Zerena spannend hoor. Hopelijk blijft je cyclus zoals die nu is. Woozl wat leuk alvast heel veel plezier morgen. Lievemandie jij ook heel veel plezier bij je eerste echo MssMousse Dat is bij iedereen heel verschillend. Ene heel snel ander doet er langer over.
Leuk woozl spannend!! Erg leuk lijkt me dat om het te gaan weten wat je krijgt! Lievemandie leuk en spannend je eerste echo!! Veel plezier Zerena hopen op een mooie cyclus nadat je spiraaltje eruit is!
Wat spannend woozl, kom je uit België? Hier zal ik het waarschijnlijk pas met de 20 weken horen, wil alleen niet zo lang wachten hihi. Vandaag toch weer een zetpil genomen, ging allemaal goed totdat ik een cappucino nam... en uur later kwam alles eruit
Bluh vervelend vlinder! Vind jij het ook zo lang duren voordat die pillen werken? Ik laat een pretecho maken in Utrecht, voor slechts 27,50 doen ze geslachtsbepaling vanaf 14 weken 😀 Veel plezier lievemandie. Je ziet vast een mooi hartje kloppen. Ik was zwanger in de tweede ronde.
Wat leuk en ook vroeg woolz Nooit geweten dat het al zo vroeg kan. Lievemandie het is nu aftellen naar die eerste echo!! Vlinder hopenlijk heeft je zetpil geholpen?!
Ik moet nog een afspraak maken voor de eerste echo. Ik stel het steeds maar uit, omdat ik niet zo goed durf... kinderachtig he?! Maandag ga ik bellen voor een afspraak! Zo, nu heb ik het gezegd, nu moet ik wel! Super leuk woozl! Spannend hoor! Lievemandy, wat heb jij je echo vroeg. Dan ben je bijna 6 weken. Vaak is er dan nog niet zoveel te zien.
Ik hou je eraan staypositive. Na wat je heb meegemaakt kan ik dat gevoel best wel begrijpen. Lievemandie hoe ver ben je vrijdag dan? Hier ook met 6 weken een echo. Helaas had hem graag wat later gehad ivm met wat zien.
Het is een meisje en alles zag er weer goed uit! Daarna lekker gaan winkelen! Echt ontzettend leuk om te weten! Staypositive wel een afspraak maken hoor!!
Ik ben volgende week volgens de berekening 7 wkn zwanger. Maar de VK zegt dat er misschien iets tussen kan komen.