Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    #101 Miesy, 18 jul 2015
    Laatst bewerkt: 18 jul 2015
    Spannend Manna!! Hoop het voor je dat ie dan positief is. Weet je dat je gericht bezig kan gaan zijn haha om t zo maar even te zeggen :p en hopen dat het dan snel raak is!

2. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Balen sajoli. Ik heb vanavond nog een ovulatietest gedaan maar omdat ik niet thuis ben kon ik de urine niet opvangen in een bakje, de test kan ook direct tijdens het plassen maar niet zo'n succes... Uiteindelijk wel twee streepjes maar nog steeds een net iets lichtere aan de test kant... Vangen jullie het meestal ook eerst op? Vibd het ook spannend, wordt nog wat als ik straks een zwangerschaptest kan doen hihi

3. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik vang het meestal op, vind ik praktischer. Maar bij de positieve test was ik net onderweg terug van vakantie, toen heb ik het direct gedaan(zonder opvangen).Voor het resultaat zou het niet uit moeten maken, net wat je makkelijker vindt.

Vandaag gaat ie vast knallen!

4. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

He Manna. Ik vang het ook altijd op. Vind ik ook praktischer. Je kunt dan zonder geknoei de test erin dopen. En je weet zeker dat de urine niet op plekken op de test komt waar het niet mag komen.

5. Najlaa

Najlaa Lid

18 jul 2015
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook bezig voor de eerste, we zitten in ronde 6..

6. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha nien wat jij zegt, mikken is best lastig ;) Als ik de mogelijkheid niet hem om op te vangen wikkel ik het gedeelte dat niet nat mag worden in toiletpapier. Werkt ook wel.

Welkom Najlaa. Kan je de moed er nog een beetje inhouden of word je nu wel ongeduldig?

7. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Wij hadden vorige week zondag geheel onverwacht een positieve test in onze handen! Helaas niet lang mogen duren want vrijdag een miskraam gekregen.
    Een ding is nu wel duidelijk we kunnen niet wachten om weer zwanger te worden. Dus wij gaan nu ook echt van start voor ons 1e kindje. Hopen zo dat het snel weer mag lukken en goed mag blijven gaan!

8. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

Jeetje, wat jammer! Ik hoop ook voor jou dat het snel weer lukt!

9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Emsy wat jammer zeg! Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt!

Naljaa welkom hier, begin je inderdaad al ongeduldig te worden of valt het nog mee?

Woozl en nien inderdaad dat mikken is het lastigste maar de tip met het toiletpapier is wel handig. Nu weer lekker thuis dus kan ik het makkelijker opvangen...

Sajoli heb je nog opnieuw getest?

10. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    En Manna, heb je inmiddels eisprong gehad? Nu komt het lastigste deel van de maand (dat vond ik tenminste)...

Emsy, wat naar, hoop dat het snel weer raak is.

Sajoli al meer nieuws?

Welke strategie passen jullie in de vruchtbare periode toe, iedere dag of om de dag?

11. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zie net een topic van najlaa dat ze zwanger is :)

12. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat fijn naljaa gefeliciteerd!

@woozl; ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad maar mijn teststreep is niet donkerder geweest dan de controle streep maar we duidelijk opbouw en afbouw ervoor en erna. Dus denk dat ik gisteren/vandaag mijn eisprong heb.... Inderdaad wel lastig deel vd maand merk ik nu al hihi. Wij klussen in ieder geval dagelijks nu rond de eisprong, mijn man wil dit ook graag. Ik vroeg waarom en hij zei dat hij dat graag wil om zoveel mogelijk kans te hebben dat het lukt, vond het wel lief haha. Gelukkig genieten we er wel van en is het niet persee een moetje, maar we zijn nog maar in ronde 1 dus wie weet veranderd dat als we meer rondes in gaan ;) jij?

13. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Manna, afwachten is niet leuk. En onduidelijkheid over wel of niet ook niet.

Het is zeker geen moetje maar vraag me af wat beter is voor de kwaliteit van het zaad. Lees overal tegenstrijdige berichten. Hier is het nu om de dag en tijdens vruchtbare periode iedere dag. Nu is het idd leuk, maar na een jaar wat minder denk ik :p

14. lot89

lot89 Lid

27 jun 2015
    57
    0
    6
    Hoi hoi,

Mag ik hier ook mee kletsen?
    Ben sinds december gestopt met de pil om een paar maanden te ontpillen.
    Ik heb een lange cyclus soms wel van 60 dagen. Na overleg met de huisarts eind van de week beginnen met ovulatietesten, spannend! We zijn sinds juni gericht aan het 'klussen' voor ons eerste kindje.

15. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Woozl denk dat om de dag prima is hoor en dan idd in vruchtbare periode 1 keer per dag. Het gaat er vooral om volgens mij dat je niet meerdere keren per dag bezig bent dan zitten er nauwelijks nog zaadcellen in...

Leuk dat je mee kletst lot. Vervelend van je lange cyclussen. Wel spannend, hopelijk vind je je eitje snel!

16. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom iedereen :D
    Spannend Manna hoop voor je dat het raak is binnenkort!
    Naljaa gefeliciteerd! :)

Pff ik ben nog steeds niet ongesteld :( morgen al dag 85. Ik hoop dat het nou eens snel komt, dan hoop ik dat het daarna beetje mee zit. Iemand tips om het op te wekken ofzo haha?

17. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dat is al lang miesy! Ik heb wel iets over tarwekiemolie en nog iets anders gelezen. 1 ervan werd geloof gebruikt ivm de eisprong.... Anders misschien eierwekker zetten en kijken of die komt? ;)

Ik hoop voor je dat je snel door je cyclus bent!

18. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat is wel heel lang Miesy, kan me voorstellen dat het nu wel vervelend wordt! Hoeveelste ronde na het stoppen van de pil zit je ook alweer?

19. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ manna wat bedoel je met eierwekker? Whaha ben ng n groentje ik weet niet alles :p

@woozl ik ben in februari gestopt. Daarna nog kunstmatig ongesteld geweest en daarna n week overtijd zeg maar, maar alleen bruine slierten zeg maar haha klinkt vies.

20. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    denk dat het een grapje van Manna is ;)

Wel vervelend dat menstruatie zo lang laat wachten. Waarschijnlijk gaat dit de eerste keer in je leven zijn dat je blij bent dat je weer ongesteld bent. Hopen dat het snel op gang komt, kan je wat gerichter aan de slag :)

Deel Deze Pagina