vlindertje sterkte. Kelly idd maar der zijn er meer die werken gelijk al niet meer in de nacht nadat ze het verteld hebben. Eentje tot het laatst door omdat die het gewoon aan kon. Wel het werk erop aangepast. Dat zou bij mij in eerste instantie gaan gebeuren dat ik het werk erop aan pas. Geen vrachtwagens meer laden en pallets op de vloer neer zetten. Meer het kantoor werk ga oppakken. Wel wil ik straks na de bevalling van 5 naar 3 dagen gaan met werken. Maar dat zien we dan wel weer.
Ja daarbij blijft m'n vriend wel fulltime werken m'n ma heeft gelijk gezegd een dag op te willen passen en m'n schoonouders nu ze aan het idee gewend zijn ook. En m'n vriend wil ook een dag alleen. Waarschijnlijk word als we het rond krijgen dat ik de maandag en dinsdag pak en zaterdags zodat m'n vriend ook een dag heeft
Hoe gaat het met iedereen ? Hier echt slechte week gehad, helemaal gesloopt. Veel hoofdpijn en ontzettend misselijk. Helaas bleef de misselijkheid tot het naar bed gaan. Sinds gisteren de emasefane tabletjes gekregen en het verlicht al een heel stuk. Helaas als bijwerking wel vermoeidheid, maar ik was al gesloopt... Wie gebruikte ze hier nog meer. Wat is jullie ervaring?
Manna vervelend dat je zo slechte week heb gehad. Hopelijk blijft het bij deze week en knap je weer op. Hier geen bekendheid met die tabletten of misselijkheid. Ben alleen misselijk als ik wat honger heb. Dus echt maar heel licht gevoel. Heb nu standaard crackertjes/fruit of groentes komkommer of tomaatjes bij.
Ik heb de emesafene maar een paar keer gebruikt en niet elke dag, werd er zo suf van en op een gegeven moment werd de misselijk een stuk minder. Ook ik heb sinds deze week vaak hoofdpijn..
@ Manna, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Ik heb die pillen ook gebruikt. Hielp 2 weken, daarna veel minder (spuugde nog steeds 4x pd). Toen ben ik gestopt omdat ik last had van de bijwerkingen (sufheid). Ik voelde me na de 14de week een stuk beter. Ook merk ik dat je lichaam grenzen aangeeft. Gister heb ik een drukke dag gehad en vandaag voel ik me beroerd. Sterkte, let goed op jezelf en laat je vertroetelen door je man! @ vlindertje: Wat ontzettend verdrietig van je papegaai, veel sterkte de komende tijd @ Taylor: Wat fijn dat je die kleine zo veel voelt. Succes deze week met de twintig weken echo, zit vast allemaal goed! @ Wens: ik duim voor je! Weet je al wanneer je gaat testen? @ Kelly: Welkom! Ga je nog een echo laten maken voor de gelachtsbepaling, of laat je het een verrassing zijn? @ Emsy, ik eet ook echt zo veel opeens. Tot en met week 13 was ik niets aangekomen door de misselijkheid. Nu in 3 weken echt 3 kilo, moet nu dus wel gaan opletten. @ Marisje: Wat vervelend die situatie met je schoonouders. Ben zelf ook een paardenmeisje dus snap wat je paard voor je moet betekenen. @ Miesy: Hoe is het daar? Al begonnen met Clomid 100? Komt je vriend alweer bijna terug? Hoe is het met de andere dames? @ werken: Ik ga van 40 uur naar 36 uur, gaan nog wel pittig worden denk ik. Maar lijkt me heerlijk om een doordeweekse dag met de kleine te hebben. @ hoofdpijn: Herkenbaar, net ook maar PCM genomen, anders kan ik gewoon echt niets. Hier is alles goed. Woensdag weer een controle gehad bij de VK. Voor het eerst het hartje gehoord. De VK voelde de kleine al bewegen tegen de doppler, dus ik zou dr ook al moeten voelen. Voelde al een tijdje een kietelend gevoel van binnen maar ik dacht dat dat de kleine niet kon zijn, maar waarschijnlijk wel dus ☺ Verder lag ze al ten hoogte van mn navel, ze groeit dus goed. Dit weekend kinderwagen, commode, ledikant, box, kinderstoel en autostoeltje uitgezocht. Die komen rond de kerst. Net nog even naar de praxis geweest en laminaat alvast ingeslagen (met 30% korting).
