Staypositive, Hier ook geen misselijkheid. Wel dat ik snachts in 1x wakker word en derna weer in slaap val. Wens komt allemaal goed. Daar gaan we gewoon vanuit, Is de week nog niet voorbij? jeetje heb het gevoel dat ik al een marathon werken erop heb zitten. Zo druk is het. Dat ik amper de tijd heb om na te denken over de intake en echo die ik volgende week heb.
Marisje ja daar blijven we wel vanuit gaan ja ml is vruchtbaar en ik ook met de clomid dus we blijven duimen
Ik ga duimen voor je deze ronde wens!! Slik je nog tarwekiemolie oid? Of vertrouw je op de clomid (wat natuurlijk voldoende zou moeten zijn). Wakker worden/ slecht slapen is heel herkenbaar. Is een weekje over geweest en nu heeft de kleine mijn blaas gevonden, dus alsnog iedere nacht wakker 😇
Dank je lief van je!! Nee ik gebruik clomid50 en slik ernaast wel foliumzuur, normaal van davitamon mama compleet maar kon gratis 30 stuks krijgen van difrax zie reclamebalkje hiernaast dus heb ik natuurlijk even gebruik van gemaakt want die dingen zijn ook niet goedkoop haha Je kleintje houd je al flink bezig lees ik wat moet het fijn zijn om zwanger te zijn geniet ervan!!
Ik slaap best prima, wel keer eruit om te plassen wat ik niet gewend ben en in de ochtend erg vroeg wakker. Probleem is alleen dat ik doodmoe wakker wordt, wordt echt door mijn vermoeidheid gehinderd door de dag heen...
Wat vervelend manna, ik slaap nu vrij vroeg (half 10) waardoor ik m'n uurtjes wel maak. Lijkt me vervelend aldoor zo moe te zijn... Eerder in zwangerschap was ik ook elke nacht rond 5 uur wakker en gesloopt. Slapen gaat bij mij echt steeds beter en ik ben echt een slechte slaper, dus hoop dat het bij jou ook snel beter gaat. Wens, ja mama compleet is duur. Mijn vriend staat erop dat ik ze blijf slikken. Hij checkt dit dan ook elke dag 😇
Ja ik ga er maar vanuit dat de vermoeidheid en misselijkheid met paar weken beter is. Ik slaap wel genoeg hoor, lag van de week zelf om 9 uur al in bed
Dat is lief van m dat ie dat doet en er zo mee bezig is! Fijn dat je zo'n lieve zorgzame vriend hebt!! En het is duur maar wel het beste want je hebt daar alles in zitten wat je nodig hebt dus in verhouding goedkoper dan wanneer je dat allemaal los moet halen haha
Ik val wel pas laat in slaap maar dan slaap ik ook het klokje rond.. wat ik eerst helemaal niet had. Wel sinds deze week vaker eruit om te plassen. En helaas vannacht bijna geen oog dicht gedaan en om 7 uur in slaap gevallen tot 11 uur. Maar normaal als ik wakker werd dan was ik ook wakker maar nu al vanaf dag 1 doodmoe, hoelang of kort ik ook slaap. Sinds gisteren is de erge misselijk niet meer te vinden "klop het af!" Alleen nog een beetje. Maar wel echt afschuw voor bepaalde geuren en begin dan ook te kokhalzen.
Hier ook veel slechte nachten door de misselijkheid, wordt hier zo'n 3/4x per nacht wakker van. Overlegd met m'n werk en vandaag + morgen mag ik thuisblijven. Ben echt niet in staat om iets te doen vanwege misselijkheid/constant kokhalzen, overgeven m'n hele buik doet zeer. Kon nu meteen starten met emesafene omdat je daar ook niet mee mag rijden kon ik anders niet beginnen. En dat spul werkt wel echt, heerlijk! Merk meteen wanneer het uitgewerkt is. Dus hopelijk is dit de oplossing. Wat heb je trouwens snel een echo marisje! Kunnen ze dan al wel wat zien? En vlindertje jij volgende week al je termijnecho? Ook snel! Heerlijk baby'tjes kijken. Hoop ook echt dat er bij de andere dames snel een baby mag gaan groeien!
Emesafene werkt bij mij ook heel goed alleen word er erg suf van dus neem het alleen als het echt nodig is. Nu al 2dagen niet genomen. Ja volgende week al. Had een formulier van mijn vk en die had een code aangekruisd voor termijnecho dus ik bellen voor een afspraak vragen ze wanneer ik 9 weken ben. Moet dan wel weer een afspraak maken voor de 12 weken voor een nekplooimeting. Vond het ook raar maar vind het niet erg. Als ze een fout maken krijg ik gewoon nog een echo haha. Hoe vaker hoe leuker om ons kleintje te zien
Leuk! Inderdaad hoe vaker hoe leuker. Die nekplooimeting is dat voor de combinatie test? Fijn dat bij jou de misselijkheid al minder wordt!
Fijn dat de emesafene zijn werk doet! Ik had niets moeten zeggen over dat slapen, lig al 2 uur wakker gelukkig is het bijna weekend. Morgen mag ik weer naar het kleintje kijken 😍
Emsy vanwege mijn verleden door endometriose. Dat ik best wel wat operatie's en hormonen heb gehad toen. we gaan ervan uit dat we waarschijnlijk niks zien
Leuk woozl! Is dat de geslachtsbepaling? Super spannend!! Al een voorgevoel of het een jongen of meisje is? Spannend marisje, hopelijk zien ze al een mooi hartje kloppen, of in ieder geval een vruchtzakje zien zitten.
We zien het vanzelf. Hun rekende ook 7 weken en ik dan bijna 6. Maar ben niet helemaal zeker wanneer m'n eisprong is geweest of wat dan ook ik ben maar uitgegaan van die ene ovulatie test maar dan nog is het afwachten. Ik blijf bij mijn berekening voorlopig
Ik lees rustig een beetje mee, heb nog niet zoveel te vertellen. Heb net de laatste ongi met spiraal achter de rug. Het spiraaltje word 11 nov verwijdert. Dat is dan een paar dagen voor mijn volgende ongi. Dan heb ik toch het gevoel dat het een beetje "schoon" is daarbinnen voordat we echt bezig gaan. Al gaan wij eerst nog niet heel fanatiek bezig, we zien wel.
Spannend al die echo's! Ik wou dat het maandag was haha Succes zerena met het verwijderen van de spiraal, hopelijk snel een mooie cyclus of nog mooier een positieve test