocht ik zelf straks zover zijn doe ik ook mee. M'n nicht heeft toendertijd ook meegedaan.
Wat leuk emsy maar inderdaad hopen dat je het tot 12 weken toch wat verborgen kan houden. Ik merk ook dat mijn broeken wat strakker gaan zitten bij de onderbuik...
Oh wat een mooi buikje. Ik ben zelf niet echt aan de dunne kant maar merk wel dat mijn buik wat voller word. Denk ik de darmen die verplaatst worden. Vandaag het nieuws aan mijn baas verteld. Zat er namelijk best mee aangezien mijn contract in december een vast contract word, maar ze gaat er alles aan doen om dat contract zo te houden. Dus een grote last van mijn schouders
Dat is fijn vlinder! Ga het donderdag vertellen na tweede echo, voel me wel een beetje vals aangezien ik per 1 oktober (ook donderdag), promotie heb gekregen... Denk dat ze niet echt blij gaan zijn...
Ook ik sluit me hier graag aan! Wij zijn ook bezig voor onze eerste en ik heb mijn eerste echte ongesteldheid na de pil net achter de rug.