Dankjewel Manna. Ja super fijn. Ben wel nerveus voor de 20 weken echo. Nog een week geduld. Die afspraak heb ik begin oktober al gepland, wachten duurt lang hahaha. Ja snap dat je niet kan wachten. Maar geloof me, de weken vliegen straks echt voorbij. Tenminste dat heb ik wel heel erg. Geniet nu ook echt van m'n bolle buik. Alleen m'n onzuivere huid geniet ik niet zo van.. Haha. Hopelijk wordt ze een knappe baby en is dat de reden waarom ik er niet knapper op wordt haha. @Miesy Dankjewel, echt fijn ja tijdens controles te horen dat alles er goed uit ziet. Voor echo (20 wkn) moeten we nog een weekje geduld hebben!
Taylor, Fijn dat je echo goed was en je de kleine al voelt. Nog eventjes geduld tot de 20 weken echo. Wens. Ooh spannend weer hier draaien de duimen ook weer voor je. Ik doe ook waar ik me goed bij voel. Vandaar dat we vanmiddag gewoon weer een rondje gehobbeld hebben. Gelukkig stond mn vriend idd achter mij. Die ziet hoeveel die voor me betekend. En ik het al heel moeilijk had met de beslissing hem met pensioen te doen. We gaan afbouwen als mn buik groter word en mn lichaam zegt het is genoeg geweest. Tot die tijd blijf ik lekker rijden.
Taylor wat spannend de 20 weken echo!! Vanaf wanneer voelde jij je kleintje echt goed? Wij hebben aanstaande maandag de pretecho voor de geslachtsbepaling ben ik ook zo nieuwsgierig naar..
Jaa super spannend. En leuk dat we haar weer even kunnen zien! Ik weet het niet meer precies. Mijn placenta ligt aan de rug kant dus niet ervoor. En dit is heel gunstig. Denk dat ik me vanaf 16 weken realiseerde dat het de baby was. Ik vind dat het voelt als kleine zenuw trekjes helemaal onderin je buik. Voelt echt heel grappig. Voel jij al iets? Leuk geslachtsbepaling, ben benieuwd!!
Mijn placenta ligt ook achterin en af en toe denk ik ineens he was dit dan de kleine uk.. Maar dat heb ik toevallig zaterdagavond gehad en vanavond een keertje.. Maar weet niet of dit te vroeg is of niet.. Jullie krijgen een kleine meid wat super leuk!!!
Nee hoor, hoeft niet te vroeg te vroeg te zijn. Het is heel gunstig als je placenta achter ligt. Leuk he? Ik voel haar elke dag. Daar wordt ik echt happy van!
Zo hele verhalen weer van iedereen. Taylor wat fijn dat het zo goed gaat! Lijkt me ook echt geweldig om de baby te gaan voelen. Ik heb over precies een week de termijnecho, ben zo benieuwd! Hier nu eindelijk af en toe een paar uur dat ik niet misselijk ben, voelt dan meteen gek ofzo. En ik eet veeeelll echt niet normaal. Maar zodra ik maar een beetje honger heb word ik echt kotsmisselijk. Kan het gewoon bijna niet bij eten. Wens ik hoop heel hard met jullie mee! En hoe is het bij lieverdje, nog alles goed? Wat stom maris van je schoonouders, je paard doe je inderdaad niet zomaar weg. Geniet nog maar lekker van hem nu het nog kan. En Kelly, welkom!
Emsy altijd spannend de termijn echo en zo leuk om je wondertje weer te zien. Ook ik Duim natuurlijk hard mee voor iedereen waarbij het nog niet gelukt is..!!! Taylor nou het lijkt mij inderdaad ook super bijzonder als je je kleintje zoveel voelt..
