Ok. Dat is wel heel lang om uit te rekken ja. Hopen dat je toch een keer langs kan gaan en anders weet je in ieder geval of je de juiste dosis clomid hebt voor een eitje...
@ miesy, wat fijn dat de uitslag van je vriend helemaal goed was en er nu al zo snel een plan van aanpak is! Wel balen dat hij dan nu net weer weg moet, niet het meest handige beroep . Zie je er lichamelijk tegenop met de zwangerschap, kindje en dat hij dan zoveel weg is? Of krijg je veel hulp vanuit je omgeving. @wens, hoe is het met jou, trek je het allemaal nog een beetje? @lieverdje, hoe gaat het met jou? Zie je erg op tegen de afspraak met de huisarts? @marisje, fijn dat je zoveel afleiding heb! Deze ronde is dan toch wel weer spannend denk.
@ ja inderdaad, want als dat nog niet goed is kunnen we dat gelijk aanpassen. @ emsy haha nee niet het meest handige beroep. Neuroloog zei ook al afwezigheid van partner helpt ook niet echt mee om zwanger te worden haha. Maar ja, hopelijk houdt de MS zich rustig als ik zwanger ben. Meestal bij MS patienten is het zo dat ze weinig klachten hebben tijdens zwangerschap, maar de eerste drie maanden als het kindje er is, hebben ze vaak kans op aanvallen. En ik ben blij dat mijn vriend niet meer drie maanden vaart. En ik heb gelukkig hele fijne familie en schoonfamilie, dus dat zit wel goed.
Met mij gaat het goed hoor emsy! Nog niet gebeld naar de huisarts.. Nu in ronde 12 dus ik geef het denk ik nog 1 kans. Heb nu de dure ovulatie testen van clear blue besteld, dus we gaan er nog 1 keer vol tegen aan Ben ook bezig met gezond eten waardoor ik wat afval en zit nu veel beter in m'n vel!
Wat super fijn om te horen dat alles goed gegaan is met de kleine. Ik vond het ook zo schattig om te zien. Ook wel een beetje zielig ja, haha. Het eerste dat door mij heen schoot toen ik een positieve zwangerschapstest had was, het is een meisje. Daarnaast heb ik last van zwangerschapsacne en totaal niet het gevoel dat ik straal haha, daardoor dacht ik ook dat het een meisje is. Mijn tante voorspeld altijd het geslacht bij zwangeren en heeft het bijna altijd goed. Zij vertelde dat we een zoon kregen. Ik ging toen even twijfelen maar mijn vriend zei gelijk, nee hoor, dit is de eerste keer dat ze het fout heeft het is namelijk echt een meisje. Haha, heel grappig, dus we hadden beide wel een sterk voorgevoel. Heb jij een voorgevoel Woozl? Spannend dat jullie 24 oktober mogen. Voor je het weet is het zover. @miesy Wat fijn dat alles bij je vriend goed zit. Kan me voorstellen dat het wel lastig is als hij weer weg moet. @lieverdje Heb je overgewicht? Of dat niet. De ovu testen van clearblue ( met dubbele hormoonindicator) heb ik zeer goede ervaring mee. Ondanks dat het onze eerste ronde was heb ik die ovulatietesten gebruikt omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Ook veel goede verhalen over gehoord. Hoop dat ronde 12 jouw ronde wordt.
@lieverdje, wat fijn dat je goed in je vel zit hoop echt zo dat het deze ronde dan raak is!! @miesy, gelukkig heb je zulke lieve familie en schoonfamilie! Hopen dat het bij jullie ook snel raak is. @staypositive Hoe is het met jou?
lieverdje wat een super een super instelling. Miesy fijn dat je familie en schoonfamilie zo lief zijn.
Miesy: wat een geruststelling dat het bij je vriend goed zit. Z'n beroep is wel wat onhandig met een kinderwens, maar daar doe je niets aan. Hoop dat het snel mag lukken. Lieverdje: hoop voor je dat het raak is deze ronde en dat de mm je bespaart kan blijven. Taylor: geen voorgevoel wel veel pukkels, ik ben benieuwd!!
@ emsy en marisje ja daar ben ik ook erg blij om. @ woozl nee doe je niks aan idd, so be it haha. En maakt ook niet uit. Thnx
Dag dames hoe gaat het allemaal. Hier word veel geslapen en word gek van de misselijkheid. Heb van de week wel te horen gekregen dat mijn beste vriendin zwanger is. Super leuk zijn we samen zwanger
Ik ben in shock. Gister een vraag gesteld of een ovulatie test voor een 2de keer kan oplopen. Aangezien ik krampjes heb vanaf woensdag en voor de zekerheid een ovulatie test heb gedaan en deze liepen op. Daar werden 2 verschillende antwoorden gegeven. Ja dat kan of zwanger. Gelukkig had ik bij sensitest zwangerschaps testen besteld en vandaag met een ovulatie test gedaan. Om te kijken of het echt zo was. Ik ben werkelijk in shock
Hey dames, Afgelopen woensdag bij de gyn geweest vanwege mijn vage menstruatie klachten. Ze gaf aan niks raars te zien, gelukkig! Wel zag ze dat ik een hartvormige baarmoeder heb. Ik lees hier veel verschillende verhalen over. Weet iemand hier meer over? Ik heb sinds een paar dagen gevoelige borsten en tepels. Dit was het teken van mijn vorige 2 zwangerschappen... Ik heb een beetje hoop dat het misschien wel raak is.. Mijn NOD is pas de 19e, dus ik moet geduld hebben... Pfffff, zwaar is dat zeg! Ben zo benieuwd! Spannend!!!
Ik heb daar nog nooit van gehoord staypositive dus weet niet wat dat zegt. Spannend! Hopen dat het raak is. Wanneer is je NOD?
Mijn NOD is de 19e dus volgende week maandag... Ik ga van de week een Early predictor doen want ik kan haast niet wachten!
Leuk marisje!!! Hij is goed duidelijk gefeliciteerd! @staypositive hopelijk is het raak! Snap dat je bijna niet kan wachten! En ik heb nog nooit van een hartvormige baarmoeder gehoord, dus ik kan je ook niet helpen, sorry.
Hè Meiden! Wauw super Maris, gefeliciteerd! Ziet er goed uit. Met ons alles goed, tweede trimester is zeker een aanrader haha. Weinig klachten. Alleen last van mijn onder rug en stuit, maar verder gaat het top! Buik groeit ook goed dus je kunt het al best wel goed zien! Morgen naar de Efteling met de hele familie. Zal wel lekker druk worden en daar ik niet in de leukste dingen mag zal het een dag worden met veel wachten en niets doen. Ik weet ook niets over een hartvormige baarmoeder. Wat zei ze er verder over dan toen ze het constateerde? Fijn weekend allemaal! Groetjes!
Klinkt goed Taylor! Dan maar heel vaak in de droomvlucht Dat geeft hoop! Kijk ook echt uit naar het 2e trimester hier voor de 5e dag op rij echt de hele dag kotsmisselijk.