Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Miesy ik ga ook voor je duimen!!

Vlindertje ik heb hem ook gedaan ook geen verhoogd risico maar wilde gewoon alles uitsluiten..

Dat jullie zo weinig echo's krijgen joh ik krijg iedere 4 weken controle en altijd een echo.. En dan nog 1 extra voor de combinatietest en dan nu pretecho..

2. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Heb een echo gehad met 7, 9 en volgende week 12 weken. Alleen de periode tussen de 12 & 20, weken duurt altijd het langst geloof ik

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Duurt echt heel lang. Ik had met 10 weken de termijnecho al dus duurt gewoon 10 weken voor de volgende echo..

4. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vond ik ook... Heb met 14 weken pretecho laten maken. Nu gaat het wel, af en toe hartje horen bij Vk en op een gegeven moment ga je ze ook voelen. Nog 2 weekjes tot 20 weken echo 😍

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel kelly!!

Oh nee ik ben echt dom! Ik dacht dus dat ik primolut maar drie dagen moest slikken... eh niet dus. Hoe ik daar bij kom geen idee hahaha, dan schuift alles een weekje op. Had ik toch gwn vorige week kunnen beginnen hahahaha naja dan is mn vriend zeeeker wel thuis :p

6. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Oeps miesy, hoelang moet dat dan, een week?

7. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ manna, ja 7 tot 10 dagen. Heb voor deze keer voor 9 dagen voorgeschreven gekregen. mja maakt ook gelukkig niet uit, mn vriend is toch voor zes weken thuis vanaf de 26e :)

8. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Gelukkig dan heb je genoeg tijd met hem om het gezellig te maken ;)

9. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    Hopelijk gaat het lukken deze ronde Miesy.

Kelly ik heb 2 weken terug de eerste echo gehad ze schatte me toen op 5/6 weken dus kwam redelijk overeen met m'n berekening van 5w6d. Zondag echo nummer 2

Met hoeveel weken hebben jullie het op het werk verteld. Aangezien ik heel slank ben begin je nu wel een bolle buik te zien. Gelukkig heb ik een jas van het werk die mij iets te groot was. Maar zit nu dat ik best zware dingen af en toe moet tillen en laden van vrachtwagens best wel schokken kan geven van de laadklep als je met de kar eroverheen rijd.

10. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Hoi!! Ik meld me ook hier! Wij gaan voor een eerste! Wat is dat spannend allemaal.. Mn vriend laat het allemaal maar op zich afkomen en maakt zich er niet zo druk om, maar ik merk dat ik het toch wel fijn vind om af en toe mn verhaal kwijt te kunnen.. Ik ga gezellig meekletsen en rondsnuffelen hier op het forum!

11. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ik heb het al met 8weken aan m'n chef verteld..
    Maar de rest na de termijn echo toen was ik 10 weken.

12. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ik heb het met de 7 weken verteld. Ik zou in december wel of niet een vast contract krijgen en ik wilde niet zo gemeen zijn om te wachten tot ik mijn contract had.. gelukkig want krijg al een flink buikje. En 2 weken geleden te horen gekregen dat ik alsnog een vast contract krijg :)

13. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    Vlindertje gefeliciteerd met je vaste contract.

Vaste contract heb ik al. Maar gaat meer om het fysieke zware werk. wacht zondag even af en dan vertel ik het dinsdag heb namelijk een lang weekend

14. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nienke welkom hier! Zijn jullie al begonnen?

Vlindertje gefeliciteerd met je contract! Dat moet een fijn gevoel zijn.

15. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Zeker een fijn gevoel. En heb het echt goed bekeken met deze baan. Werk maar van 5 tot 8 in de avond en mijn vriend is om half 5 thuis dus perfect, hoeven we straks geen oppas te regelen

16. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Vlindertje gefeliciteerd met je vaste contract!!

Maris ik zou het dan dinsdag ook indd gewoon vertellen..
    Dan kunnen ze ook rekening houden met het werk enz.

17. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Dank je Manna! Ja ik ben in augustus gestopt met de pil. Mn cyclus was eigenlijk direct heel regelmatig (25 dgn), dus probeer nu via een app de cyclus in de gaten te houden en te timen! :) Ivm heel erg wisselende diensten van vriend soms wat lastig, maarja, we doen ons best :)

We kunnen haast niet wachten! Haha! Hebben er zo'n onwijze zin in!

18. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Spannend nienke!!! Het is zo leuk als je de beslissing maakt om er voor te gaan en zo spannend..

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    Nienke welkom en spannend hoor als je de keus heb gemaakt. Had er even overheen gelezen gister.

Het scheelt dat ik niet zoveel kwalen heb. En het dus nog redelijk verborgen kan houden. Maar ze weten wel dat ik een cyste heb daar ben ik wel eerlijk in geweest omdat ik natuurlijk wel eens een steek had bij de onderbuik. Waardoor ik af en toe ff benauwd keek. Zodra we dat wisten wel verteld van de cyste dus ze weten ook dat ik voor controle moet daarvoor. Ze zeggen ook regelmatig wel rustig aan doen he. Je moet nog langer mee dan vandaag.

Heb nu een lekker lang weekend. Vandaag even het huis doen. En van het weekend de spullen van het paard uitzoeken wat na de zolder van mn pa kan;) En wat ik eventueel te koop kan zetten.

20. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Nienke!

wat zit ik ongelooflijk k*t in mijn vel Ik heb echt het gevoel alsof mijn lichaam me nog meer in de steek laat.. heb nu al 4 weken last van schimmelinfectie, aantal dingen gekregen, maar echt niks helpt. Echt moedeloos word ik ervan Wil zoo graag dat het over is.
    Sinds ik weer die primolut slik, voel ik me zo slecht. Voel me ontzettend moe (en dat ben ik altijd al wegens ziekte, dus er nog eens bovenop), heel veel buikpijn en vaak moeten plassen, geen idee of dat een bijwerking is..

En vandaag nog eens klap op de vuurpijl,, zei mijn schoonzusje dat zij met haar vriend wel eerder gaan trouwen en kinderen gaan krijgen dan wij.. terwijl zij nog maar 1 jaar samen zijn en wij 5.. zij weet natuurlijk van niks, dus kan het haar niet kwalijk nemen, maar man, wat deed dat pijn. Net zo hard gejankt hier en kan mijn vriend ook nog niet eens bellen nu pfff zit er beetje doorheen geloof ik..

Zou het aan de ene kant ook zo graag willen vertellen aan mijn ouders en schoonouders, maar aan de andere kant willen we het zo graag als verassing laten komen en mijn vriend wilt echt niet dat iemand het weet. Behalve dat mijn oom en tante het nu weten, maar die zijn niet meer wakker

en dan denk ik, er zijn zoveel meiden en die zijn al veel langer bezig, dus ik moet niet zo zeuren..

blegh

Deel Deze Pagina