Ooh dat word nog een paar spannende dagen staypositive. Heb je nog een test gedaan? Hoop het zo voor je meid. Ik duim voor je Hier vandaag mijn NOD. Maar had maandag al een hele duidelijke kv test voor 13dpo en vandaag weer. Ondanks dat mijn urine niet geconcentreerd was. Smiddags getest. Kan het werkelijk nog niet bevatten. Test van vandaag even erbij gevoegd.
Dat ziet er goed uit Marisje! Gefeliciteerd!!!! Super leuk! Ik ga zondag weer testen want vanaf maandag ben ik een midweekse op vakantie.. Als ik dan weer positief test zal ik ook ff een foto maken. Duimen op weer een positieve test!
Hij is wel iets lichter dan maandag maar toen was mn urine wel meer geconcentreerd. Morgenochtend komt MvM al. Ben heel benieuwd
Dat heb ik ook gehad marisje, ik schrok toen naar blijkbaar test ik s avonds donkerder dan s ochtends.. Veel plezier met mvm
Dames mag ik hier ook mee kletsen? Ik laat over 4 weken mijn koper spiraaltje verwijderen Ik hoop natuurlijk dat we erg snel zwanger zijn, al vind ik het allemaal ook wel erg spannend. Met name als ik erover na ga denken dat ik dan dus moet bevallen... Voor alle zwangeren hier, GEFELICITEERD!
Zerena welkom. Ja manna ik test blijkbaar 's middags ook beter. Vandaag moeders voor moeders geweest. Ze heeft 2 testen gedaan een nieuwe en een oude. En alle 2 een streep en mag gelijk meedoen. Pfff wat een opluchting dat er op alle 2 een streep kwam ze zei ook bij de nieuwe dat die er trager over deden. Mijn schoonmoeder heeft het door. Lijkt wel of ze een sensor ervoor heeft. Dat word niet rekken tot 5 december. Dan heeft ze het allang door.
Ja beetje wel, en dat terwijl mijn spiraal nog niet eens verwijdert is. En ik weet dat mijn lichaam het kan, en ook al mijn vriendinnetjes konden het, dus ik vast ook. Maar ben nu al niet zo goed met buikkrampen. Stom he. Vraagje hier, tellen jullie met je ongi echt vanaf de eerste dag bloedverlies, of nemen jullie de dagen met verkleurde afscheiding ook al mee.
Het moet nog steeds even binnenkomen zerena. Ik had gelijk helder rood bloedverlies dus dat was altijd dag 1. Had nooit bruin verlies van te voren gelijk rood. En krampen.
@marisje, fijn dat mvm goed gegaan is! Mooie testen zeg. Nu heerlijk gaan genieten. @staypositive, duim hard voor je mee meid! Maar als je al een duidelijke test heb gehad 7dpo dan ben je misschien toch wat verder dan je denkt of kan dat niet? Een knaller op 7/8 dpo komt niet zo vaak voor dacht ik, of een tweeling . Welkom zerena, spannende tijd komt eraan! Hoop dat het met wens ook allemaal goed gaat! Hier echt waanzinnig beroerd. Sinds ik uit de nachtdienst kom kan ik echt bijna niks meer. Lig alleen maar op bed kots beroerd te wezen. Hoop echt dat het snel overgaat! Gisteravond aan m'n ouders en broers/aanhang verteld, zo leuk die reacties!!
Marisje lastig is dat he. Wat ga je doen het eerder aan haar vertellen? Zerena, is toch niet gek. Iedereen heeft zo zijn angst voor sommige dingen. Ik ben er nog niet echt mee bezig, maar het is natuurlijk ook geen dagje in de schoonheidssalon ik hou mezelf vooral voor dat er ceel mensen zijn die meerdere kinderen hebben, dus het misschien wel zwaar is maar er gewoon bij hoort Ik heb zelf de dagen dat er echt bloedverlies was meegenomen als menstruatie
Wat vervelend emsy! Hier is het ook geen pretje helaas. Blijven eten helpt het best tegen de misselijkheid ook al is het soms met tegenzin... De vermoeidheid speelt mij het meeste parten... Fijn dat je zulke leuke reacties hebt gehad!
Emsy vervelend die misselijkheid hoop voor je dat het snel over is. Manna, ja dat weet ik nog niet. We gooien het nu maar op een griepje. En dan even kijken hoe we het gaan zeggen. Was vandaag al bij de zeeman, kruidvat, da enzo aan het kijken voor iets leuks. Maar niks is natuurlijk leuk genoeg. Daarbij heb ik en gescheiden ouders dus voor die 2 ook wat en mijn broertje en zwager. En dan niet vergeten mijn oma. Zat eerst te denken koffertjes te maken met een slabbetje speentje sokjes maar om nu 4 koffertjes te maken en nog 2 dingen voor de ooms vind ik iets te veel van het goeie.
Je hebt zoveel leuks wat je Jan geven om het nieuws te brengen. Ik had ook allerlei wilde plannen, totdat ik ergens las dat het nieuws op zich al bijzonder genoeg is en met mijn vermoeidheid verdwenen mijn wilde plannen. En inderdaad het nieuws zelf was bij een groot deel al een tranentrekker
Dank! Ja hoop ook dat het snel overgaat. Vandaag ook ziekgemeld op het werk en dat doe ik echt niet snel. Maar nu even aan die kleine pinda denken ook met oog op vorige miskraam. Mijn broertje had vorig jaar de lootjes gemaakt voor sint. Hij was alleen mij vergeten en had z'n vriendin er perongeluk 2x opgezet. Omdat we gister met zn alle bij elkaar waren had ik loodjes gemaakt waar overal baby op stond. Met het verhaal dat wat hij kon ik beter kon. Die reacties waren echt priceless 1 voor 1 viel het kwartje.
Hier zijn het alleen mijn ouders die wij het gelijk zouden vertellen. En dan lijkt het me leuk om zo'n "opa&oma" bord te kopen De rest mag allemaal wachten tot we in ieder geval 12 weken zwanger zijn. (even ervan uitgaande dat het allemaal lukt) Balen dat je zo misselijk bent Emsy Hopelijk gaat het snel weer wat beter!
@ emsy, ik schrok even toen ik las tweeling! Ik ben al heel blij met 1 goede zwangerschap! Ik kan niet verder zijn want ik heb die woensdag nog een inwendige echo gehad om te controleren of er niks mis was met mijn baarmoeder en toen was er nog niks te zien. Is het gek dat ik zo vroeg al een positieve test had dan? Ik merkte t al aan mijn lijf dus daarom deed ik die test... Balen dat je zo misselijk bent! Ik hoop voor je dat het snel over gaat! Bij mij helpt blijven eten ook het beste. Als ik niet eet word ik misselijk. @ Marisje, lastig he?! Wij zitten ook in dilemma. Wij wilden het eerst niet vertellen voordat we een goede 8 weken echo hebben, maar we gaan nu een midweekje weg met mijn ouders, en dan kunnen we er niet omheen. Ik houd normaal wel van een wijntje, maar tegenwoordig is het Radler 0.0! maar doe vooral wat goed voelt! Laat ze maar raden! T geeft wel aan dat ze ermee bezig is en het leuk vindt! @zerena, welkom! ik tel vanaf de dag dat ik donkere afscheiding krijg. Ik gebruikte de app my days (de app is in de vorm van een bloem met rode en roze blaadjes) om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Je kunt invullen wanneer je menstrueert. De app geeft ook gelijk aan wanneer je ovuleert. Ik vind m heel fijn, misschien een tip?