Er zijn een aantal centra die vanaf 13 weken kunnen. Het heeft een uur geduurd met een halfuur springen en lopen. Maar uiteindelijk gingen de beentjes open
Wat gaaf zeg Kelly dat hij de kleine nu ook heeft gevoeld! Vlinder wat leuk een meisje, haha ik zie nu iemand springend in een echo kamer voor me hihi Nienke tm de eisprong dronk ik wel gewoon (rood vlees en rauwe kaas deed ik alniet aan) na de eisprong was ik wat voorzichtiger. Als ik jou was zou ik ervoor even testen dan weet je het anders zeggen dat je last vd darmen hebt en beter geen rood vlees kan eten? Ik heb een klein beetje een vermoeden dat ik de kleine misschien al voel. Gisteren en vandaag rond dezelfde tijd een kriebelend/ gek gevoel bij mijn baarmoeder. Heb het nog niet eerder gevoeld en ook nog niets eerder op die plek... Ik durf dat nog niet te geloven, hoop dat het me snel duidelijk wordt. Verder nog steeds niet lekker in orde maarja hoop nog steeds dat het 1 deze weken beter wordt.
Vlindertje gefeliciteerd en meisje! idd allemaal meisjes hier haha echt toevallig @emsy hoop dat de misselijkheid snel wegtrekt! @manna het zou misswel kunnen toch dat je kleine ukkie al voelt? @hier veel opvliegers elke nacht gehad vd clomid. Hopen dat het deze keer wel goed zn werk heeft gedaan had de vorige x geen bijwerkingen. Maandag echo vind spannend. Vriendlief is donderdag weer thuis gekomen dus weer lekker met zn tweetjes
Miesy hoop voor je dat de clomid werkt. Nou hier vandaag de kinderkamer besteld, kinderwagen besteld. Plus al het nodige voor de babykamer, matrasje, dekentje,lakentje, Aankleedkussenhoes en Aankleedkussen. Ohja en de maxi cosi en zo'n adapter voor in de auto.. Wat betekend dat ik echt arm ben nu hahaha.. Gelukkig de kinderwagen van moeders gehad.. Maar zo gaaf allemaal!
@miesy ik hoop dat de clomid nu wel aanslaat @vlindertje wat leuk een meisje. @manna oh ik ben benieuwd of het idd de kleine is Hier vanavond de termijnecho. Maar jeetje me hoofd staat er echt niet naar. Gisteren m'n paardje naar z'n pensioen adresje gebracht. Na 10 jaar viel het me heel erg zwaar. Vandaag wezen kijken en vermaakte zich eigen prima maar blijft even zwaar op de maag liggen dat m'n hoofd alleen bij hem zit. Vandaar dat ik ook zo afwezig ben geweest
Miesy wat vervelend van die op vliegers maar wie weet een goed teken dat de clomid aanslaat. Succes morgen! Kelly wat leuk al dat shoppen, voor welke kinderwagen ben je gegaan? Marisje snap wat je voelt, heb hetzelfde ook al een keer meegemaakt en is toch moeilijk! Sterkte ik hoop dat je wel kan genieten van je echo! Ik voel het nu wel vaker dat gevoel ben benieuwd wanneer ik het zeker weet dat het de baby is, het zou inderdaad wel kunnen maar verloskundige zei dat de eerste meestal tussen de 18-22 weken gevoeld wordt voor het eerst.
Maris pittig hoor maar wel fijn dat hij het naar z'n zin heeft.. Ging de termijn echo goed? Manna het kan wel maar het Is indd wel vroeg bij de eerste.. Maar Goed ik voelde haar ongeveer met 16 weken ook al hoor, dus kan prima. Ik heb gekozen voor de joolz day in de kleur graphite..
hallo allemaal, allereerst iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap. had een paar vaagjes wat betreft het zwanger worden ik en mijn vrouw zijn al een poosje bezig met onze wens 5x iui met donor zaad in een kliniek mislukt, laatste keer wel heel duizelig geweest. ik heb onregelmatige cyclus. nu zijn we begonnen met eigen donor. via www.wensmoedersenwensvaders.nl heeft er een man op ons gereageerd en doen het middels ZI nu 1x gedaan 19 nov cd 19 nu is me vraag kan je temp schommelen terwijl je toch zwanger bent? ik heb normaal 36,5 cd 19 -36.3 20- 36,4 21-36,5 23-24-36,6 25-36,8 26-36,7 27- 36,5 28- 36,8 29 30- 36,6 onderste foto is oktober bovenste is november
Kelly dat is een mooie wagen! Wensouder, welkom hier! Wat vervelend dat jullie al een poosje bezig zijn! Ik durf ne vraag ook niet te beantwoorden als je zwanger ben is je temp dacht ik een halve tot hele graad hoger dan normaal, maar of hij schommelt? He hebt hier wel een speciaal rubriek voor op het forum die heet temperatuur kaartjes ik denk dat daar meer ervaringsdeskundigen zijn.
Wensouder welkom. Ook ik kan je helaas niet helpen. Regenboog wat vervelend zag wel dat je cyclus korter is geworden. Ga je nog ovulatie testen gebruiken?
Oh Regenboog wat vervelend. Indd misschien ook handig om te gaan testen? Manna, ja ik ben er ook echt Mega blij mee!! En ook gelijk zo'n life zacht roze dekentje gekocht voor erin..
Marisje, veel sterkte met het afscheid van je paardje! Hopelijk kun je geregeld even gaan kijken hoe het met hem is..? Hoe was de echo? Kelly, gefeliciteerd met de kinderkamer! dure aanschaf maar denk wel heel leuk om alles uit te zoeken of niet? Regenboogje, wat balen dat je weer ongesteld bent geworden Hopelijk deze ronde meer geluk! Miesy heb je de echo al gehad? Hoe ging het? Hier gaat het allemaal wel prima op het moment. Zit nu op het wachtbankje tot volgende week. Afgelopen zaterdag mn eitje gehad dus nu maar afwachten... *duimen draaien*
Spannend nienke! @regenboogje oh nee dat is niet leuk zeg! @hier net voor mijn echo geweest. Heb twee eitjes in beide eierstokken van 10 mm! Donderdag moet ik terug komen om te kijken of ze gegroeid zijn. Ik vind het positief
Nienke ja ik kan gelukkig geregeld gaan kijken. Staat iets verder dan de stalling waar die stond en ik nog 1 paardje rij. Gister nog even wezen kijken maar hij vermaakt zich eigen prima. Echo was goed. Frummel was goed gegroeid. En helemaal compleet. Volgende week de nekplooimeting en vandaag alvast daarvoor bloed geprikt. Miesy super nieuws dus ooh ik ga duimen voor je meis
Spannend miesy, ik duim voor je, maar inderdaad een positiever beeld dan de vorige keer. Nienke succes met wachten! Ik duim ook voor jou, hoop dat we allemaal snel op het roze lijstje staan.
@Nienke, ja echt super leuk!! Maar heb echt alles gekocht wat ik wilde en dat was niet het goedkoopste maar ach ik vind het gewoon echt leuk om alles in 1 geheel te hebben @Miesy wat een super goed nieuws!! @Maris wat super dat de echo zo goed was.. En toch weer spannend volgende week.. Ben je ook de "spannende"12 weken weer voorbij!