Manna dank je!! Jij alweer bijna je 20weken echo heel spannend!! Wat leuk dat je je kleintje elke dag voelt lijkt me zo heerlijk kan niet wachten tot ik dat ook ervaar ♡ Miesy ja die laatste weken zijn een hel die onzekerheid is of je wel of niet zwanger bent word helemaal gek in die 2 weken, maar bereid me er wel op voor dat ik ongi ga worden hoop dat t wel raak is maar denk t niet Marisje dank je iedereen is zo lief hier. En je hebt groot gelijk hoor!! Kelly wat ontzettend spannend zeg!! Wat denk je zelf dat het geslacht is? (of hoop je) Emsy dank je!! Jeetje wel vervelend dat je zoveel misselijk bent!! Wel fijn dat het nu iets minder is hop voor je dat de misselijkheid gauw wegtrekt.
Taylor super dat je de kleine meid voelt. Kelly het kan maar zo dat je de kleine voelt. Wou ook al de zelfde vraag stellen als wens. Emsy hopelijk is je misselijkheid straks helemaal over. Schiet ook alweer op je termijn echo. Wens mijn duimen draaien over uren voor je. ik hoop het zo. Ik ga me eigen maar weer eens klaar maken voor een nachtje werken nog 4 te gaan. Is de week al voorbij.
Succes met werken marisje! Heeft 1 van jullie ook wel eens last van verschrikkelijke hoofdpijn? Ik wil liever geen PCM innemen maar zoals vandaag had ik anders echt niet kunnen werken. Zelfs met paar uur slaap na het werk is het nog niet weg...
Oh ja ik heb de laatste dagen ook last van hoofdpijn. Maar ga ook geen pijnstiller nemen. Drink je voldoende water?
@ wens kan me voorstellen dat die laatste 2 weken echt hel zijn. Ik duim deze 2 weken heel erg hard met je mee!! Telkens als iemand op het wachtbankje zit voel ik het ook al voor diegene haha wordt er ook gwn bijna zenuwachtig van en zo benieuwd of het raak is.. klinkt gek misschien haha
Heb het idee van wel maar ga denk ik maar paar dagen uit flesjes drinken om te zien of het genoeg is... Hoop dat het snel over is, kan de misselijkheid nog beter aan
Ohh wens ik duim ook voor je! Ik heb zelf totaal geen voorkeur en ook echt geen flauw idee.. Cliché "als het maar gezond is" ik denk dat het bij een tweede anders zou zijn, een jongen en meisje zou ik wel de leukste combi vinden maar goed dat heb je ook niet voor het zeggen.. Eerst maar wondertje 1 bewonderen straks.. Manna ik heb ook echt hoofdpijn en wilde ook echt geen pijnstiller nemen maar gister ineens kiespijn en ik moest wel.. Tandarts gebeld en kon vanochtend terecht.. Alleen werd ik wakker zonder kiespijn, en ja hoor wat blijkt door je zwangerschap kan je tandvlees wat meer gevoelig/ontstoken is, waardoor je dus gevoeliger bent op eten en drinken.. Dus gelukkig geen gaatje of iets, maar wel 2 paracetamol op en dat mag ook gewoon zeggen ze.. Maar probeer 2 liter water te drinken het helpt echt, het enige nadeel je moet al vaker plassen dan nu nog vaker.. En probeer het voor 18:00 op te hebben anders ga je in de nacht ook nog door met naar de wc gaan.. Werkse Maris !! Is het niet zo dat je trouwens als ze weten dat je zwanger bent je niet meer nachtdiensten hoeft te draaien? Of vind je het zelf niet erg?
Kelly nee hoeft niet maar vind nachten werken niet erg. Zolang ik het volhou blijf ik het doen. Maar dat is zowiezo met ploegen dat het niet meer hoef
Hier ook wat meer hoofdpijn.. vermoeidheid is er vandaag weer flink ingeslagen. Gisteren is toch helaas mijn papegaai in mijn armen overleden dus een zware dag gehad.
Maris wel fijn om te weten dat mocht het straks niet meer gaan je weet dat het ook niet meer hoeft. Vlindertje heel veel sterkte!!