Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Wens wij duimen allemaal voor je.

Staypositive ja vind maar apart om het dan te geloven. Merk wel dat ik iets afstand neem van het forum vanwege dat ik veel lees dat het mis is gegaan.

2. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Manna ook al ben ik nog niet zwanger geraakt dat betekend niet dat ik niet blij ben voor jullie gun het iedereen zo erg dat ik echt oprecht blij voor iedereen ben als het lukt. Ik zou het ook verschrikkelijk vinden als iemand het mij zou misgunnen omdat het de ander maar niet lukt.
    Ik ben echt heel blij voor jullie en vind het niet erg om jullie over je kwaaltjes te horen vind het juist fijn voor jullie hoe vervelend die kwaaltjes ook zijn ben blij dat jullie ze hebben en zwanger zijn.

Vlindertje9389 ik hoop het echt, vraag het me soms wel af of ik ooit zwanger zal raken maar opgeven zal ik het nooit doen. Erg lief van je!

Staypositive en Marisje89 dank jullie ik duim voor jullie op plakbeebs en voorspoedige zwangerschap en bevalling!! (Voor alle zwangere dames trouwens ;))

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wens wat ben je lief! Het zal toch echt wel een keer moeten lukken bij jou!

De dames die nog geen klachten hebben, volgens mij zegt het niet zo veel. Bij mij kwamen ze ook later en de 1 wandelt fluitend een zwangerschap door en de ander is continue ziek.... Het blijft toch afwachten, ik kon het pas echt goed geloven toen ik op de echo een kloppend hartje zag

4. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Dat hoop ik wel en ga ik ook (nog) wel vanuit :)
    *positief blijven*
    *positieve gedachtes*
    Dat is mijn mantra en herhaal ik elke dag weer haha

En ik doe mijn best om lief te zijn haha, nee ik ben opgevoed met behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. En er is al te veel haat in de wereld er moet meer liefde zijn dus ik stuur iedereen mijn liefde in de hoop dat die liefde weer doorgegeven word en de wereld zo een goede plek word voor ons kroost.

En over klachten nja gebrek eraan bij zwangere dames dat zegt helemaal niks sommige vrouwen hebben hun hele zwangerschap geen enkele klacht dus en soms duurt het inderdaad ook even zoals Manna ook al zei

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wens, wat heb ik een respect voor jou. Je houdt je zo ongelofelijk sterk! En dat zal zeker niet makkelijk zijn. Ik gun het je zo!!

6. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Dank je :) wat is iedereen toch lief voor me hier :):)

En makkelijk is het zeker niet maar dat is het leven ook niet en tot nu toe is alles in mijn leven op de moeilijke manier gegaan dus kan er redelijk mee om gaan had alleen zo gehoopt dat dit wel makkelijk zou gaan t enige wat ik wou dat makkelijk zou zijn maar helaas.
    Life's a bitch zoals ze zeggen.
    Het leven is al zwaar en moeilijk genoeg je kan het alleen zo makkelijk mogelijk maken voor jezelf en dat doe je door te accepteren dat dingen niet gaan zoals je wilt.
    En dat heb ik als kind al geleerd en redelijk geaccepteerd helemaal accepteren zal ik het nooit natuurlijk je moet wel hoop blijven houden he haha :p

7. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Zo wat een berichten en lieve woorden hier allemaal! Als daar geen lieve baby's uit voortkomen ;)

Wel of geen symptomen zegt inderdaad niet zoveel. M'n vriendin was zwanger van een tweeling en voelde zich echt top. Terwijl ze vaak zeggen dat de symptomen dan heftiger zijn.

Hier werd ik ook onzeker dat ik nog niet misselijk was. Nou spijt dat ik dat ooit gewenst heb :p valt me echt zo zwaar. Roze wolk is ook erg ver weg op het moment, eerst de angst of het wel goed zat en daarna 24/7 misselijk. Nu eindelijk 2 nachten doorgeslapen zonder paar keer kots beroerd wakker te worden.
    Maar allemaal voor een goed doel!!

8. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Nou inderdaad onze kleintjes zullen geen gebrek hebben aan liefde van hun mama's!

Echt waar? Dan heeft ze inderdaad geluk gehad ja dat schijnt inderdaad dubbel zo erg te zijn dan inderdaad, wel heel fijn voor haar!

Zo erg meid? Gelukkig maar dat je nu 2 nachten door hebt kunnen slapen hoop voor je dat je misselijkheid/overgeven gauw overtrekt!!
    Dat is het zeker!! Een beter en mooier doel is er niet!!
    Hoop dat ik ook gauw naar dat doel mag uitkijken

9. Zerena

Zerena Lid

5 okt 2015
    21
    0
    0
    Voor de misselijke mensen, hopen dat het snel weer weg trekt.
    En voor de mensen die graag misselijk willen zijn, hopen dat het snel gebeurd ;)

@wens domme vraag misschien maar wat is MMM?

10. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0

Medische Malle Molen ;) domme vragen bestaan niet ;) heb ik geleerd tenminste :p

11. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik hou van positiviteit! We krijgen inderdaad lieve kindjes dat kan niet anders...

Zerena ergens op het forum staat wel een lijst met afkortingen die hier op het forum gebruikt worden. Gaf mij veel verheldering haha

12. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
  13. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
  14. Zerena

Zerena Lid

5 okt 2015
    21
    0
    0
    Oooh wat handig dank je!

15. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Lijkt me ook erg vervelend als je telkens misselijk bent en boven de pot hangt! Vooral tijdens je werk en niemand het nog weet, of weten ze het bij jullie op het werk al?
    Hopelijk voelen jullie je over een tijdje wat beter :)
    Ik heb sinds vandaag ineens enorm zere borsten, lijken wel mes steken.. En nu al menstruatie buikpijn.
    Ach, hoop doet leven ;)

16. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ik moest ook even zoek en kwam er uiteindelijk op via een andere topic.
    Geen dank is ook wel handig om die te weten ik weet ook nog steeds niet alle afkortingen en er staan er ook een paar niet in die lijst weet alleen even niet meer welke haha

lieverdje007 ik hoop voor je dat het toch tekenen zijn van een zwangerschap mijn duimen draaien ook voor jou!!

17. Staypositive

Staypositive Actief lid

12 aug 2015
    117
    5
    18
    Utecht
    Wauw wens, wat ben jij een sterke vrouw! Ondanks dat je zegt dat je al jong hebt geaccepteerd dat bepaalde dingen moeizaam verlopen, heeft iedereen recht op een meevaller, dus jij ook!

Lieverdje, zere borsten is altijd mijn eerste teken! Ik heb het nog steeds! Dat is dan ook gelijk mijn enige kwaal...

Emsy, ik snap dat je nu baalt dat je ooit wenste dat je misselijk werd, maar in mijn ogen is misselijk zijn een soort van garantie. Dat was ook de eerst vraag van de vk, de 2x dat ik er kwam. En ik moest toen en nu weer nee zeggen... Ik hoop zo dat dit geen voorbode is... Binnenkort maar eens bellen voor een afspraak met de vk....

18. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Wens super instelling. Heb respect voor je. Ik kan heel goed begrijpen dat het zwaar is. Hier hebben ze jaren gezegd dat ik niet op natuurlijke wijze zwanger kan worden vanwege mijn endometriose. En kijk nu heb het tegendeel bewezen. Maar is IUI dan niks voor jullie? Of hebben jullie dat al? Kan eroverheen gelezen hebben.
    Mijn nicht is daarmee zwanger geworden icm clomid en pregnyl.

Hier nog steeds geen sympthomen. Ene kant heel fijn andere kant maakt het me wel onzeker. We wachten het gewoon af. Alleen slecht slapen vanuit het niets wakker worden zonder enige reden.

Ben benieuwd wanneer ik het op het werk moet gaan vertellen. Aangezien ik best zwaar werk heb. Met vrachtwagens laden en alles. Dus laadklep op en af rij. Denk wanneer ik er last van ga krijgen en de buik in de weg zit anders kan ik niet meer langs de pallets opkijken om in de trailer te zetten. En las al op internet dat ik straks niet meer verplicht ben om ploegen te werken als ik verder ben.:D
    Das een zorg voor later als ik het niet meer trek kan ik dat altijd nog aangeven.

19. Zerena

Zerena Lid

5 okt 2015
    21
    0
    0
    Ik ga die afkortingen ook vast niet allemaal onthouden; )

Staypositive hoop echt voor je dat deze gewoon goed blijft plakken!

Ik heb een vriendinnetje die ook niet of nauwelijks zwanger kon raken.
    Ze is inmiddels al 3 keer natuurlijk zwanger geworden en hebben 2 prachtige kindjes.

20. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Staypositive dank je lief van je!!

Marisje89 dank je ik doe mijn best haha het is moeilijk maar gelukkig heb ik dit forum gevonden vind hier veel steun.
    En wat super dat je ondanks dat toch nu zwanger bent geraakt!! Ben heel blij voor je en hoop dat het een mooie plakbeeb is en je een voorspoedige zwangerschap hebt!

Zerena hoeft ook niet je leert ze gaandeweg ook wel want er worden er genoeg regelmatig gebruikt.

Deel Deze Pagina