Miesy, wat vervelend allemaal. Ik snap dat het als een klap aan kan komen. De keuze ligt natuurlijk helemaal bij jullie, maar misschien is het toch beter als je nog iemand in vertrouwen neemt. Want je zo voelen is natuurlijk ook niet goed. Een digitale knuffel voor jou meid
Dikke knuffel voor jou miesy. Wat een nare opmerking! Weet je waarom ze zo doet? Vlinder gefeliciteerd met je vaste contract!
Dank jullie wel, lief van jullie. Mn vriend wilt echt niet dat iemand t weet en hij zegt miss word je depri van de primolut. . Ja ik weet t niet. Als hij thuis is, ga ik denk ik even goed met hem praten erover. Ik heb geeb idee waarom ze dat zei, waarschijnlijk gewoon een grapje ofzo. Misschien ook omdat mijn vriend nooit haast heeft. Zo va ah joh we zien wel wanneer
Wat naar zeg miesy heel vervelend dat je je vriend niet kan bereiken en je zusje ook nog zo'n opmerking plaatst... Heb je geen bijsluiter om te kijken of de vermoeidheid ed een bijwerking is?
He Miesy, Wat verschrikkelijk rot dat je je zo voelt. Depressies zijn verschrikkelijk en helemaal als je het gevoel hebt er alleen voor te staan omdat je vriend niet te bereiken is. Van mij ook een digitale knuffel. Hoop dat je snel weer beter in je vel zit. Ik heb toen ik last had van een depressie veel gehad aan therapie, wellicht helpt jou dat ook? Praten met een persoon die er meer buiten staat? Dikke knuffel
Miesy wat vervelend allemaal zeg, en ik kan me voorstellen dat je het nu graag met andere er over zou willen praten want je zusje zou nooit zo'n opmerking maken als ze wist hoe de situatie is. Maris hoe was je echo vandaag?
Miesy vervelend dat je je zo voelt. Ik denk iemand in vertrouwen nemen beter is denk dat je dit niet heel lang meer gaat trekken. Wat betreft je schoonzusje denk als ze de situatie echt weet dat ze het anders gezegd had. Kelly ik moet pas om 19:00. Nu even gauw eten koken want ben weer eens te lang op stal blijven hangen
Echo was goed. Goed gegroeid en de cyste is weg. Wel schatte die mij op 9 weken. Over 2 weken de termijn echo.
Wat fijn om te horen Maris, dat je cyste weg is. Ik ben benieuwd of de mijne ook weg is. Morgenochtend om half 9 een afspraak. Ik ben benieuwd!
Super Maris!! Toch weer een paar daagjes vooruit gezet.. Succes morgen lievermandie.. Ik heb zoveel last van m'n rug dat ik niet meer de hele avond op de bank kan blijven zitten..
Marisje wat fijn dat alles goed is en de cyste weg is. Wat een mooie echo! Lievemandie veel plezier morgen, hopen dat de cyste bij jou ook weg is! Kelly wat vervelend heb je al lang last van je rug? Ik heb nu een voedingskussen gekocht en na 2 nachtjes proberen hoe ik er fijn mee lig wil ik niet meer zonder. Lig nu zonder verdraaiing van mijn rug in bed en wordt veel fitter wakker zonder zere rug.
Ik ga ook maar is kijken voor zo'n Voedingskussens, heb sinds woensdag al last en het lijkt wel steeds erger te worden.. Heb ook donderdag en vrijdag maar halve dagen gewerkt omdat hele dagen op een bureaustoel echt niet vol te houden zijn..
Marisje wat fijn dat de cyste weg is! Wat een opluchting. kelly wat naar dat je zo'n last van de rug hebt Sterkte ermee en hopelijk heb jij ook baat bij een voedingskussen.. Zou fijn zijn als het wat beter wordt! Hier best een beetje zenuwachtig. Morgen is mn NOD. Halverwege vorige week een testje gedaan, toen negatief, maar was nog wel erg vroeg. Ik probeer het nu uit te stellen en mn NOD af te wachten. Zaterdag en gisteren een ontzettend opgeblazen gevoel en erg veel last van boertjes, met hier en daar af en toe wat last van de buik. Gisterochtend licht misselijk maar was na het ontbijt weer over. Ook in de ochtend en begin vd middag wat lage rugpijn wat in de loop vd dag weer weg trok. Een héél klein beetje roze afscheiding. Heel hard duimen dat de ongesteldheid weg blijft, zie op tegen het moment dat die dan toch weer door breekt (ronde 4 nu)
Kelly waar zit de rugpijn precies? Niet om nieuwsgierig te zijn, maar pijn kan ook nog vanuit je bekken komen... Vind het kussen echt een aanrader... Hoop dat het jou ook helpt. Ik merk dat ik mijn bureau stoel (verschillende werkplekken) goed moet instellen ook al zit ik er soms niet zo lang. Heb ik de stoel te hoog of te laag dan krijgt ik last. Ook met heel veel traplopen. Nienke wat spannend zeg, ook nog al die symptomen. Ik zal voor je duimen!
Ik ben vanochtend naar vk geweest. Ze kon mijn cyste niet meer vinden! Voor de rest een goede echo. Ik ben vandaag 9 wkn. Ik heb eigenlijk een vraagje...de vk wilt weten of ik die down test wil doen. Alleen ik ben een beetje aan het twijfelen. Hebben jullie gekozen de test wel of niet te doen? Waarom wel of niet? Mijn vriend wilt niet dat ik de test doe omdat als de uitslag komt dat ik mij zorgen gaat maken. Ik wil weten of er kans of mijn kindje down heeft. Ben ik een egoïst als ik de test niet zou doen? Okay, de test is een schatting. Ik hoop dat jullie mij beetje kan helpen om de knoop door te hakken.
Ik heb de test niet gedaan. Dit omdat het een schatting is... Dan heb je straks een super goede uitslag en wordt je kindje alsnog geboren met syndroom van down. Het is zo onzeker, en daarom hebben wij er voor gekozen de test niet te doen. Rug pijn herken ik wel ja. Met 15 weken kon ik niet meer lopen omdat ik zoveel pijn had. Op vakantie in een verkeerd bed liggen en teveel traplopen is echt niet goed voor je. Ik slaap ook met een Voedingskussen, i love it! Hoe slaap jij er mee Manna?
Wat fijn dat bij jou de echo ook goed was en de cyste weg! Wat betreft die test, wij hebben ook erg getwijfeld maar de test niet gedaan. Het is een kans berekening en wat doe je dan als het verhoogd is.... Verder testen waar ook risico's aan kunnen zitten. Ik zou de zwangerschap niet beëindigen bij down en dat was uiteindelijk de overweging om het niet te doen. Het zou voor een ons dus alleen maar stress toevoegen. We hebben ook geen verhoogd risico of down in de familie. Maar vond de keuze wel een ramp om te moeten maken. Reden waarom ik vooral getwijfeld heb het wel te doen waren de andere twee syndromen
Ik heb het kussen voor mij langs liggen tot nek hoogte (hoofd wel op hoofdkussen) en dam voor mij langs en tussen de benen door. Zo draai ik mijn rug niet in onmogelijke standen en mijn arm is ondersteunt waardoor ik ook wat rechter lig. Ik vond de voedingskussen ook onder mijn hoofd niet prettig, ik kan nu makkelijker omdraaien. Hoe gebruik jij hem? Wanneer ik meer last krijg ga ik naar een bekken fysiotherapeut, beter te vroeg dan te laat. Ik doe al wel oefeningen thuis.