Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb de afgelopen 3 rondes elke keer vanaf enkele dagen na mijn eisprong vlagen misselijkheid gehad doorheen de dag, verder ook rommelende darmen (overigens ook altijd 1 dag diarree de dag na mijn eisprong), vaker plassen, vroeg (4u) wakker zijn en niet meer kunnen slapen en pijnlijke borsten (terwijl ik mij niet kan herinneren dat ik dat in mijn leven al ooit gehad heb, dacht altijd dat er geen zenuwen in mijn (.)(.) zaten ;)

Dus je zou bijna denken dat dat toch echt wat te betekenen heeft, dus of het ging telkens vroeg mis, of ik heb last van progesteron, of ik hou mezelf lekker voor de gek :p

2. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het wordt gezellig druk hier. Fluss dat bovenstaande stukje zou ik ook geschreven kunnen hebben. Alleen had ik geen pijnlijke borsten maar hele echte dromen. Echt balen is het dan als je ongesteld wordt he?

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ok nou fluss kan me voorstellen dat je dan denkt dat je misschien zwanger bent met al die symptomen. Laten we hopen dat je snel een positieve test in handen hebt!

4. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Dit is ronde 9.. Deze keer al menstruatie pijn vanaf m'n eisprong.
    Maar ik heb al zoveel verschillende dingen gevoeld afgelopen maanden, helaas dan toch negatieve test.
    Deze ronde met ovulatie testen begonnen, ook al voel ik m'n eisprong elke maand dan is het vaak al te laat :)
    Word volgende week spannend dan :D

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Inderdaad lieverdje... Wie weet heb je menstruatie pijn van het in innestellen? Wordt inderdaad spannend volgende week

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Nu je het zegt, die dromen had ik er ook nog bij ;)
    Ik hou in zo'n app (mijn kalender) een beetje bij wanneer ik positieve test heb, wanneer er geklust wordt en wat ik op welke dag voel.
    Dan denk ik "oh, dit is iets nieuws", en dan kijk ik terug naar wat ik voelde een maand eerder en dan blijkt dat ik het toen ook had...
    T is bijna een fulltime job zo zwanger proberen te worden :p

7. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Manna en Lieverdje, hebben jullie al kwaaltjes? Wanneer gaan jullie testen?

8. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Woozl, allerlei vage dingen. Voel elke keer van alles in mijn onderbuik. En ben wat sneller chagrijnig. Ik ga volgend weekend testen. Wel moeilijk om zo lang nog te wachten;)

Jij bijna rond je vruchtbare dagen? Maar flink gezellig maken

9. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Super spannend! Ga voor je duimen! Nog geen positieve Ovulatietest, maar je weet nooit ;)

10. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Lekker verder blijven testen. Volgens je banner duurt het nog 3 dagen?

11. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Klopt, maar vorige maand kwam ie nog 3 dagen later, dus afwachten!

12. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Woozl ik heb vanaf de eisprong menstruatie buikpijn en voel m'n eierstokken ook een soort :D en nu sinds 3 dagen zere borsten, als iemand er al naar kijkt doen ze al zeer :p
    En tijdens het vrijen doet het allemaal wat zeer :)
    Nog 5 dagen afwachten...

13. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    En ik wil echt past testen dag na m'n NOD..

14. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Super spannend! Knap dat jullie je kunnen beheersen met testen...

15. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Ja in al die rondes nog nooit getest 😊

16. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik wil omdat ik zo ongeduldig ben wel eerder testen maar mijn man wil dat niet en aan ene kant heeft hij ook wel gelijk als je kijkt hoe vaak het toch nog mis gaat, maar zal wel moeilijk worden voor mij hihi

17. Sajoli

Sajoli Lid

29 mei 2015
    91
    0
    0
    eindhoven
    *kruipt onder steen uit*

Vorige week was vals alarm! De ongi had de 18e toch doorgezet, nou weet ik alleen niet of ik vanaf de 15e moet tellen aangezien ik toen al bloed had die toen niet doorgezet had!

Maar goed, ik denk dat ik nu rond mijn ovulatie zit aangezien de testen erg richting positief gaan en ik nu weer wat licht roze slijm had (misschien ovulatiebloeding???)

Niieenn Gefeliciteerd!

Spannend meiden die dicht bij NOD zitten! Ik duim voor jullie!

Ik hou alles in FertilityFriend alles bij

18. Dodo92

Dodo92 Lid

26 jul 2015
    9
    0
    0
    Werkloos
    Spijkenisse
    Hoi hoi,

Ook wij gaan voor ons eerste kindje,

Ben sinds januari gestopt met de pil. En een paar keer vals alarm.

Deze keer ben ik nog niet ongesteld geworden. En zit er nu al 3 dagen overheen.

Heb wel last van niet kunnen slapen, misselijk niet aalleen s ochtends, hoofdpijn, snel draaierig en rommelige darmen.

Morgen toch even een test halen.
    Ben benieuwd!

19. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Zo iedereen is hier druk bezig met ovulaties, testen, wachtbankjes, het thuis gezellig maken ;).
    Nu ruim een week na m'n miskraam. Vanmorgen weer omo witte test. Fijn dat we nu echt weer van start kunnen maar wel beetje confronterend omdat er eerst zo'n mooi streepje stond! Ik weet niet goed hoe m'n cyclus nu is maar als ik de miskraam als menstruatie reken dan moet dit weekend/volgende week m'n eisprong zijn. Daar gaan we dan maar meteen weer voor!

20. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @sajoli ik zou denk ik beginnen te tellen vanaf het eerste beetje bloedverlies. Dan heb je het minste kans dat je je ovulatie mist en begin je op tijd met testen. Wel jammer dat het doorgezet is. Op naar een nieuwe ronde!

@ dodo welkom! Maar het klinkt nu wel hoop vol zeg. Ben heel benieuwd zal voor je duimen! Laat je weten hoe je test is gegaan?

@emsy wat een dubbel gevoel moet dat zijn! Echt heel jammer dat het niet goed is gegaan. Ik zou denk ik ook rekenen vanaf de miskraam.. Maar ik weet dit niet zeker, gebruik je ovulatie testen?

Deel Deze Pagina