Bedankt dames... Bij mij was het eerst ook wel te overzien met misselijkheid. Als ik dan wat af zakte het af. Nu moet ik eten naar binnen stouwen, want alles roept misselijkheid op en als ik eet zit ik heel snel vol en de misselijkheid wordt niet minder. De tabletjes helpen vandaag iig goed, duimen dat het snel wat beter is. Wrl vervelend dat ze jullie niet bevielen. Laat me zeker vertroetelen, want ik doe dus thuis letterlijk niks meer sinds deze week. Mijn man doet alles, voel me soms wel schuldig maar kan gewoon echt niet. Hopelijk kom ik een beetje bij deze week. Valt me op dat hoofdpijn ook vaker voorkomt dan ik dacht. Nou alles voor de kleine spruit
Ik moet wel zeggen dat ik niet echt last heb van misselijkheid (even afkloppen) Alleen als mijn collegas met parfum aan het sproeien zijn. Dan heb ik dat ik moet kokhalzen. Ik heb al paar dagen last van mijn onderbuik. Wij hebben deze week aan de ouders van mijn vriend verteld dat ik zwanger ben. Ze zijn zo trots dat ik deze week ben vertroeteld met een kinderwagen en aantal babykleertjes met als tekst best gift ever! Ik hoop dat jullie volgende week minder last van kwaaltjes hebben!
Wat leuk he hoe blij familie ermee is? Wel heel lief dat je al lekker zo vertroeteld bent! Ik moet zeggen dat ik vandaag een fijne dag heb gehad (ok niet helemaal zonder misselijkheid, maar het heeft me niet meer uitgeput). Ben benieuwd of ik nog suf wordt van dat spul, tot zover alleen moe maar was al helemaal op..
@Woozi, zo mooi he om voor het eerst het hartje te horen.. Wij hebben morgenavond de pretecho voor geslachtsbepaling zo ontzettend spannend!! En ook ik voel de kleine uk al flink bewegen.. @manna echt ik hoop dat je hetzelfde hebt als ik en dat jij je met een week of 14 echt veel beter gaat voelen.. Hier gaat alles verder goed! Heb zo'n zin in morgenavond!!!
@ woozl Hier gaat het wel goed hoor, op t gemakje Morgen begin in met primolut weer om mn menstruatie op te wekken en op de 3e cd beginnen met clomid 100. Hoop zo dat het gaat werken. Mijn vriend komt de 26e thuis, rond de tijd met mn eisprong als ik die dan heb Wat fijn dat alles goed is bij jou! @ manna hopelijk gaat het snel weer beter met je!
Manna hopelijk is de misselijkheid snel weg en voel je je ook beter. Woozl als paardenmeisje weet je idd hoeveel z'n dier voor je kan betekenen. Leuk dat je al spullen heb. Hier heeft m'n vriend zich verpraat nadat een vriend bekend maakte aan hem dat zijn vriendin zwanger is van een tweeling. Die heeft gelijk gezegd dat we konden komen kijken na hun wandelwagen van hun dochtertje aangezien ze die wegdoen. Als het wat is mogen we hem overnemen. Super dat je weer een goeie echo heb gehad Kelly heel veel succes vanavond Lievemandie wat lief van je schoonouders Ik merk wel dat ik een emotionele muts aan het worden ben. Kan om de kleinste dingen janken. Gister ook de moeilijkste keus uit m'n leven tot nu toe gemaakt. Stalling van het paard opgezegd per 1 december. Dan vertrekt ie naar de boer naast de stalling waar ik nu sta. Om daar op weet ik hoeveel hectare land te gaan genieten van z'n pensioen. Na 10 jaar komt er een eind aan het rijden. Zaterdag nog met hem bij de kliniek gestaan omdat ie weer een astma aanval had. Nu lekker afbouwen en mag die van z'n welverdiende pensioen gaan genieten. Heb staan huilen als een klein kind. Dank je wel hormonen
ah moeilijke keuze Maris maar wat zal hij het lekker vinden om lekker op het land te lopen. En hopen dat het met z'n astma dan ook "goed" gaat. Fijn he die hormonen.. En ze komen en gaan haha.. Maar ze zeggen 9 maanden tijdens je zwangerschap maar ook nog is daarna..
Astma aanval puur adem te kort na inspanning icm met stof allergie en omslaan van het weer. Was echt geen doen meer. Astma is nu met medicatie onder controle wel afbouwen en dan lekker laten lopen. Fijn dat het er na de zwangerschap ook is. Ben nu al een emotionele muts. En ik vergeet echt dingen dat ik naderhand heb van ohja dat moest ook nog of hoe komt dat daar terecht. Gelukkig geen misselijkheid maar wel emotioneel en vergeetachtig.
Kelly hoe is je echo gegaan? Ben niet nieuwsgierig hoor hihi. Gelukkig heb ik niet zoveel last van mijn hormonen, hopelijk blijft dat ook zo.
Bedankt met de emasefane gaat het echt stukken beter... Heerlijk die hormonen, maar anders was het ook wel emotioneel geweest denk ik Marisje. Altijd moeilijk je dier zo te zien en in dit geval te moeten afbouwen met rijden
Goedemorgen, Oh wat was het weer bijzonder om te zien zeg. Het duurde even voor dat de preutse dame het liet zien haha.. Maar oh wat ben ik blij met een kleine meid!!! Vriendlief ook helemaal gelukkig, die riep dit al vanaf het begin af aan..