Welkom didi! Ik heb hier pijnlijke steken en krampen bij mn baarmoeder en soms steken in mijn downunder. Ook pijnlijke borsten. Ik hoop maar dat t allemaal door de Primolut komt. Veel succes morgen manna!
Vervelend al die kwaaltjes.... @didi ik wou wel door sporten, maar op dit moment ben ik zo vermoeid zat het huishouden me niet eens zonder hulp van mijn man lukt. Het lukt me zelfs niet om te gaan wandelen.. Ik hoop dat het met paar weken beter is en ik dat een beetje kan oppakken. Wanneer het voor iedereen bekend is wil ik zwangerschapszwemmen gaan doen. Vanmiddag om 2 uur pas de afspraak, dat wordt minuten tellen
Succes Manna. Didi ik rij nog wel gewoon paard. Maar ik weet het pas vanaf zaterdag. En heb vrijdags er nog opgezeten. Blijf doorgaan totdat het niet meer kan. Maar mijn paard word afgebouwd omdat ie met pensioen gaat vanwege zijn gezondheid. Dus eigenlijk is dit een perfecte timing. Maar wel heel dubbel blij en verdrietig in 1. Zou derna een ander paardje gaat rijden maar dat gaat op een laag pitje omdat ik dat niet ken en ik geen risico wil lopen dat ik eraf donder ofzo.
@manna ja ik begrijp wel dat je dan niet kan sporten indd! Spannend je eerste afspraak! hoop dat de tijd een beetje snel gaat haha @marisje89 ja indd perfecte timing maar van je paard minder leuk.. Ik doe aan korfbal (doe ik al 20 jaar 3 x in de week dus lijkt me geen probleem), maar als ik niet kan trainen of spelen als ik net zwanger ben moet ik maar een blessure faken denk ik haha. Wil het natuurlijk ook nog niet te vroeg vertellen. Mijn vader is ook nog is mijn trainer maar goed dat is een zorg voor later. Ik had trouwens vandaag een dun streepje roodbruin bloed in mijn inlegkruisje. Jullie een idee wat het kan zijn? Ontpil verschijnselen?
Gewoon aankijken hoelang je het volhou als het zover is. Heb wel aan 1 stalgenoot verteld mocht ik me een keer niet goed voelen of mocht het misgaan. Dat er 1tje van op de hoogte is. Dat mijn paard wel gedaan word. Tja zijn gezondheid zijn we al 2 jaar meebezig dus afgelopen tijd de knoop doorgehakt en gaan nu langzaam aan afbouwen. Dat ie nog lang mag blijven en een knuffel/poetspaard word voor het kleintje. Wanneer heb je je ontrekkingsbloeding gehad? Misschien ga je richting je eisprong
Oh dat is wel slim indd. Ontrekkingsbloeding van zondag 3 okt en do 8 okt was het zo goed als klaar. Ja mn eisprong zou dan zondag 18 okt moeten zijn. Ik ben benieuwd
Manna, hoe is je echo gegaan? Had je trouwens een inwendige? Woozl vind jij het ook zo spannend. Morgen onze eerste echo. Hoelaat mag jij? Voor mij is de spanning snel voorbij mag namelijk al om 8.35u. Erg spannend allemaal
Hallo, Wij gaan ook voor een eerste kindje. Ondertussen al 2 maand gestopt met de pil... Is niet gemakkelijk met dat ontpillen..amai mijn humeur en vooral mijn vent zijn geduld
Hopelijk is alles goed gegaan manna! Denk dat je mij bedoeld vlindertje . Ik moet om 14:50! Heb vannacht nog nachtdienst dus daarna even slapen en dan de echo, zo spannend!! Heb vanavond ook weer buikkrampen ben echt enorm bang en ongerust dus die echo komt als geroepen.
@ manna, de gyn zei niks, want dat mocht ze niet. Ze had alleen de opdracht om een echo te maken en daarna advies te geven aan de huisarts en daar heb ik morgen een belafspraak mee. Ik ben benieuwd hoe hij reageert als ik vertel dat ik zwanger ben! Een week voor de NOD een dikke positieve test!!! Ik ben super blij en super bang tegelijk. Na 2 miskramen moet dit toch wel een plakkertje zijn?!
Hahaha, nee hoor emsy! Dit was de eerste aankondiging! Dank je wel voor je felicitatie! Het is nog maar zo super pril, ik moet mijn officiële NOD nog krijgen! Maar ik had al een positieve test! Ik besef het zelf nog helemaal niet!
Oh wauw!! Hopen dat deze goed blijft zitten! Heb je een foto van de test? Dat vind ik altijd zo leuk om te zien
Welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd stay positive, super vruchtbaar topic dit! Idd foto van de test wanneer was je echo? Was daar niets op te zien? Echt super gaaf!! Hoe was de echo manna? Snap dat jullie zenuwachtig zijn, vond die eerste echo ook mega spannend! Taylor: ik voel sinds vandaag kleine kriebeltjes achter mijn schaambeen, kan die kleine vast niet zijn. Herken jij dit?
Super gefeliciteerd Staypositive! Hartstikke leuk. Echt zo leuk dat het de goede vruchtbare kant op gaat met ons groepje hihi. @Woozl Hmmm, nee ik herken het niet. Heb wel sinds een week ofzo dat ik wel eens een "plopje" voel. Mijn verloskundige zegt dat dat heel goed de kleine kan zijn. Maar denk dat dat bij jou nog net iets te vroeg is. Als het goed is zit jouw baarmoeder nog achter het schaambot. Maar wie weet is het wel de baby. Misschien met controle even vragen aan de VK?
De test ligt al in de prullenbak, sorry! De vorige testen had ik bewaard, maar op den duur vervagen de streepjes. Ik vond het daarom niet nodig om de test te bewaren. Ik heb veel liever een goed echo! Zodra ik die heb, zet ik die erop! Ik denk dat de gyn nog niks kon zien woensdag omdat ik toen nog maar een paar dagen zwanger was. Het is nu heel hard duimen dat de innesteling goed gaat. Super spannend dit!
Wauw staypositive wat gaaf, gefeliciteerd! De echo is super goed gegaan! Mooi kloppend hartje kunnen zien. De opa's, oma's, tantes en ooms waren alle aal super blij met het nieuws! Ik heb gewoon uitwendig gehad en daar kon je het prima op zien. Termijnecho over 2 weken op 26 oktober
Owja emsy sorry, wist het even niet zeker. Spannend. Wauw staypositive, gefeliciteerd, ik ga voor je duimen dat het helemaal goed komt. Manna, wat mooi dat alles goed gaat. Ben benieuwd of ik inwendig krijg of niet. Is wel erg spannend. Vanavond eindelijk mijn ouders het nieuws verteld en ze waren super blij.